#WARSZAWA / GDAŃSK / ZDALNIE
TWOJE ZADANIA:
Pracujesz w Programmaticu i czujesz, że możesz więcej, ale nie rozwijasz się tak szybko jak byś chciał? To szukamy właśnie Ciebie! W naszym Teamie Programmatic mamy unikalne spojrzenie na zakup w tym modelu – kładziemy nacisk na performance’owe KPI, synergię między kanałami i platformami oraz na wykorzystanie algorytmów ML – wymaga to prawdziwej zajawki i performance’owego doświadczenia 🙂 A o tym, że mamy to, świadczą nasze success studies – np. to my zrobiliśmy odjazdowy launch w digitalu pierwszego elektrycznego car-sharingu w Warszawie InnogyGo! (m.in. strategia Programmatic z kreacjami data-driven były kluczem do sukcesu w tej kampanii :)). Podobne działania z silnym naciskiem na dane oraz na wyniki na każdym etapie lejka robimy dla takich Klientów jak mBank, Provident, duży e-commerce (drogeria kosmetyczna), Vectra, Invimed, Kratki, Cersanit czy Gi Group. Zobacz więcej szczegółów poniżej i – dołącz do nas!
- Powierzymy w Twoje ręce samodzielne planowanie oraz tworzenie kampanii programatycznych, z dużym naciskiem na performance’owe KPI dla Klientów agencji – współpracujemy z największymi polskimi i zagranicznymi markami z różnych branż, a performance to nasza specjalizacja;
- Będziesz zajmował się także przygotowywaniem i rekomendacją strategii działań programmatic dla Klientów o bardzo różnych profilach;
- Będziesz prowadzić, monitorować i optymalizować kampanie wg wyznaczonych KPIs, a także przygotowywać raporty i analizy kampanii z rekomendacjami;
- Będziesz odpowiadał za kompleksową obsługę naszych kluczowych Klientów, z nastawieniem na ich ciągły rozwój;
- Liczymy na to, że będziesz przy tym zaangażowany w śledzenie najnowszych trendów, implementację ich oraz rozwój naszego produktu i narzędzi programmatic;
- Dodatkowo powierzmy Ci także dzielenie się wiedzą o programmaticu wśród naszych Pracowników w postaci szkoleń wewnętrznych
SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŻELI…
- Masz doświadczenie w zakupie kampanii online w modelu programmatic po stronie agencji lub Klienta – i chętnie nam opowiesz na przykładach o odniesionych przez Ciebie sukcesach i wynikach;
- Masz zaawansowaną wiedze z zakresu obsługi Google Display & Video 360, Adform lub innego systemu DSP;
- Masz doświadczenie w strategicznej współpracy z Klientem i realizacji długoterminowych celów;
- Masz doświadczenie w narzędziach analitycznych i adserwerowych (np. Google Analytics, Campaign Manager)? Będzie to Twój dodatkowy atut;
- Sprawnie posługujesz się pakietem MS Office (Excel – formuły, tabele przestawne; PowerPoint);
- Znasz język angielski na poziomie B1;
- Widzisz programmatic jako część większego obrazka: całego Display czy reklamy internetowej w ogóle;
- Jeśli dodatkowo to Ty jesteś tą osobą, która jako pierwsza wprowadza do swoich kampanii nowe rozwiązania pojawiające się w platformach DSP i całym Google Marketing Platform – to świetnie do nas pasujesz!
OFERUJEMY:
- Rozwój u lidera digital marketingu obsługującego TOP marki polskie i międzynarodowe działające na dużych budżetach
- Tu będziesz się rozwijał. Jak?
- Na start przechodzisz onboardingz platformą szczegółowo wprowadzająca do firmy i organizacji pracy u nas.
- Dostajesz wsparcie Buddy’ego w adaptacji do organizacji firmy i działu oraz wsparcie merytoryczne eksperta Programmatic, dla którego zaawansowane funkcjonalności DV360 nie mają tajemnic 😉
- Współpracujesz z ekspertami z innych działów w teamach Klienckich: mamy in-house wszystkie działy digital: Strategia, SEM (Google Premier Partner), Paid Social , SEO, Content Marketing, Marketplace, Afiliacja (własna sieć afiliacyjna), CRM i Direct Marketing, Technologia i Analityka – działamy i mierzymy wszystko spójnie.
- Możesz liczyć na stałą wymianę wiedzy w zgranym zespole Programmatic, w ramach firmy mamy również regularne wewnętrze spotkania („Dzielimy się wiedzą”) oraz platformę z nagranymi szkoleniami wewnętrznymi z różnych obszarów digital marketingu oraz kompetencji miękkich
- Masz również indywidualne spotkania z liderem; jasne zadania, cele i zasady ewaluacji (min. raz w roku), możliwość szybkiego awansu zależnego od Twoich wyników.
- Będziesz miał fajnych dużych Klientów 🙂
- Otrzymasz wsparcie, jeśli będziesz chciał budować ekspercką markę osobistą
- Warszawa lub Gdańsk hybrydowo lub 100% zdalnie. WARSZAWA – biuro Mokotów. Daleko od Mordoru. Dog-friendly office. Blisko zieleni (m.in. Park Dreszera oraz Skwer im. Małkowskich).
- Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy: 8-9.30
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy, umiejętności i doświadczenia – umowa B2B lub umowa o pracę
- Benefity: 1 godzina w tygodniu na własny rozwój lub czas z bliskimi (w piątki kończymy wcześniej), Dzień Urodzin oraz Dzień dla Rodziny, opieka medyczna (Enel-Med) i/lub Benefit Multisport i/lub dostęp do platformy MyBenefit
Przebieg rekrutacji:
1) Analiza aplikacji (nasz zespół bardzo uważnie analizuje nadesłane aplikacje. Sprawdzamy dopasowanie kompetencji, doświadczenia i umiejętności do specyfiki zadań i celów.
2) Wstępna rozmowa telefoniczna z HR o Twoich doświadczeniach i oczekiwaniach
3) Zadanie.
4) Rozmowa wideo lub stacjonarna z liderami działu i HR (to także czas dla Ciebie – śmiało pytaj nas o wszystkie ważne dla Ciebie kwestie związane z pracą!).
5) Możliwa dodatkowa rozmowa zapoznawcza z zespołem (opcjonalnie)
6) Decyzja. Przeanalizujemy otrzymane od Ciebie informacje i poinformujemy Cię o dalszych krokach.
7) Witaj na pokładzie! Po wspólnej decyzji widzimy się w biurze na Twój pierwszy dzień 🙂