Home > Kariera > Paid Social Specialist

Paid Social Specialist

#WARSZAWA / ZDALNIE

Czy w obecnej pracy jako Paid Social Specialist czujesz, że możesz więcej, ale nie rozwijasz się tak szybko jak byś chciał? Albo może pracujesz u klienta, ale szukasz większej różnorodności w kampaniach? Czujesz, że w dynamicznym środowisku odnajdziesz się jak ryba w wodzie? 🙂 To koniecznie doczytaj do końca i zobacz, co możemy wspólnie zdziałać, jeśli dołączysz do nas 😊

TWOJE ZADANIA:

  • Powierzymy w Twoje ręce samodzielne tworzenie strategii, planowanie oraz tworzenie kampanii w sieciach społecznościowych (m.in. Facebook)  dla Klientów agencji  – współpracujemy z największymi polskimi i zagranicznymi markami z różnych branż, a performance to nasza specjalizacja;
  • Będziesz prowadzić, monitorować i optymalizować kampanie wg wyznaczonych KPIs, a także przygotowywać raporty i analizy kampanii z rekomendacjami;
  • Na co dzień będziesz budować pozytywne relacje z Klientami: udzielając konsultacji, prowadząc prezentacje, uczestnicząc w spotkaniach biznesowych czy po prostu przygotowując oferty dla potencjalnych Klientów;
  • Liczymy na to, że będziesz przy tym śledzić najnowsze rozwiązania związane z obszarem social mediów;
  • Social Ads to tylko jeden z wielu kanałów, w których nasi Klienci prowadzą działania – na co dzień więc też będziesz współpracować z ekspertami z innych obszarów digital marketingu.

SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŻELI…

  • masz min. 2-3 lata praktycznego doświadczenia w Paid Social w agencji lub po stronie klienta – i chętnie nam opowiesz na przykładach o odniesionych przez Ciebie sukcesach i wynikach;
  • Masz doświadczenie w planowaniu, tworzeniu i optymalizacji różnych typów kampanii (leady, sprzedaż, wizerunek, traffic);
  • Sprawnie poruszasz się po Google Analytics
  • Masz wiedzę z zakresu obsługi  Managera reklam na platformach: Facebook, Instagram, TikTok, Linkedin, Pinterest, X
  • Szybko i sprawnie tworzysz rozbudowane struktury kampanii Social Ads;
  • posiadasz umiejętność logicznego i analitycznego myślenia, umiesz wyciągać wnioski i dawać rekomendacje,
  • sprawnie posługujesz się pakietem MS Office (Excel – formuły, tabele; PowerPoint),
  • wykazujesz inicjatywęchęć uczenia sięsamodzielność i dążenie do rezultatów, bierzesz odpowiedzialność za powierzone zadania oraz sprawnie rozwiązujesz problemy – i umiesz opowiedzieć o tym na przykładach,
  • znasz język angielski na poziomie średnio zaawansowanym,
  • umiesz i lubisz pracować z ludźmi, jesteś nastawiony na budowanie długotrwałych relacji z Klientami oraz na współpracę z zespołem ekspertów z innych działów agencji,
  • jeśli ukończyłeś marketing, zarządzanie, ekonomię, matematykę, metody ilościowe w ekonomii i systemy informacyjne lub podobne, to świetnie – będzie to Twój dodatkowy atut!
  • za szkolenia i certyfikaty z obszaru marketingu zgarniasz dodatkowe punkty 🙂

OFERUJEMY:

  • Rozwój u lidera digital marketingu obsługującego TOP marki polskie i międzynarodowe, m.in. z branż: finanse, medyczna, e-commerce.
  • Twój rozwój: na start przechodzisz onboarding z platformą szczegółowo wprowadzającą do firmy i organizacji pracy u nas. Następnie pod okiem doświadczonych specjalistów z naszego działu realizujesz przydzielone zadania Klienckie i na bieżąco dostajesz feedback do nich, stopniowo usamodzielniasz się i dostajesz bardziej złożone oraz samodzielne zadania.
  • Jasne zadania, cele i zasady ewaluacji (min. raz w roku spotkanie ewaluacyjne z przełożonym), w zależności od tempa Twojego wdrożenia i wyników możliwość rozwoju w kierunku Senior Specjalisty.
  • Praca 100% zdalna lub hybrydowa. WARSZAWA – Mokotów Daleko od Mordoru. Dog-friendly office;
  • możliwość elastycznego rozpoczęcia pracy: 8-9.30
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy, umiejętności i doświadczenia – umowa o pracę, zlecenie lub B2B
  • benefity: 1 godzina w tygodniu na własny rozwój lub czas z bliskimi (w piątki kończymy wcześniej), Dzień Urodzin oraz Dzień dla Rodziny, dofinansowanie do opieki medycznej (Enel-Med) i/lub Benefit Multisport i/lub dostęp do platformy MyBenefit.

Przebieg rekrutacji:

  1. Analiza aplikacji (nasz zespół bardzo uważnie analizuje nadesłane aplikacje. Sprawdzamy dopasowanie kompetencji, doświadczenia i umiejętności do specyfiki zadań i celów.
  2. Wstępna rozmowa telefoniczna z HR o Twoich doświadczeniach i oczekiwaniach
  3. Zadanie.
  4. Rozmowa wideo lub stacjonarna z liderami działu i HR (to także czas dla Ciebie – śmiało pytaj nas o wszystkie ważne dla Ciebie kwestie związane z pracą!).
  5. Możliwa dodatkowa rozmowa zapoznawcza z zespołem (opcjonalnie)
  6. Decyzja. Przeanalizujemy otrzymane od Ciebie informacje i poinformujemy Cię o dalszych krokach.
  7. Witaj na pokładzie! Po wspólnej decyzji widzimy się w biurze na Twój pierwszy dzień 🙂

DOŁĄCZ DO NAS!

Jesteśmy czołową agencją digital w Polsce i strategicznym partnerem w rozwoju – zarówno biznesu naszych Klientów, jak i ludzi, którzy z nami pracują. Skutecznie wspieramy marketerów poprzez łączenie strategii digital marketingowej, zakupu mediów, analityki i technologii. Działamy na światowym poziomie dla takich marek jak m.in. mBank, Vectra, Polpharma, Credit Agricole, Innogy i więcej. Zgarniamy przy tym najważniejsze wyróżnienia branżowe (Effie, MIXX Awards, Golden Arrow, European Performance Marketing Awards, Performance Marketing Diamonds, Efekton Awards, Ekomersy i Aulery). Sukces nam smakuje.

Mbank
Vectra
Polpharma
Credit Agricole
Kratki
Provident
Nagrody

JAK PRACUJEMY „OD KUCHNI”?

Wszystkie prawa zastrzeżone. Cube Group 2010 – 2022

Polityka Prywatności