Strona główna » Co robimy » E-mail marketing

Budowanie bazy mailingowej swoich obecnych i potencjalnych klientów to działanie strategiczne dla Twojej firmy. To nie tylko konfiguracja techniczna narzędzi, a dopasowanie kanałów pozyskiwania danych i sposobów kontaktu z Twoją grupą docelową do strategii marketingowej i dobranie tematów na newslettery i komunikację przez e mail marketing.

E-mail marketing jest jednym z najbardziej bezpośrednich kanałów dotarcia do użytkowników.
Info

Jak działamy, by e-mail marketing przynosił Ci zyski?

W naszych działaniach wykorzystujemy frameworki

– to rozpisanie w punktach pracy, jaką mamy do wykonania, żeby osiągnąć Twój cel. Framework pozwala nam zadbać o Twój biznes. E-mail marketing i mailing reklamowy może Cię wesprzeć na każdym z etapów budowy skutecznego planu marketingowego.

Analityka

Analityka

Fundament efektywnych działań marketingowych – wdrożenie techologii i zbieranie danych

Retencja

Retencja

Działania nakierowane
na wzrost powracalności
użytkowników

Aktywacja

Aktywacja

Działania nakierowane
na wzrost zaangażowania
i konwersji

Przychody

Przychody

Optymalizacja
pod kątem
przychodów

Akwizycja

Działania ukierunkowane
na pozyskanie nowych
użytkowników

Zobacz jak możemy zbudować strategię dla Twojego biznesu

Co dla Ciebie zrobimy?

Kampanie mailingowe

Przeprowadzimy skuteczne kampanie e-mail marketingowe w oparciu o Twoje bazy lub bazy własne. Prowadzimy zarówno kampanie długoterminowe, jak i krótkookresowe wysyłki sprzedażowe. Może to być mailing do firm, mailingi reklamowe b2c, kampania mailowa wizerunkowa.

Audyt

Przeprowadzimy audyt Twojej dotychczasowej działalności i zaproponujemy szkolenia dla Twojego zespołu, by współpraca przynosiła jak najwięcej korzyści! Pomożemy Ci wprowadzić do Twoich działań najpopularniejsze i najbardziej efektywne narzędzia.

Dedykowany CRM

Zbudujemy razem z Tobą dedykowany CRM, czyli Customer Relationship Management, który jest w świadomości marketerów kojarzony stricte z technologią, a nie samymi procesami wchodzącymi w zarządzanie relacjami z klientami. CRM popularnie rozumiany jest jako system informatyczny, który automatyzuje i wspomaga procesy na styku klient-organizacja, a także skuteczny email marketing.

Wykorzystanie technologii

Na rynku dostępnych jest wiele lepszych i gorszych technologii CRM, na które decydują się klienci z sektora eCommerce. Różnią się one ceną, funkcjonalnością czy poziomem trudności obsługi. Podczas współpracy z naszymi klientami z tego sektora zauważyliśmy jeden wspólny faktor niezależny od wykorzystywanej technologii – brak czasu, zasobów ludzkich lub kompetencji wewnętrznych na umiejętne wykorzystanie tych technologii.

Generowanie sprzedaży


Możemy też razem z Tobą generować sprzedaż z nieaktywnych rekordów CRM. Nasz system CMS, czyli Customer Matching Solution, powstał na bazie autentycznej potrzeby naszego klienta, który miał możliwość kontaktu z zaledwie 20% swoich klientów. W bezpiecznym środowisku, zgodnie z normami ISO, łączymy dane z naszych legalnych baz ze zgodami marketingowymi i zanonimizowanymi danymi od klienta. Dzięki temu docieramy skutecznie do osób, z którymi nie masz kontaktu.

Skuteczne kreacje

Twoje wiadomości muszą też dobrze wyglądać, aby były skuteczne. Nasz dział Creative to specjaliści od performance design, czyli projektowania pod kątem zmaksymalizowania konwersji i zysku klienta. Projekty oparte o wieloletnie doświadczenie w e-marketingu połączone z doskonałą znajomością najnowszych trendów i skrupulatnym testowaniem kolejnych rozwiązań pozwalają nam tworzyć kreacje równie piękne, co skuteczne. Dodatkowo w tworzeniu odpowiednich tekstów może wesprzeć Cię nasz dział Content, który przygotowuje dedykowane treści do mailingu reklamowego dla klientów.

Jak działamy budując
skuteczny e-mail marketing?

Treści na miarę czasów. Właściciele biznesów przenoszą się masowo do sieci ze względu na ograniczenia w sprzedaży stacjonarnej.

Baza Własna

Zaangażowanie

Wykorzystujemy pillar content. Treści są wyczerpujące, bogate
w inne formaty – wideo, infografiki, zdjęcia

Wykorzystanie bazy

Wydłużenie
czasu

Dzięki temu wydłużamy czas użytkownika na stronie, zwiększamy liczbę sesji, głębokość wizyt, zmniejszamy bounce rate.

Budowanie lojalności

Linkowanie
wewnętrzne

Strategia z zaplanowaniem połączeń między artykułami i produktami. Odpowiednie wyróżnienie linków: zdjęcia, CTA.

Wykorzystanie potencjału

Lejki
zakupowe

Precyzyjnie stworzone,
zautomatyzowane,
dzięki wsparciu
działu technologii.

Regularna komunikacja

Przełożenie
na sprzedaż

Raportowanie efektywności. Dowiesz się, gdzie content marketing bierze udział na ścieżce jako argument dla poparcia efektywności.

Case Studies


Jeśli chcesz zmienić strategię marketingową i wykorzystać swoje bazy mailingowe lub skorzystać z naszych, potrzebujesz szybko i bez angażowania zespołów po swojej stronie zbudować sprzedaż online jednym z najbardziej skutecznych kanałów lub szukasz sposobu na optymalizację wydatków marketingowych i zwiększanie sprzedaży, to mamy dla Ciebie rozwiązania!

case studies

Tyle w teorii, zobacz nasze case studies!