Digital Analytics Expert

Umowa o pracę / B2B

Praca hybrydowa

Pełen etat

Zdalna rekrutacja
Twoje zadania:
- Projektowanie strategii analitycznych zgodnych z wymaganiami i celami biznesowymi klientów.
- Wdrożenia i konfiguracje Google Analytics 4, Consent Mode i innych narzędzi.
- Tworzenie i zarządzanie raportami i dashboardami m.in. w Looker Studio.
- Tworzenie zaawansowanych analiz matematycznych, w tym modelowania atrybucji, analizy ścieżek konwersji oraz optymalizacji splitu budżetowego dla działań marketingowych.
- Aktywna optymalizacja istniejących procesów i rozwiązań analitycznych.
- Przedstawianie wyników w zrozumiały i przejrzysty sposób, dostosowany do potrzeb finalnych odbiorców.
- Przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych, dzieląc się wiedzą i doświadczeniem z zakresu Digital Analytics.
- Wsparcie działów firmy, pomagając w podejmowaniu decyzji na podstawie analizy danych.
Szukamy właśnie Ciebie, jeśli…
- Posiadasz minimum 2-3 lata doświadczenia na stanowisku analityka w branży e‑commerce, digital marketingu lub performance marketingu.
- Sprawnie poruszasz się w narzędziach analitycznych tj. Google Marketing Platform, Google Analytics 4, Firebase, Google Tag Manager.
- Potrafisz wizualizować dane za pomocą Looker Studio/Tableau lub innych narzędzi BI.
- Masz praktyczne doświadczenie w analityce webowej, analityce użyteczności i ścieżek zakupowych w e-commerce oraz w optymalizacji współczynnika konwersji – i chętnie nam opowiesz na przykładach o odniesionych przez Ciebie sukcesach i wynikach w tym zakresie.
- Umiesz i lubisz pracować z ludźmi, jesteś nastawiony na budowanie długotrwałych relacji z Klientami oraz na współpracę z zespołem ekspertów z innych działów agencji.
- Potrafisz jasno i atrakcyjnie zaprezentować im swoje pomysły i rekomendacje.
- Masz inicjatywę, dobrze organizujesz pracę własną, angażujesz się w powierzone zadania, bierzesz odpowiedzialność za rezultaty i nie boisz się rozwiązywać napotkanych problemów.
- Posiadasz umiejętność logicznego i analitycznego myślenia, umiesz wyciągać wnioski i dawać rekomendacje, które są gamechangerami.
Oferujemy
- Rozwój u lidera digital marketingu obsługującego TOP marki polskie i międzynarodowe, m.in. z branż: finanse, medyczna, e‑commerce.
- Jasne zadania, cele i zasady ewaluacji (min. raz w roku spotkanie ewaluacyjne z przełożonym).
- Praca 100% zdalna lub hybrydowa. (1 dzień w tygodniu z biura) Warszawa – Mokotów Daleko od Mordoru. Dog-friendly office.
- Możliwość elastycznego rozpoczęcia pracy: 8:00-9.30.
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy, umiejętności i doświadczenia – umowa o pracę, zlecenie lub B2B.
- Benefity: 1 godzina w tygodniu na własny rozwój lub czas z bliskimi (w piątki kończymy wcześniej), Dzień Urodzin oraz Dzień dla Rodziny, opieka medyczna (Enel-Med) i/lub Benefit Multisport i/lub dostęp do platformy MyBenefit.
Proces rekrutacji

Analiza aplikacji
Nasz zespół uważnie przeanalizuje nadesłane aplikacje. Sprawdzamy dopasowanie kompetencji, doświadczenia i umiejętności do specyfiki zadań i celów na stanowisku.

Wstępna rozmowa telefoniczna z HR
Jeśli Twoja aplikacja przejdzie 1. etap, Kasia (HR Specialist) zadzwoni do Ciebie i porozmawia wstępnie o Twoich doświadczeniach i oczekiwaniach.

Zadanie
Poprosimy Cię o wykonanie zadania, w którym będziemy mogli sprawdzić Twoje umiejętności analityczne.


Spotkanie z zespołem (opcjonalnie)
Możemy opcjonalnie zorganizować spotkanie zapoznawcze z zespołem.

Witaj na pokładzie!
Po wspólnej decyzji widzimy się pierwszego dnia w biurze na Twoim onboardingu.