Consent Mode – co to jest i dlaczego powinieneś go mieć na Twojej stronie?

W drugim odcinku „Cudne rozmowy o marketingu” porozmawiamy z naszym gościem na temat Consent Mode, czyli trybie uzyskiwania zgody. Wejście w życie przepisów związanych z ochroną prywatności użytkownika oraz przetwarzaniu danych osobowych wymagało reakcji świata digital marketingu i nie tylko. Co za tym idzie, zmienił się również sposób zbierania cookies, które dostarczają nam niezbędne dane o użytkownikach do procesów marketingowych. Rozwiązanie jest Consent Mode, który pozwala użytkownikom zdecydować o wykorzystywaniu plików cookies.

Google Analytics 4 – wszystko, co musisz wiedzieć przed wdrożeniem GA4

W dzisiejszym odcinku „Cudne rozmowy o marketingu” porozmawiamy z naszym gościem na temat nowego narzędzia od Google, czyli Google Analytics 4. Data 1 lipca 2023 jest przełomowa dla świata analityki, ponieważ dobrze nam znany UA tego dnia przestanie przetwarzać nowe działania. Jako rozwiązanie tej sytuacji gigant z Doliny Krzemowej oferuje nam zupełnie nowe narzędzie, czyli GA4.