Home > Kariera > Digital Strategy Specialist

Digital Strategy Specialist

#WARSZAWA / ZDALNIE

W Dziale Digital Strategy wspieramy proces planowania komunikacji i działań digital dla obecnych i nowych Klientów Cube Group. Koordynujemy procesy przetargowe, przygotowujemy strategie i plany działań, pomagamy przeprowadzić analizę rynku i konkurencji, opracować profil konsumenta, rozpisać ścieżkę marketingową czy zaprojektować lejek marketingowy. Nasz klucz do sukcesu? Obecnie każda agencja wie, jak dobrać odpowiednie kanały do celów klienta, ale tylko nieliczne potrafią tworzyć strategie, które wygrywają. My skutecznie tworzymy opowieści wokół marki, wyróżniając się przy tym focusem na pozyskiwane dane i własne kanały marketingowe. Zobacz więcej szczegółów poniżej i – dołącz do nas!

TWOJE ZADANIA:

  • Powierzymy w Twoje ręce przygotowanie kompletnych audytów rynku, produktu/usługi, komunikacji Klienta i jego konkurencji w Polsce i za granicą;
  • Na bazie przeprowadzanych analiz będziesz budować persony; wyznaczać najważniejsze insighty dotyczące unique selling proposition, wskazywać elementy procesu zakupowego, o które warto zadbać, wysuwać big idea dotyczące komunikacji marki oraz proponować lejki zakupowe;
  • Pod okiem managera będziesz współodpowiedzialny za dobór odpowiednich narzędzi i kanałów komunikacji;
  • Będziesz zarządzał projektami digitalowymi;
  • Będziesz również odpowiedzialny za tworzenie prezentacji ofertowych oraz prezentowanie i argumentowanie koncepcji strategii na spotkaniach z Klientami.

SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŻELI…

  • Posiadasz min. 2 lata doświadczenia po stronie agencji / domów mediowych w przeprowadzaniu researchu rynku; produktu; komunikacji działań Klienta i jego konkurencji (w Polsce i za granicą) dla klientów korporacyjnych (Twoim dodatkowym atutem będzie umiejętność budowania person) – chętnie dowiemy się więcej na spotkaniu o Twoich projektach i wynikach;
  • Masz doświadczenie w zarządzaniu projektami digital marketingowymi;
  • Myślisz biznesowo i analitycznie – potrafisz realnie ocenić rentowność danego przedsięwzięcia, kampanii, produktu, wyciągać wnioski z danych i dawać rekomendacje przekładające się na sprzedaż;
  • Znasz na poziomie zaawansowanym Google Analytics, dodatkowym atutem będzie znajomość takich narzędzi jak Ahrefs, Similarweb czy ProperAd oraz wykorzystywanie i znajomość stron do analizy Facebook Ads Library czy Google Trends;
  • Umiesz i lubisz pracować z ludźmi, jesteś nastawiony na współpracę z zespołem ekspertów z innych działów agencji;
  • Masz inicjatywę, dobrze organizujesz pracę własną, angażujesz się w powierzone zadania, bierzesz odpowiedzialność za rezultaty i nie boisz się rozwiązywać napotkanych problemów;
  • Posiadasz umiejętność logicznego i analitycznego myślenia, umiesz wyciągać wnioski i dawać rekomendacje;
  • Jesteś osobą otwartą, kreatywną i nie boisz się wyzwań;
  • Znasz język angielski na poziomie zaawansowanym (min. B2);
  • Jeśli ukończyłeś marketing, zarządzanie, ekonomię, matematykę, metody ilościowe w ekonomii i systemy informacyjne lub podobne, będzie to Twój dodatkowy atut;
  • Jeśli masz certyfikat DIMAQ, to również będzie to Twój dodatkowy atut.

OFERUJEMY:

  • Rozwój u lidera digital marketingu obsługującego TOP marki polskie i międzynarodowe, m.in. z branż: finanse, medyczna, e-commerce.
  • Twój rozwój: na start przechodzisz onboarding z platformą szczegółowo wprowadzającą do firmy i organizacji pracy u nas. Następnie pod okiem doświadczonych specjalistów z naszego działu realizujesz przydzielone zadania Klienckie i na bieżąco dostajesz feedback do nich, stopniowo usamodzielniasz się i dostajesz bardziej złożone oraz samodzielne zadania.
  • Jasne zadania, cele i zasady ewaluacji (min. raz w roku spotkanie ewaluacyjne z przełożonym), w zależności od tempa Twojego wdrożenia i wyników możliwość rozwoju w kierunku Senior Specjalisty.
  • 100% zdalnie lub hybrydowo (WARSZAWA – Mokotów. Daleko od Mordoru, dog-friendly office)
  • możliwość elastycznego rozpoczęcia pracy: 8-9.30
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy, umiejętności i doświadczenia – umowa o pracę, zlecenie lub B2B
  • benefity: 1 godzina w tygodniu na własny rozwój lub czas z bliskimi (w piątki kończymy wcześniej), Dzień Urodzin oraz Dzień dla Rodziny, opieka medyczna (Enel-Med) i/lub Benefit Multisport i/lub dostęp do platformy MyBenefit.

Przebieg rekrutacji:

1) Analiza aplikacji (nasz zespół bardzo uważnie analizuje nadesłane aplikacje. Sprawdzamy dopasowanie kompetencji, doświadczenia i umiejętności do specyfiki zadań i celów). 

2) Wstępna rozmowa telefoniczna z HR o Twoich doświadczeniach i oczekiwaniach. 

3) Rozmowa wideo z liderami działu i HR (to także czas dla Ciebie – śmiało pytaj nas o wszystkie ważne dla Ciebie kwestie związane z pracą!). 

4) Decyzja. Przeanalizujemy otrzymane od Ciebie informacje i poinformujemy Cię o dalszych krokach. 

5) Witaj na pokładzie! Po wspólnej decyzji widzimy się w biurze na Twój pierwszy dzień 🙂

DOŁĄCZ DO NAS!

Jesteśmy czołową agencją digital w Polsce i strategicznym partnerem w rozwoju – zarówno biznesu naszych Klientów, jak i ludzi, którzy z nami pracują. Skutecznie wspieramy marketerów poprzez łączenie strategii digital marketingowej, zakupu mediów, analityki i technologii. Działamy na światowym poziomie dla takich marek jak m.in. mBank, Vectra, Polpharma, Credit Agricole, Innogy i więcej. Zgarniamy przy tym najważniejsze wyróżnienia branżowe (Effie, MIXX Awards, Golden Arrow, European Performance Marketing Awards, Performance Marketing Diamonds, Efekton Awards, Ekomersy i Aulery). Sukces nam smakuje.

Mbank
Vectra
Polpharma
Credit Agricole
Kratki
Provident
Nagrody

JAK PRACUJEMY „OD KUCHNI”?

Wszystkie prawa zastrzeżone. Cube Group 2010 – 2022

Polityka Prywatności