Home > Kariera > Junior Programmatic Specialist

Junior Programmatic Specialist

#WARSZAWA / GDAŃSK / ZDALNIE

Pracujesz w Programmaticu i czujesz, że możesz więcej, ale nie rozwijasz się tak szybko jak byś chciał? To szukamy właśnie Ciebie! W naszym Teamie Programmatic mamy unikalne spojrzenie na zakup w tym modelu – kładziemy nacisk na performance’owe KPI, synergię między kanałami i platformami oraz na wykorzystanie algorytmów ML – wymaga to prawdziwej zajawki i performance’owego doświadczenia 🙂 A o tym, że mamy to, świadczą nasze success studies – np. to my zrobiliśmy odjazdowy launch w digitalu pierwszego elektrycznego car-sharingu w Warszawie InnogyGo! (m.in. strategia Programmatic z kreacjami data-driven były kluczem do sukcesu w tej kampanii :)). Podobne działania z silnym naciskiem na dane oraz na wyniki na każdym etapie lejka robimy dla takich Klientów jak mBank, duży e-commerce (drogeria kosmetyczna), Vectra, Invimed, Kratki, Cersanit czy Gi Group. Zobacz więcej szczegółów poniżej – dołącz do nas!

TWOJE ZADANIA:

  • Będziesz realizować i nadzorować kampanie programatyczne przy wsparciu lidera działu.
  • Będziesz optymalizować kampanie pod KPI uzgodnione z Klientami.
  • Będziesz wspierać Leadera w przygotowywaniu raportów i rekomendacji strategii działań programmatic dla Klientów.
  • Powierzymy Ci koordynację działań z dostawcami zewnętrznymi (Tradingdesks, Wydawcy, Dostawcy danych, inni).

    Stopniowo wraz z Twoim rozwojem u nas zaczniesz:
  • Uczestniczyć w spotkaniach z Klientami.
  • Mieć swój wkład w rozwój produktu i narzędzi programmatic.

SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŻELI…

  • Masz już pierwsze doświadczenie w zakupie kampanii online w modelu programmatic lub w bidabble media (google,fb) po stronie agencji lub Klienta – i chętnie nam opowiesz na przykładach o odniesionych przez Ciebie sukcesach i wynikach;
  • Znasz obsługę Google Display & Video 360, mile widziane Adform lub inne systemy DSP;
  • Masz doświadczenie w strategicznej współpracy z Klientem i realizacji długoterminowych celów;
  • Masz doświadczenie w narzędziach analitycznych i adserwerowych (np. Google Analytics, Campaign Manager). Będzie to Twój dodatkowy atut;
  • Sprawnie posługujesz się pakietem MS Office (Excel – formuły, tabele przestawne; PowerPoint);
  • Znasz język angielski na poziomie B1;
  • Widzisz programmatic jako część większego obrazka: całego Display czy reklamy internetowej w ogóle.

OFERUJEMY:

  • Rozwój u lidera digital marketingu obsługującego TOP marki polskie i międzynarodowe działające na dużych budżetach.
    Tu będziesz się rozwijać. Jak?
  • Na start przechodzisz onboarding z platformą szczegółowo wprowadzająca do firmy i organizacji pracy u nas.
  • Dostajesz wsparcie Buddy’ego w adaptacji do organizacji firmy i działu oraz wsparcie merytoryczne eksperta Programmatic, dla którego zaawansowane funkcjonalności DV360 nie mają tajemnic 😉
  • Współpracujesz z ekspertami z innych działów w teamach Klienckich: mamy in-house wszystkie działy digital: Strategia, SEM (Google Premier Partner), Paid Social , SEO, Content Marketing, Marketplace, Afiliacja (własna sieć afiliacyjna), CRM i Direct Marketing, Technologia i Analityka – działamy i mierzymy wszystko spójnie.
  • Możesz liczyć na stałą wymianę wiedzy w zgranym zespole Programmatic & SEM & Paid Social, w ramach firmy mamy również regularne wewnętrze spotkania („Dzielimy się wiedzą”) oraz platformę z nagranymi szkoleniami wewnętrznymi z różnych obszarów digital marketingu oraz kompetencji miękkich.
  • Masz również indywidualne spotkania z liderem; jasne zadania, cele i zasady ewaluacji (min. raz w roku), możliwość szybkiego awansu zależnego od Twoich wyników.
  • Otrzymasz wsparcie, jeśli będziesz chciał budować ekspercką markę osobistą
  • Warszawa lub Gdańsk hybrydowo lub 100% zdalnie. WARSZAWA – biuro Mokotów. Daleko od Mordoru. Dog-friendly office. Blisko zieleni (m.in. Park Dreszera oraz Skwer im. Małkowskich), GDAŃSK – biuro obok Dworca Głównego, Zieleniak. 
  • Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy: 8-9.30 
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy, umiejętności i doświadczenia – umowa B2B lub umowa o pracę
  • Benefity: 1 godzina w tygodniu na własny rozwój lub czas z bliskimi (w piątki kończymy wcześniej), Dzień Urodzin oraz Dzień dla Rodziny, opieka medyczna (Enel-Med) i/lub Benefit Multisport i/lub dostęp do platformy MyBenefit

Przebieg rekrutacji:

  1. Analiza aplikacji (nasz zespół bardzo uważnie analizuje nadesłane aplikacje. Sprawdzamy dopasowanie kompetencji, doświadczenia i umiejętności do specyfiki zadań i celów).
  2. Wstępna rozmowa telefoniczna z HR o Twoich doświadczeniach i oczekiwaniach
  3. Zadanie.
  4. Rozmowa wideo z liderami działu i HR (to także czas dla Ciebie – śmiało pytaj nas o wszystkie ważne dla Ciebie kwestie związane z pracą!).
  5. Możliwa dodatkowa rozmowa zapoznawcza z zespołem (opcjonalnie)
  6. Decyzja. Przeanalizujemy otrzymane od Ciebie informacje i poinformujemy Cię o dalszych krokach.
  7. Witaj na pokładzie! Po wspólnej decyzji widzimy się w biurze na Twój pierwszy dzień 🙂

DOŁĄCZ DO NAS!

Jesteśmy czołową agencją digital w Polsce i strategicznym partnerem w rozwoju – zarówno biznesu naszych Klientów, jak i ludzi, którzy z nami pracują. Skutecznie wspieramy marketerów poprzez łączenie strategii digital marketingowej, zakupu mediów, analityki i technologii. Działamy na światowym poziomie dla takich marek jak m.in. mBank, Vectra, Polpharma, Credit Agricole, Innogy i więcej. Zgarniamy przy tym najważniejsze wyróżnienia branżowe (Effie, MIXX Awards, Golden Arrow, European Performance Marketing Awards, Performance Marketing Diamonds, Efekton Awards, Ekomersy i Aulery). Sukces nam smakuje.

Mbank
Vectra
Polpharma
Credit Agricole
Kratki
Provident
Nagrody

JAK PRACUJEMY „OD KUCHNI”?

Wszystkie prawa zastrzeżone. Cube Group 2010 – 2022

Polityka Prywatności