Home > Aktualności > Nasz tekst w Magazynie Online Marketing: Generowanie leadów sprzedażowych

Jak skutecznie pozyskiwać klientów? To pytanie, które każdy kto prowadzi e-commerce lub jakikolwiek inny biznes w internecie zadaje sobie codziennie.

Jak ułożyć wszystkie elementy digitalowej układanki w odpowiedni sposób i zaplanować strategię, która będzie działać? Na pomoc przychodzi nam lejek sprzedażowy, który odzwierciedla proces, czyli drogę użytkownika.

Najbardziej ogólny i najpopularniejszy pokazuje wędrówkę od pierwszego kontaktu z marką do zakupu produktu (a nawet do przekształcenia kupującego w lojalnego klienta) i o takiej drodze będziemy tu mówić. Lejek to uproszczony schemat – może obrazować proces osiągnięcia przez użytkowników na stronie zróżnicowanych celów. Może to być: wypełnienie formularza z zapisem na newsletter, pobranie instrukcji, jak największa liczba oglądających webinar itd. 

Zapraszamy na przegląd kluczowych kanałów generujących ruch i konwersje w artykule Eweliny Kapuścińskiej w Magazynie Online Marketing.

Przeczytaj fragment tekstu online na stronie Magazynu

MOGĄ CI SIĘ SPODOBAĆ