Home > Case studies > Mӧller’s

Mӧller’s

ZDROWIE

WYNIKI:

  • Ponad 3 razy więcej (wzrost o 222%) wejść na stronę z wyników organicznych w Google.*
  • 25 nowych artykułów w 2023 r. w ramach konsekwentnej realizacji strategii contentowej.

* porównanie 11.2023 vs 11.2022

97%

wzrost liczby fraz w TOP3*

121%

wzrost liczby fraz w TOP10*


NARZĘDZIA:

  • Google Search Console
  • Google Analytics
  • Ahrefs
  • SEMSTORM
  • Link Building
  • On-site SEO

Wyzwania

Mocna konkurencja z większym budżetem

Mimo że nasz budżet na działania on-site nie dorównywał rozmiarami do gigantów branży, takich jak poradnikzdrowie.pl (ponad 90 000 stron), portal.abczdrowie.pl (ponad 105 000 stron), medonet.pl (ponad 55 000 stron), z sukcesem rozszerzyliśmy zasięg markę i osiągnęliśmy pozycję lidera w swojej kategorii, skutecznie konkurując na tym dynamicznym rynku.

Cel: Zyskanie widoczności i zainteresowania brandem

  • wzrost ruchu organicznego
  • zwiększenie liczby słów kluczowych w TOP10
  • zwiększenie zaangażowania na stronie poprzez utrzymanie uwagi użytkownika na stronie internetowej
  • budowa świadomości i eksperckiego wizerunku marki

Strategia

Wysokiej jakości treści, które przynoszą wartość dla użytkowników w naszej grupie docelowej.

Bazując na analizie konkurencji pod wybranymi frazami i naszym szerokim doświadczeniu w branży, zdecydowaliśmy, że w kategorii YMYL (Your Money or Your Life) najlepszym sposobem na wydawanie pieniędzy jest tworzenie wysokiej jakości treści w celu zwiększenia autorytetu tematycznego i czynników EAT.

Businesswomen analyzing work documents with charts and graphs

Działanie

W celu realizacji strategii podjęliśmy następujące działania:

  • Strategia contentowa w oparciu o złożoność tematów oraz ich potencjał
  • Stworzenie wysokiej jakości treści, które pozwalają odpowiedzieć możliwie szeroko na pytania użytkowników. 
  • Wzmocnienie autorytetu domeny poprzez pozyskiwanie solidnej jakości linków
  • Konsultacje merytoryczne z lekarzami i dietetykami
  • Budżet wykorzystaliśmy w następujący sposób:
    • strategie contentowe i research: 20%
    • nowe treści napisane przez specjalistów oraz treści poradnikowe: 30%
    • link building: 35%
    • konsulting: 15%

W ramach odświeżenia wizerunku marki jednym z uzupełniających działań było tworzenie treści eksperckich, ale skierowanych bezpośrednio do użytkowników.

Rezultaty

97%

Wzrost liczby fraz w TOP3 (SEMSTORM)*

121%

Wzrost liczby fraz w TOP10 (SEMSTORM)*

222%

Wzrost liczby wejść na stronę z Google (Google Search Console)*

* porównanie 11.2023 vs 11.2022

Oczami Klienta

„W Orkla Care nie pracujemy z agencjami, lecz z partnerami i takim partnerem jest Cube Group. Pięcioletnia współpraca zaowocowała niebotycznymi wynikami marce Moller’s i Colon. Jest to najlepszy dowód na to, że konsekwencja w działaniu i partnerstwo jest kluczowe. Ogromne zrozumienie branży farmaceutycznej, niezawodny Client Service oraz know-how – to prosta droga do sukcesu, a najlepszym dowodem na to są wyżej prezentowane wyniki”.

Krzysztof Bućko,

Digital Manager w Orkla Care

OBSERWUJ NAS NA: