Home > Blog
  • Optymalizacja kampanii Google Ads: 10 kroków od praktyków

    Optymalizacja kampanii Google Ads: 10 kroków od praktyków

    Google Ads – czym tak właściwie jest? Google Ads (wcześniej znane jako Google Adwords) to system reklamowy, który służy tworzeniu i zarządzaniu kampaniami reklamowymi. Aby zwiększyć efektywność kampanii, konieczna jest jej ciągła optymalizacja. W niniejszym artykule przyjrzymy się 10 krokom skutecznej optymalizacji. Optymalizacja kampanii Google Ads Skuteczna optymalizacja kampanii Google Ads może przynieść ogromne korzyści […]

    CZYTAJ DALEJ

  • Poradnik Eksperta. Rodzaje strategii marketingowych: 4 typy strategii dla Twojej firmy.

    Poradnik Eksperta. Rodzaje strategii marketingowych: 4 typy strategii dla Twojej firmy.

    Gdy czujesz, że osiągnąłeś już bardzo dużo w swoim e-biznesie, masz wrażenie optymalizacji kampanii PPC; SEO; Social Mediów; zaudytowałeś i przetestowałeś ścieżki zakupowe; komunikujesz się ze swoimi Klientami regularnie, łatwo też o poczucie, że utknąłeś w martwym punkcie. Aby wygenerować wyższe przychody, wyższe zyski ze swojego biznesu, myślisz o rozszerzeniu oferty produktowej o nowe kategorie […]

    CZYTAJ DALEJ

  • Kampania Google Ads: jak stworzyć pierwszą kampanię krok po kroku?

    Kampania Google Ads: jak stworzyć pierwszą kampanię krok po kroku?

    W artykule przeprowadzimy Cię przez Twoją pierwszą kampanię Google Ads. Poznasz najważniejsze pojęcia i techniczne aspekty pracy w panelu oczami praktyka. Wskażemy też największe zagrożenia, jakie mogą czekać na początkujących w świecie reklam w wyszukiwarce. Na koniec zapoznasz się z najlepszymi praktykami, by po stworzeniu swojej kampanii móc ją prawidłowo optymalizować dla maksymalizacji wyników. Co […]

    CZYTAJ DALEJ

  • Kariera w digitalu. Jak wygląda praca w obszarze reklamy w Google Ads?

    Kariera w digitalu. Jak wygląda praca w obszarze reklamy w Google Ads?

    Strategia, realizacja i optymalizacja działań płatnych w ramach ekosystemu Google Ads to jeden z kierunków specjalistycznych dla osób myślących o karierze w digital marketingu. Czym dokładniej zajmuje się SEM Specialist? Jakich kompetencji wymaga praca w dziale SEM? Jak można rozwinąć się w tym obszarze w Cube Group? Na te pytania i więcej odpowiada SEM & […]

    CZYTAJ DALEJ

  • Wprowadź zarządzanie strategiczne w Twojej firmie i zacznij czerpać realne korzyści!

    Wprowadź zarządzanie strategiczne w Twojej firmie i zacznij czerpać realne korzyści!

    Zarządzanie strategiczne nie tylko umożliwia zdobycie przewagi nad konkurencją, ale także pozwala maksymalnie wykorzystać zasoby przedsiębiorstwa. Poznaj procesy i zastosuj je w swojej firmie, żeby zwiększyć zyski oraz mieć kontrolę nad tym, co się dzieje. Co to jest zarządzanie strategiczne? Zarządzanie strategiczne to proces ciągłego planowania, analizowania, monitorowania oraz oceny wszystkich procesów w organizacji, aby […]

    CZYTAJ DALEJ

  • Czym są słowa kluczowe? Rodzaje fraz, analiza i skuteczny dobór słów w SEO

    Czym są słowa kluczowe? Rodzaje fraz, analiza i skuteczny dobór słów w SEO

    Słowa kluczowe to zwroty, które wpisują użytkownicy wyszukiwarek internetowych, aby znaleźć informacje na interesujące ich tematy. W SEO frazy kluczowe wykorzystywane są, aby wypozycjonować naszą witrynę na najlepsze pozycje w Google i przyciągnąć użytkownika za darmo do naszej strony internetowej. Jednak keywordsy są czymś więcej niż tylko losowymi słowami, które wystarczy wpleść w dowolne miejsce […]

    CZYTAJ DALEJ