Skip links

[vc_row parallax=”enable_parallax” enable_overlay=”yes” parallax_image=”2055″ parallax_speed_bg=”1.25″ overlay_bg=”rgba(12, 12, 12, 0.52)” overlay_color=”#dd3333″ css=”.vc_custom_1636380322618{background-image: url(https://nowa.cubegroup.pl/wp-content/uploads/2021/10/11.jpg?id=6268) !important;background-position: center;background-repeat: no-repeat;background-size: cover !important;}”][vc_column enable_content_animation=”yes” ca_init_scale_x=”1″ ca_init_scale_y=”1″ ca_init_scale_z=”1″ ca_init_opacity=”0″ ca_an_scale_x=”1″ ca_an_scale_y=”1″ ca_an_scale_z=”1″ ca_an_opacity=”1″ css=”.vc_custom_1636380119745{padding-top: 15% !important;padding-bottom: 15% !important;}” el_class=”text-center” ca_duration=”1200″ ca_delay=”150″ ca_init_translate_y=”59″ ca_init_translate_z=”-151″ ca_init_rotate_x=”-90″][ld_fancy_heading tag=”h6″ alignment=”text-center” transform=”text-uppercase” use_custom_fonts_title=”true” title=”SAKURA TEMPLATE” color=”rgb(255, 255, 255)” fs=”16px” ls=”0.1em” margin=”bottom_large:0.75em|bottom_small:15%25″ fw=”600″]#Pożyczka samoobsługowa[/ld_fancy_heading][ld_spacer][ld_fancy_heading tag=”h2″ alignment=”text-center” ca_init_scale_x=”1″ ca_init_scale_y=”1″ ca_init_scale_z=”1″ ca_init_opacity=”1″ ca_an_scale_x=”1″ ca_an_scale_y=”1″ ca_an_scale_z=”1″ ca_an_opacity=”1″ use_custom_fonts_title=”true” enable_fit=”true” enable_split=”true” title=”A branded eCommerce platform that moves at the speed of culture” color=”rgb(255, 255, 255)” fs=”60px” padding=”right_large:10%25|left_large:10%25″ margin=”top_large:0px|bottom_large:1.5em” compressor=”0.65″ minfontsize=”38″]Provident Polska[/ld_fancy_heading][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column enable_content_animation=”yes” animation_preset=”Fade In Up” css=”.vc_custom_1636381915261{margin-top: -15% !important;}” ca_duration=”1200″ ca_start_delay=”300″ offset=”vc_col-md-offset-1 vc_col-md-10″][ld_laptop_carousel images=”6585,6586″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”5/6″ enable_content_animation=”yes” ca_init_scale_x=”1″ ca_init_scale_y=”1″ ca_init_scale_z=”1″ ca_init_opacity=”0″ ca_an_scale_x=”1″ ca_an_scale_y=”1″ ca_an_scale_z=”1″ ca_an_opacity=”1″ offset=”vc_col-md-offset-2 vc_col-md-8 vc_col-sm-offset-1″ el_class=”text-center” ca_duration=”1200″ ca_delay=”150″ ca_init_translate_y=”59″ ca_init_translate_z=”-149″ ca_init_rotate_x=”-93″][vc_custom_heading text=”Reklama w kampanii Provident Polska” font_container=”tag:p|font_size:12px|text_align:center|color:%23808291″ letter_spacing=”0.1em” css=”.vc_custom_1637101964044{margin-bottom: 0px !important;}”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”5/6″ enable_content_animation=”yes” ca_init_scale_x=”1″ ca_init_scale_y=”1″ ca_init_scale_z=”1″ ca_init_opacity=”0″ ca_an_scale_x=”1″ ca_an_scale_y=”1″ ca_an_scale_z=”1″ ca_an_opacity=”1″ offset=”vc_col-md-offset-2 vc_col-md-8 vc_col-sm-offset-1″ el_class=”text-center” ca_duration=”1200″ ca_delay=”150″ ca_init_translate_y=”59″ ca_init_translate_z=”-149″ ca_init_rotate_x=”-93″][vc_empty_space height=”100px”][ld_fancy_heading tag=”h6″ alignment=”text-center” transform=”text-uppercase” use_custom_fonts_title=”true” title=”SAKURA TEMPLATE” color=”rgb(255, 255, 255)” fs=”16px” ls=”0.1em” margin=”bottom_large:0.75em|bottom_small:15%25″ fw=”600″]wyzwania i cele[/ld_fancy_heading][ld_spacer height=”20px”][vc_column_text]Jak osiągnąć wzrost przyznania pożyczek?

Wyzwaniem przy realizacji kampanii był silnie konkurencyjny segment pozabankowych instytucji finansowych i restrykcyjne uwarunkowania prawne, ograniczające również emisję reklam w wyszukiwarce. Wspólnie z klientem przygotowaliśmy długofalową strategię opartą na danych, automatyzacji i Machine Learning.

Kluczowym elementem kampanii była automatyzacja działań, która pozwoliła zoptymalizować budżet reklamowy i wybrać efektywne kanały.
Przeprowadziliśmy dokładne analizy i na ich podstawie zmieniliśmy model atrybucji last-click na model atrybucji oparty na danych – Data-Driven, co znacząco wpłynęło na prawidłowe przypisanie danych konwersji kampanii.

Realizacja założonych celów wymagała zastosowania długofalowej koncepcji zmian opierających się na głębokiej analizie danych z uwzględnieniem sezonowości, różnorodnej ścieżki konwersji użytkownika, a także jego wielu punktów styku z reklamą.

W pierwszej fazie zbadaliśmy skuteczność i opłacalność poszczególnych kampanii, a następnie stworzyliśmy dedykowane strategie ustalania stawek dla słów kluczowych, urządzeń i lokalizacji w zależności od segmentów kampanii. Strategie ustalania stawek zostały oparte na docelowym CPA.

Pozyskiwanie potencjalnych klientów oparliśmy o zaawansowane strategie Search Ads360. Wykorzystaliśmy model atrybucji Data-Driven, aby obliczyć rzeczywisty wkład każdego kliknięcia reklamy w wyszukiwarce na ścieżce sprzedażowej. Porównując ścieżki klientów dokonujących konwersji z tymi, którzy tego nie robią, określiliśmy co naprawdę ma znaczenie przy podejmowaniu decyzji przez użytkowników.

Zidentyfikowaliśmy konwertujące i niekonwertujące ścieżki użytkownika, a następnie zautomatyzowaliśmy działania do zarządzania kosztem CPA i kontrolę wydawanego budżetu w zależności od potencjału. Dzięki temu przy zoptymalizowanym budżecie wygenerowaliśmy wzrost liczby klientów.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”5/6″ enable_content_animation=”yes” ca_init_scale_x=”1″ ca_init_scale_y=”1″ ca_init_scale_z=”1″ ca_init_opacity=”0″ ca_an_scale_x=”1″ ca_an_scale_y=”1″ ca_an_scale_z=”1″ ca_an_opacity=”1″ align=”text-left” offset=”vc_col-md-offset-2 vc_col-md-8 vc_col-sm-offset-1″ el_class=”text-center” ca_duration=”1200″ ca_delay=”150″ ca_init_translate_y=”59″ ca_init_translate_z=”-149″ ca_init_rotate_x=”-93″][vc_empty_space height=”100px”][ld_fancy_heading tag=”h6″ alignment=”text-center” transform=”text-uppercase” use_custom_fonts_title=”true” title=”SAKURA TEMPLATE” color=”rgb(255, 255, 255)” fs=”16px” ls=”0.1em” margin=”bottom_large:0.75em|bottom_small:15%25″ fw=”600″]wyniki[/ld_fancy_heading][vc_empty_space height=”50px”][ld_list use_custom_fonts_list=”true” items_spacing=”11″ bullet_size=”15px” primary_color=”#e30000″ txt_color=”rgb(255, 255, 255)” fs=”16PX”]Aż 2-krotny (+101%) wzrost liczby ofert dla Pożyczki Samoobsługowej z utrzymaniem reżimu budżetu reklamowego z poprzedniego roku,Obniżenie o 60% kosztu pozyskania oferty CPA,Zwiększenie kaloryczności pozyskanych ofert = wyraźny wzrost liczby podpisanych umów z nowymi klientami w porównaniu analogicznym okresem poprzedniego roku.[/ld_list][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”5/6″ enable_content_animation=”yes” ca_init_scale_x=”1″ ca_init_scale_y=”1″ ca_init_scale_z=”1″ ca_init_opacity=”0″ ca_an_scale_x=”1″ ca_an_scale_y=”1″ ca_an_scale_z=”1″ ca_an_opacity=”1″ align=”text-left” offset=”vc_col-md-offset-2 vc_col-md-8 vc_col-sm-offset-1″ el_class=”text-center” ca_duration=”1200″ ca_delay=”150″ ca_init_translate_y=”59″ ca_init_translate_z=”-149″ ca_init_rotate_x=”-93″][vc_empty_space height=”100px”][ld_fancy_heading tag=”h6″ alignment=”text-center” transform=”text-uppercase” use_custom_fonts_title=”true” title=”SAKURA TEMPLATE” color=”rgb(255, 255, 255)” fs=”16px” ls=”0.1em” margin=”bottom_large:0.75em|bottom_small:15%25″ fw=”600″]#wykorzystaliśmy[/ld_fancy_heading][vc_empty_space height=”50px”][ld_list use_custom_fonts_list=”true” items_spacing=”11″ bullet_size=”15px” primary_color=”#e30000″ txt_color=”rgb(255, 255, 255)” fs=”16PX”]Search Ads 360,Atrybucja,Machine learning,Data-Driven,Click-To-Call[/ld_list][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”5/6″ enable_content_animation=”yes” ca_init_scale_x=”1″ ca_init_scale_y=”1″ ca_init_scale_z=”1″ ca_init_opacity=”0″ ca_an_scale_x=”1″ ca_an_scale_y=”1″ ca_an_scale_z=”1″ ca_an_opacity=”1″ offset=”vc_col-md-offset-2 vc_col-md-8 vc_col-sm-offset-1″ el_class=”text-center” ca_duration=”1200″ ca_delay=”150″ ca_init_translate_y=”59″ ca_init_translate_z=”-149″ ca_init_rotate_x=”-93″][vc_empty_space height=”100px”][ld_fancy_heading tag=”h6″ alignment=”text-center” transform=”text-uppercase” use_custom_fonts_title=”true” title=”SAKURA TEMPLATE” color=”rgb(255, 255, 255)” fs=”16px” ls=”0.1em” margin=”bottom_large:0.75em|bottom_small:15%25″ fw=”600″]#Referencje:[/ld_fancy_heading][ld_spacer height=”20px”][ld_fancy_heading tag=”h2″ use_theme_fonts=”” text_font=”font_family:Poppins%3A100%2C100italic%2C200%2C200italic%2C300%2C300italic%2Cregular%2Citalic%2C500%2C500italic%2C600%2C600italic%2C700%2C700italic%2C800%2C800italic%2C900%2C900italic|font_style:700%20bold%20regular%3A700%3Anormal” ca_init_scale_x=”1″ ca_init_scale_y=”1″ ca_init_scale_z=”1″ ca_init_opacity=”1″ ca_an_scale_x=”1″ ca_an_scale_y=”1″ ca_an_scale_z=”1″ ca_an_opacity=”1″ use_custom_fonts_title=”true” enable_split=”true” title=”Sakura is a eCommerce brand based on London, UK. One of our latest projects was to develop a new responsive, multi-language website.” init_values=”translateY:80,opacity:0,rotateX:65″ animations_values=”translateY:0,opacity:1,rotateX:0″ fs=”25px” lh=”1.35em” margin=”bottom_small:5%25″]„Grupa Cube stanęła przed ambitnym wyzwaniem znacznego zwiększenia naszych wyników przy zachowaniu obecnego budżetu. Wynik przekroczył cele wyznaczone agencji. W ciągu zaledwie pół roku uzyskaliśmy prawie dwa razy więcej ofert niż pierwotnie oczekiwaliśmy. To było możliwe tylko dzięki zintegrowanej, długoterminowej i opartej na danych strategii. Widząc takie wyniki i wiedząc, jak zaangażowani są specjaliści Cube Group, kontynuujemy współpracę z agencją. Potrafią wielokrotnie przekraczać nawet najbardziej ambitne cele, skutecznie działając w tak trudnej branży jak promocja produktów finansowych.”[/ld_fancy_heading][vc_custom_heading text=”Bartosz Chojecki, Digital Acquisition Manager – Lead w Regionie Europa Północna” font_container=”tag:h6|font_size:12px|text_align:center|color:%23a8a8a8″ letter_spacing=”0.1em”][vc_empty_space height=”100px”][/vc_column][/vc_row]