-
Cele marketingowe: czym są dla firmy i jak je poprawnie wyznaczyć? PORADNIK
Jasno określone cele marketingowe pomogą Twojej firmie zwiększyć sprzedaż, budować silną markę czy też zapewnić dopływ nowych Klientów. Wyznacz cele marketingowe w Twojej firmie i osiągnij sukces.
-
Słownik marketera – poznaj prawie 100 haseł ze świata digital marketingu
Zobacz nasz słownik marketera, który składa się prawie z 100 haseł, które pozwolą Ci dobrze poznać zagadnienia i narzędzia związane z digitalem. Poznasz nowe pojęcia i ugruntujesz dotychczasową wiedzę.
-
Jak poprawnie stworzyć strategię dla Google Analytics 4? Strategiczne spojrzenie na GA4
Google Analytics to monopolista usług web analitycznych. Wejście na rynek GA4 wiele zmienia w świecie analityki. W artykule wskazujemy szanse oraz zagrożenia tej technologii patrząc przez pryzmat strategii.
-
Jakie trendy dominują w digitalu? Komentarz do raportu AdEx Benchmark IAB Europe za 2021 rok
W najnowszym raporcie AdEx Benchmark za rok 2021 IAB Europe przeanalizowało stan digitalu na 28 europejskich rynkach. Raport skomentowała nasza Digital Strategy Leader, Ewelina Kapuścińska.
-
Strategia produktowa: marketingowe podejście do produktu, które zwiększy Twoją sprzedaż
Dowiedz się, jak marketingowa strategia produktowa pomoże Ci podejmować lepsze decyzje biznesowe, zwiększyć sprzedaż i uniknąć nietrafionych inwestycji! Zacznij pracę nad strategią już dziś!
-
Jak zacząć pracę w marketingu bez doświadczenia? PORADNIK
Chcesz rozpocząć nowy rozdział w swojej karierze? Myślisz o zmianie branży i karierze w marketingu? Przeczytaj nasz poradnik, w którym piszemy jak rozpocząć pracę w marketingu bez doświadczenia.