Skip links
Strona główna » Programmatic

Kampania programmatic to sposób, w jaki możemy docierać do odbiorców za pomocą: banerów statycznych i dynamicznych, formatów natywnych oraz reklamy audio, reklamy video i reklamy natywnej. Reklama natywna dostosowuje swój format i wygląd do strony, na której się wyświetla, co poprawia wrażenia użytkowników. Kampania w sieci reklamowej może dać Ci duży zysk.

Kampanie Programmatic to
połączenie analityki, danych
i materiałów marketingowych

W naszych działaniach wykorzystujemy frameworki

– to rozpisanie w punktach pracy, jaką mamy do wykonania, żeby osiągnąć Twój cel. Framework pozwala nam zadbać o Twój biznes. Programmatic możesz wykorzystać na każdym etapie Twojego lejka marketingowego.

Analityka

Analityka

Fundament efektywnych działań marketingowych – wdrożenie techologii i zbieranie danych

Retencja

Retencja

Działania nakierowane
na wzrost powracalności
użytkowników

Aktywacja

Aktywacja

Działania nakierowane
na wzrost zaangażowania
i konwersji

Przychody

Przychody

Optymalizacja
pod kątem
przychodów

Akwizycja

Działania ukierunkowane
na pozyskanie nowych
użytkowników

Zobacz jak możemy zbudować strategię dla Twojego biznesu

Co dla Ciebie zrobimy?

Kampanie Programmatic i reklamy w sieci reklamowej są sposobem na budowanie widoczności i rozpoznawalności marki. W Cube Group posiadamy bardzo duże know-how z zakresu stosowania algorytmów machine learning.

Dzięki temu wprowadzamy synergię między lejkiem sprzedażowym, algorytmami ML oraz kreacjami i komunikacją. Jeśli potrzebujesz kompleksowych działań, to dobrze trafiłeś.

Reklamy programmatic możesz wprowadzić w swoich działaniach na każdym etapie ścieżki zakupowej Twojego klienta. Wystarczy tylko odpowiednio dostosować treść i formę komunikacji, by osiągać zamierzone efekty. W naszych działaniach programatyczych wykorzystujemy frameworki – to rozpisanie w punktach pracy, jaką mamy do wykonania, żeby osiągnąć Twój cel. Framework pozwala nam zadbać o Twój biznes. Analityka i wprowadzenie nowych technologii to pierwszy krok w budowie skutecznego planu marketingowego. Wykorzystaj reklamy bannerowe

Skuteczność reklamy Programmatic
to przede wszystkim wykorzystanie danych

Wiedza o konsumentach jest podstawą efektywnych działań marketingowych. Dlatego prowadzimy dokładną analizę dotychczasowych klientów oraz ich segmentację w celu dopasowania komunikacji do ich preferencji i możliwości zakupowych.

Customer Data Platform

Dzięki Programmatic możemy zbudować dla Ciebie dedykowane Customer Data Platform, w którym będziemy zbierać informacje z wielu źródeł i budować dynamiczne profile użytkowników, umożliwiając lepszą personalizację komunikacji, a co za tym idzie zwiększać jej skuteczność.

Marketing Automation

Ruch sprowadzony przez Programmatic można dalej tanio angażować dzięki odpowiednio zorganizowanym procesom Marketing Automation.
Pamiętaj również, że estetyczne kreacje przyciągają wzrok i zachęcają do kliknięcia. Współpracując z nami możemy oddać w Twoje ręce również nasz kreatywny zespół grafików i copywriterów, którzy gwarantują nie tylko dobrze napisane treści, ale również nowoczesny wygląd Twojej marki.

Programmatic jest dla Ciebie, jeśli:

Prowadzisz stałe działania marketingowe

i szukasz nowych klientów, wybierając jednocześnie tych najbardziej wartościowych.

Prowadzisz działania performance’owe

nastawione na sprzedaż/lead’y i inne konwersje. Tu szczególnie działania programmatic powinny być stosowane w sposób ciągły i długofalowy. Przy takim działaniu algorytmy Machine Learning działają dużo lepiej.

Promujesz własne aplikacje mobilne

i zwiększasz liczbę instalacji lub aktywizujesz użytkowników, którzy posiadają już daną aplikację. Programmatic (obok Facebooka) posiada ogromny potencjał, większy niż np. Search, w aktywizacji użytkowników już posiadających daną aplikację.

Skalujesz biznes

i szukasz kreatywnych rozwiązań, które łączą technologię z kreacją. Nie boisz się ambitnych projektów, które w ramach spójnej strategii wprowadzają przemyślane rozwiązania taktyczne łączące nowe rozwiązania technologiczne z niestandardowymi kreacjami, często przypominającymi reach media.

Walczysz z silną konkurencją

i chcesz uzyskać przewagę.

Planujesz krótkookresowo

ale intensywnie, promować markę/produkt/usługę, i chcesz zwiększyć zasięg kampanii, by dotrzeć do świadomości użytkowników.

Prospecting

Konsumenci nie będą kupować produktów marki, o której nigdy nie słyszeli. Dlatego reklamy zwiększające świadomość są kluczowym elementem każdej strategii płatnych reklam display. Celem kampanii prospectingowych jest dotarcie do nowych klientów i zapoznanie ich z marką. Zazwyczaj stosuje się tu przykuwające uwagę banery lub formaty wideo. W tego rodzaju kampaniach najbardziej zależy nam na tym, aby przyciągnąć wzrok użytkownika i zachęcić go do kliknięcia. Efektywność kampanii prospectingowych oceniamy według takich wskaźników jak: zasięg, viewability, częstotliwość, wyświetlania/obejrzenia. Działania prospectingowe w Programmatic często rozpoczynają ścieżkę konwersji, która kończy się w wyszukiwarce, warto więc połączyć działania z kampaniami w Google Ads i Paid Social.

Remarketing

Kiedy użytkownik zna już Twoją markę, możesz pójść krok dalej i emitować reklamy zwiększające jego zaangażowanie i generujące konwersję. Statystycznie większość odwiedzających (96%) opuści stronę bez dokonania zakupu. Nie oznacza to jednak, że powinniśmy zaprzestać komunikacji z nimi. Dzięki kampaniom remarketingowym możesz utrzymać kontakt z niezdecydowanym konsumentem, przypominać im o produktach, które przeglądali, zachęcać do finalizacji transakcji po porzuceniu koszyka czy oferować dedykowane zniżki. Strategie remarketingowe budujemy w oparciu o zachowania użytkowników i ich intencje zakupowe, aby doprowadzić do konwersji. Komunikację opieramy na spersonalizowanych komunikatach do zidentyfikowanych segmentów użytkowników. Testujemy różne scenariusze list remarketingowych, kreacji i komunikatów. Przykładowe listy na jakich możesz działać, to: osoby, które podjęły działania na Twojej stronie, osoby, które oglądały reklamy, osoby, które klikały w reklamy, osoby, które porzuciły formularz czy też obecni, mało aktywni klienci.

Dobierając właściwą strategię możesz osiągać cele
performance’owe za pomocą reklam programmatic.

case studies

Tyle w teorii, zobacz
nasze case studies!