Strona główna » Co robimy » Analityka i technologia

Analiza danych i zgromadzenie ich w jednym miejscu to działanie strategiczne dla Twojej firmy. Podobnie jak optymalizacja współczynnika konwersji. To nie tylko konfiguracja techniczna narzędzi, a dopasowanie celów analitycznych do strategii marketingowej i wprowadzanie innowacji, jak data driven marketing.

Pełna wiedza o skuteczności pojedynczych kanałów wykorzystywanych przez Ciebie to podstawa sukcesu biznesowego.
Info

Jak działamy,
by analityka i technologia
przynosiły Ci zyski?

W naszych działaniach wykorzystujemy frameworki

– to rozpisanie w punktach pracy, jaką mamy do wykonania, żeby osiągnąć Twój cel. Framework pozwala nam zadbać o Twój biznes. Analityka stron internetowych i wprowadzenie nowych technologii to pierwszy krok w budowie skutecznego planu marketingowego, którego celem jest optymalizacja sprzedaży.

Analityka

Analityka

Fundament efektywnych działań marketingowych – wdrożenie techologii i zbieranie danych

Retencja

Retencja

Działania nakierowane
na wzrost powracalności
użytkowników

Aktywacja

Aktywacja

Działania nakierowane
na wzrost zaangażowania
i konwersji

Przychody

Przychody

Optymalizacja
pod kątem
przychodów

Akwizycja

Działania ukierunkowane
na pozyskanie nowych
użytkowników

Zobacz jak możemy zbudować strategię dla Twojego biznesu

Jak działamy budując skuteczną analitykę?

Narzędzia

Pierwszym etapem pracy jest zapoznanie się z narzędziami, których używasz i sprawdzenie jakie dane w nich się znajdują.

Warsztat

Drugi etap to warsztat, na którym zostaną zebrane Twoje potrzeby i ustalone wspólne potrzeby analityczne dostosowane do Twojej strategii biznesowej, strategii marketingowej i struktury firmy. Na bazie tego warsztatu nasi analitycy określają, jak powinien działać Twój ekosystem analityczny. Dobierzemy narzędzia których potrzebujesz, skonfigurujemy je i połączymy ze sobą tak, by móc je potem wykorzystać we właściwym raportowaniu. W oparciu o Twoje strategiczne cele dobierzemy właściwe cele analityczne.

Raportowanie

Kolejnym ważnym etapem jest właściwe raportowanie. W zależności od tego, jaka jest liczba odbiorców raportów wynikająca ze struktury Twojej firmy, przygotujemy jeden lub więcej dashboardów w Google Analytics lub Google Data Studio. Naszym celem jest, by każdy kto korzysta z danych, miał do nich dostęp szybko i w czytelny sposób.

Analiza jakościowa

Oprócz analizy kampanii reklamowych zadbamy też o analizę jakościową twoich lejków zakupowych. Dzięki usłudze Optymalizacji Współczynnika Konwersji będziesz mieć pewność, że użytkownicy, którzy trafiają na Twoją stronę w optymalny sposób trafiają do celu.

Jeśli…

Chcesz zmienić strategię marketingową

Przygotowanie
landing page

Potrzebujesz szybko i bez angażowania zespołów po swojej stronie zbudować sprzedaż online

Przygotowanie
kreacji

Szukasz sposobu na optymalizację wydatków marketingowych i zwiększanie sprzedaży

Testy
kreacji

Co dla Ciebie zrobimy?

Customer Data Platform

Zbudujemy dedykowany Customer Data Platform, czyli bazę danych o Twoich klientach, dzięki której możesz przetwarzać dane i używać ich do budowania skutecznych kampanii marketingowych, w tym automatyzowania tych danych.

Customer Journey

Dajemy Ci pełny wgląd w zachowanie Twoich użytkowników: customer-journey pozwala na analizę rozkładu kanałów i pokaże korelację z długością ścieżki użytkownika, cross-device tracking umożliwi łączenie ścieżek zakupowych z wielu urządzeń, by precyzyjniej proponować produkty lub usługi.

Rekomendacje

Dzięki pozyskanym w ten sposób informacjom możemy ocenić, które kanały mają realny wpływ na konwersję i jaka jest korelacja między nimi a długością ścieżki użytkownika. Wiemy również, jak wygląda prawdziwa wartość klienta w dłuższym okresie czasu (LTV) i na tej podstawie rekomendujemy dalsze działania marketingowe.

Integracje

W prosty sposób zintegrujemy narzędzie z innymi systemami (np. Twoim CRM i ERP), a do tego możemy stworzyć dedykowane dashboardy.

Case Studies

Dzięki temu systemowi będziesz mógł połączyć dane ze strony internetowej, aplikacji mobilnej, systemu CRM czy systemu wysyłek e-mail i SMS, a co za tym idzie budować ujednolicone profile użytkowników, które następnie trafią do systemów reklamowych e-mail marketingu, programmatic, search czy paid social. W jednym miejscu będziesz miał dostęp do wszystkich danych – zbierzemy: kliki, CTR, transakcje, wartość transakcji, współczynnik konwersji, pojedyncze odsłony kreacji reklamowych, koszty czy mikrokonwersje w obrębie strony.

case studies

Tyle w teorii, zobacz nasze case studies!