home.pl

Cel: 

Stworzenie sprzedażowego „perpetuum mobile”, generującego stałe i wysokie ROI dzięki reorganizacji i ulepszeniu procesu operacyjnego oraz dzięki zastosowaniu modelu Cost Per Sale zmniejszającemu ryzyko marnotrawienia budżetu przez reklamodawcę. Zaangażowanie i zwiększenie lojalności klientów

Rezultaty: 
2563
ZAANGAŻOWANYCH WYDAWCÓW
471,9
%
roi

Realizacja:

Dedykowany program partnerski - case study

Przemyślana strategia nakierunkowana na sprzedaż

Jasna komunikacja zasad uczestnictwa i warunków finansowych

Opis: 

Program partnerski Polecaj.home.pl zyskał uznanie jurorów prestiżowego konkursu European Performance Marketing Awards, pierwszej europejskiej edycji prestiżowego konkursu Performance Marketing Awards – otrzymał w efekcie wyróżnienie „Highly Commended”. Jak to się stało? W poszukiwaniu nowych rozwiązań i możliwości pozyskania nowych abonentów nazw w domenie .PL i utrzymania już korzystających z usług home.pl marketerzy zdecydowali się na afiliację. Opiekę nad programem partnerskim powierzono specjalizującej się w sprzedaży CPS (Cost Per Sale) agencji SalesMedia. Firma jest częścią Cube Group, agencji performance marketingowej, oferującej kompleksowe usługi „in house”.

W pracę nad tak dużym i długoterminowym projektem zaangażowano zespół dedykowanych specjalistów z obszaru m.in. performance’u, technologii i zarządzania procesami, aby zapewnić możliwe najszersze podejście do tematu. Przygotowano m. in. dedykowany landing page programu Polecaj.home.pl, progi prowizyjne oraz kalkulator stawek, webinary, tutoriale, newslettery, dedykowane kreacje display itd.

Program partnerski od samego początku był planowany jako projekt wymagający bieżącej optymalizacji (co w przypadku działań performance marketingowych jest podstawą) i wzorowej komunikacji po obu stronach: zarówno SalesMedia, jak i home.pl. Jest to samonapędzający się kanał sprzedażowy – na sukces miały wpływ przemyślana strategia nakierunkowana na sprzedaż, użyta technologia oraz jasna komunikacja zasad uczestnictwa i warunków finansowych. Aktualnie przy stosunkowo niskim nakładzie pracy cały czas dochodzą nowi klienci domen i usług hostingowych, a bieżący usługobiorcy decydują się na pozostanie z home.pl i przedłużają wykupione pakiety.

Intensywne działania w ramach programu afiliacyjnego Polecaj.home.pl szybko przyniosły efekty. Na przestrzeni lat program zanotował znaczący wzrost ROI i liczby współpracujących z Home.pl wydawców. W tej chwili (I półrocze 2016) w programie biorą udział 2 563 afilianci, z czego 1 638 to osoby pozyskane na przestrzeni okresu 1 stycznia 2015 – 22 kwietnia 2016 roku. I liczba ta cały czas rośnie. W tym czasie wygenerowano lub przedłużono ponad 36 182 sprzedaży usług przy ponad 1 225 000 klików. Ponieważ system jest w dużym stopniu zautomatyzowany koszty pozyskiwania i utrzymywania lojalności wydawców są zoptymalizowane i umożliwiają operacyjnie efektywne dalsze prowadzenie programu. Poniżej pozostałe dane prezentujące efektywność marketingu afiliacyjnego:

a) wskaźnik ROI za okres od 1 stycznia 2015 roku do 22 kwietnia 2016 roku wyniósł aż 471,99% (=przychody wygenerowane przez SalesMedia dla home.pl/koszty home.pl*100%).

b) współczynnik konwersji dla wszystkich aktywności za okres od 1 stycznia 2015 roku do 22 kwietnia 2016 – 2,74%.

Polecaj.home.pl to również przykład tego, że przy długofalowej strategii i konsekwencji działań możliwe jest stworzenie programu przynoszącego ogromne korzyści dla wszystkich zaangażowanych stron – a to jest przecież clou afiliacji. Program partnerski Polecaj.home.pl zyskał uznanie jurorów prestiżowego konkursu European Performance Marketing Awards, pierwszej europejskiej edycji prestiżowego konkursu Performance Marketing Awards – otrzymał w efekcie wyróżnienie „Highly Commended”.

Więcej informacji o programie przeczytasz na naszym blogu Performance360.PL: Tak sprzedaje afiliacja! [CASE STUDY HOME.PL]

Wyślij zapytanie ofertowe

*pole obowiązkowe

Wyrażam zgodę na:
tak Oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką Prywatności
tak Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Cube Group S.A. z siedzibą przy ul. Puławskiej 99A, na podany przeze mnie adres email, newsletterów dotyczących produktów i usług własnych jak również informacji handlowych dotyczących warsztatów, konferencji oraz pozostałych treści marketingowych.
tak Wyrażam zgodę na wykorzystanie automatycznych systemów wywołujących oraz telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (email marketing) w ww. celu.
Klauzula informacyjna

Jeśli jesteś reklamodawcą:

W pozostałych sprawach:

Adres:

Cube Group S.A.
ul. Puławska 99A
02-595 Warszawa