DATA ANALYTICS, DATA SCIENCE


Analityka – Big Data, Data Analytics, Data Science

Nadrzędnym celem prowadzonych przez nas działań online, jako agencji performance marketingowej, jest maksymalizacja efektywności. Dlatego rozwijając i wdrażając własne, zaawansowane rozwiązania analitycznych skutecznie wspieramy marketerów w tworzeniu strategii i planowaniu działań na wszystkich etapach ścieżki klienta. 

Oprócz oczywiście wykorzystywania Google Analytics, funkcjonalności UsabilityTools i rozwijania własnych narzędzi jak SEMSTORM, przede wszystkim wykorzystujemy zaawansowaną technologię oraz know-how, aby ze wsparciem machine learning złożyć 360-stopniowy obraz  klienta, brać pod uwagę wszystkie źródła i dane, łączyć je, wykorzystywać te dane w kanałach własnych i kampaniach zewnętrznych, przeliczać faktyczny, finalny koszt konwersji, a przede wszystkim stale optymalizować działania. Optymalizować je nie tylko pod ROI, ale także pod koszt pozyskania klienta (CAC, cost of client acquisition), ale także wskaźnik życiowej wartości klienta (LTV, CLTV, LCV, lifetime value).

Przeprowadzamy pogłębione analizy wszelkich procesów marketingowych i sprzedażowych. Badamy użyteczność stron (web usability), badamy najskuteczniejsze kreacje, formy komunikacji oraz kanały (mierzymy, które przynoszą najwyższe ROI, które przynoszą nowych użytkowników lub które zamykają konwersje).  Osiągamy najwyższy pułap efektywności wdrożonych rozwiązań.

Doświadczenie z zakresu zaawansowanej analityki

  • Nasi pracownicy są ekspertami w zakresie analizy procesów w najszerszym zakresie – od planowania, przez pozyskanie użytkownika, aż po zwiększanie jego wartości życiowej (LTV).
  • Wykorzystujemy wiedzę z zakresu łączenia danych, segmentacji i predykcji
  • Optymalizujemy kluczowe czynniki efektywności działań online: od komunikacji (treść i aspekt wizualny), przez dobór mediów oparty o atrybucję, po optymalizację strony www.
Case studies: 
Klientem MailSales był pierwszy w Polsce klub zakupowy dedykowany matkom, który do tej pory opierał swoje działania mark..

Chief Technology Officer

Maciej Urbański Chief Technology Officer

W ramach współpracy zapewniamy m.in.:

    • Pogłębiony audyt dotychczasowych działań marketingowych
    • Dokładną analizę customer journey wraz z rekomendacjami
    • Stworzenie spersonalizowanego modelu atrybucji
    • Wykorzystanie najnowszych narzędzi i technologii do łączenia i analizy danych, segmentacji i predykcji
    • Analizy i optymalizację realizowanych działań reklamowych pod kątem maksymalizacji konwersji, ROI, CAC i LTV 
    • Analizy i rekomendacje optymalizacji stron pod kątem zwiększania konwersji (SEO i UX – User Experience)
    • Zdefiniowanie konfiguracji Google Analytics pod prezentowanie najistotniejszych biznesowo danych
    • Badania użyteczności stron (badania ilościowe i jakościowe)
    • Analiza i monitoring konkurencji w SEM

KONTAKT

Cube Group S.A., ul. Puławska 99A, 02-595 Warszawa
Sąd Rejonowy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS 0000306712,
NIP 661-225-95-31, Kapitał zakładowy 809 952,90zł

Skontaktuj się z nami

*pole obowiązkowe

Wyrażam zgodę na:
przetwarzanie danych przez Cube Group S.A. w związku z zapytaniemZobacz
otrzymywanie od Cube Group S.A. informacji na maila w związku z zapytaniem Zobacz
marketing Zobacz
informacje handlowe na maila: m.in. nowości produktowe, warsztaty, konferencji i wszelkie inicjatywy organizacyjne Zobacz
informacje handlowe na telefon: m.in. nowości produktowe, warsztaty, konferencje i wszelkie inicjatywy organizacyjne Zobacz
Informacje dot. ochrony danych osobowych. Zobacz