#WARSZAWA / GDAŃSK / ZDALNIE
„Dołącz do naszego teamu Technology & Analytics – poznaj różne obszary digital marketingu od strony technicznej i analitycznej oraz wspieraj teamowych ekspertów z obszarów Traffic, a także Digital Analytics, Data Science i Development. Działamy dla TOP Klientów polskich i zagranicznych (m.in. finanse, e-commerce), wspierając ich kompleksowo w docieraniu do internautów: zakładamy kampanie, rozliczamy je, analizujemy ich efektywność oraz ruch na stronach naszych Klientów, realizujemy działania Data Science, raportujemy, rekomendujemy zmiany zwiększające sprzedaż, dobieramy technologię, budujemy autorskie narzędzia. Do wsparcia w codziennych zadaniach z obszaru Traffic szukamy właśnie Ciebie!”
Łukasz Plona, Chief Technology Officer
TWOJE ZADANIA:
- rozliczanie kampanii reklamowych,
- zakładanie nowych kampanii w systemie trackującym,
- zarządzanie kreacjami reklamowymi,
- generowanie kodów trackujących,
- wpinanie kodów trackujących (Google Tag Manager),
- przygotowywanie raportów i analiza danych,
- pomoc przy tworzeniu kreacji HTML/CSS,
- ścisła współpraca z innymi działami w firmie,
- wsparcie zespołu Traffic w bieżących zadaniach oraz Digital Analityków.
SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŻELI…
- dobrze znasz pakiet Microsoft Office (w szczególności Excel);
- posiadasz umiejętność logicznego i analitycznego myślenia, umiesz wyciągać wnioski i dawać rekomendacje;
- interesujesz się nowymi technologiami i szeroko pojętym digital marketingiem – jesteś pewien, że chcesz się rozwijać właśnie w tych obszarach, które uznawane są najbardziej dynamiczne;
- cechuje Cię samodzielność i inicjatywa w działaniu;
- jesteś dokładny, sprawnie wyłapujesz błędy i nie boisz się rozwiązywać napotkanych problemów;
- jesteś nastawiony na współpracę i wymianę wiedzy z zespołem oraz szybko się uczysz;
- znasz język polski na poziomie komunikatywnym – średnio zaawansowany (B2);
- jeśli korzystałeś z WordPressa lub innego systemu CMS, to świetnie – będzie to Twój dodatkowy atut;
- znasz podstawy HTML oraz JavaScript– również będzie to Twój dodatkowy atut.
OFERUJEMY:
- Rozwój u lidera digital marketingu obsługującego TOP marki polskie i międzynarodowe, m.in. z branż: finanse, medyczna, e-commerce.
- Będziesz członkiem doświadczonego i nagradzanego interdyscyplinarnego zespołu zafiksowanego na działaniach data-driven: Traffic + Analytics + Data Science + Programiści .
- Tu będziesz się rozwijał. Jak?
- Na start przechodzisz onboarding z platformą szczegółowo wprowadzająca do firmy i organizacji pracy u nas.
- Dostajesz wsparcie Buddy’ego w okresie adaptacji.
- Mamy dla Ciebie przygotowaną serię szkoleń oraz materiałów w bazie wiedzy, tak byś mógł jak najlepiej wdrożyć się w swoje zadania.
- Współpracujesz z ekspertami z innych działów w teamach Klienckich: mamy in-house wszystkie działy digital: Strategia, SEM (Google Premier Partner), Paid Social (Facebook Business Partner), SEO, Content Marketing, Marketplace, Afiliacja, CRM i Direct Marketing – to okazja, by poznać różne obszary digitalu od strony technicznej.
- Jako jedyni w Polsce korzystamy z unikatowej technologii Ingenious Technologies – systemu do obsługi afiliacji, jest to nasze własne narzędzia optymalizujące pracę zespołu Traffic.
- Mamy regularne wewnętrze spotkania („Dzielimy się wiedzą”) oraz platformę z nagranymi szkoleniami wewnętrznymi z różnych obszarów digital marketingu oraz kompetencji miękkich (90% naszych pracowników potwierdza, że członkowie zespołu pomagają sobie nawzajem, wymieniają wiedzę i doświadczenia; dane: ankieta wewnętrzna).
- W zależności od wyników i tempa wdrożenia stopniowo możesz rozwijać się w dalszej perspektywie w kierunku Junior Traffic Specjalisty, Traffic Specjalisty, a następnie albo Developera, albo Digital Analityka – wspólnie z Tobą ustalimy Twoją ścieżkę rozwojową w oparciu o Twoje talenty.
- praca hybrydowa lub 100% zdalna. WARSZAWA – Mokotów Daleko od Mordoru. Dog-friendly office. GDAŃSK – obok Dworca Głównego, Zieleniak
- możliwość elastycznego rozpoczęcia pracy: 8-9.30
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy, umiejętności i doświadczenia – umowa o pracę, zlecenie lub B2B
- benefity: 1 godzina w tygodniu na własny rozwój lub czas z bliskimi (w piątki kończymy wcześniej), Dzień Urodzin oraz Dzień dla Rodziny, opieka medyczna (Enel-Med) i/lub Benefit Multisport i/lub dostęp do platformy MyBenefit
Przebieg rekrutacji:
1. Analiza aplikacji (nasz zespół bardzo uważnie analizuje nadesłane aplikacje. Sprawdzamy dopasowanie kompetencji, doświadczenia i umiejętności do specyfiki zadań i celów).
2. Zadanie techniczne – wysyłamy je mailowo. Ty dowiadujesz się, jaki typ zadań realizowałbyś na co dzień i sprawdzasz, jak się w tym czujesz, a my sprawdzamy, jak się poruszasz w tym typie zadań. Na koniec dostajesz feedback, który przygotowuje Traffic Leader.
3. Rozmowa telefoniczna z HR o Twoich doświadczeniach i oczekiwaniach.
4. Rozmowa wideo lub stacjonarna z menadżerem działu i HR (to także czas dla Ciebie – śmiało pytaj nas o wszystkie ważne dla Ciebie kwestie związane z pracą!).
5. Decyzja. Przeanalizujemy otrzymane od Ciebie informacje i poinformujemy Cię o dalszych krokach.
6. Witaj na pokładzie! Po wspólnej decyzji widzimy się w biurze na Twój pierwszy dzień 🙂