Analiza danych i zgromadzenie ich w jednym miejscu to działanie strategiczne dla Twojej firmy. Podobnie jak optymalizacja współczynnika konwersji. To nie tylko konfiguracja techniczna narzędzi, a dopasowanie celów analitycznych do strategii marketingowej i wprowadzanie innowacji, jak data driven marketing.
![Pełna wiedza o skuteczności pojedynczych kanałów wykorzystywanych przez Ciebie to podstawa sukcesu biznesowego.](https://cubegroup.pl/wp-content/uploads/2021/07/Group-2.png)
![Pełna wiedza o skuteczności pojedynczych kanałów wykorzystywanych przez Ciebie to podstawa sukcesu biznesowego.](https://cubegroup.pl/wp-content/uploads/2021/07/Group-2.png)
W naszych działaniach wykorzystujemy frameworki
– to rozpisanie w punktach pracy, jaką mamy do wykonania, żeby osiągnąć Twój cel. Framework pozwala nam zadbać o Twój biznes. Analityka stron internetowych i wprowadzenie nowych technologii to pierwszy krok w budowie skutecznego planu marketingowego, którego celem jest optymalizacja sprzedaży.
![Analityka](https://cubegroup.pl/wp-content/uploads/2021/06/Group-224.png)
![Analityka](https://cubegroup.pl/wp-content/uploads/2021/06/Group-224.png)
Analityka
Fundament efektywnych działań marketingowych – wdrożenie techologii i zbieranie danych
![Retencja](https://cubegroup.pl/wp-content/uploads/2021/06/Group-225.png)
![Retencja](https://cubegroup.pl/wp-content/uploads/2021/06/Group-225.png)
Retencja
Działania nakierowane
na wzrost powracalności
użytkowników
![Aktywacja](https://cubegroup.pl/wp-content/uploads/2021/06/Group-226.png)
![Aktywacja](https://cubegroup.pl/wp-content/uploads/2021/06/Group-226.png)
Aktywacja
Działania nakierowane
na wzrost zaangażowania
i konwersji
![Przychody](https://cubegroup.pl/wp-content/uploads/2021/06/Group-227.png)
![Przychody](https://cubegroup.pl/wp-content/uploads/2021/06/Group-227.png)
Przychody
Optymalizacja
pod kątem
przychodów
![](https://cubegroup.pl/wp-content/uploads/2021/06/Group-228.png)
![](https://cubegroup.pl/wp-content/uploads/2021/06/Group-228.png)
Akwizycja
Działania ukierunkowane
na pozyskanie nowych
użytkowników
Zobacz jak możemy zbudować strategię dla Twojego biznesu
Jak działamy budując skuteczną analitykę?
![](https://cubegroup.pl/wp-content/uploads/2021/04/Group-139.png)
![](https://cubegroup.pl/wp-content/uploads/2021/04/Group-139.png)
Narzędzia
Pierwszym etapem pracy jest zapoznanie się z narzędziami, których używasz i sprawdzenie jakie dane w nich się znajdują.
Warsztat
Drugi etap to warsztat, na którym zostaną zebrane Twoje potrzeby i ustalone wspólne potrzeby analityczne dostosowane do Twojej strategii biznesowej, strategii marketingowej i struktury firmy. Na bazie tego warsztatu nasi analitycy określają, jak powinien działać Twój ekosystem analityczny. Dobierzemy narzędzia których potrzebujesz, skonfigurujemy je i połączymy ze sobą tak, by móc je potem wykorzystać we właściwym raportowaniu. W oparciu o Twoje strategiczne cele dobierzemy właściwe cele analityczne.
Raportowanie
Kolejnym ważnym etapem jest właściwe raportowanie. W zależności od tego, jaka jest liczba odbiorców raportów wynikająca ze struktury Twojej firmy, przygotujemy jeden lub więcej dashboardów w Google Analytics lub Google Data Studio. Naszym celem jest, by każdy kto korzysta z danych, miał do nich dostęp szybko i w czytelny sposób.
Analiza jakościowa
Oprócz analizy kampanii reklamowych zadbamy też o analizę jakościową twoich lejków zakupowych. Dzięki usłudze Optymalizacji Współczynnika Konwersji będziesz mieć pewność, że użytkownicy, którzy trafiają na Twoją stronę w optymalny sposób trafiają do celu.
![](https://cubegroup.pl/wp-content/uploads/2021/04/Group-139.png)
![](https://cubegroup.pl/wp-content/uploads/2021/04/Group-139.png)
![](https://cubegroup.pl/wp-content/uploads/2021/04/Group-139.png)
![](https://cubegroup.pl/wp-content/uploads/2021/04/Group-139.png)
Jeśli…
![Chcesz zmienić strategię marketingową](https://cubegroup.pl/wp-content/uploads/2022/01/karty_1.png)
![Chcesz zmienić strategię marketingową](https://cubegroup.pl/wp-content/uploads/2022/01/karty_1.png)
Przygotowanie
landing page
![Potrzebujesz szybko i bez angażowania zespołów po swojej stronie zbudować sprzedaż online](https://cubegroup.pl/wp-content/uploads/2022/01/koszyk_1.png)
![Potrzebujesz szybko i bez angażowania zespołów po swojej stronie zbudować sprzedaż online](https://cubegroup.pl/wp-content/uploads/2022/01/koszyk_1.png)
Przygotowanie
kreacji
![Szukasz sposobu na optymalizację wydatków marketingowych i zwiększanie sprzedaży](https://cubegroup.pl/wp-content/uploads/2022/01/narzedzia_1-1.png)
![Szukasz sposobu na optymalizację wydatków marketingowych i zwiększanie sprzedaży](https://cubegroup.pl/wp-content/uploads/2022/01/narzedzia_1-1.png)
Testy
kreacji
![](https://cubegroup.pl/wp-content/uploads/2021/04/Group-139.png)
![](https://cubegroup.pl/wp-content/uploads/2021/04/Group-139.png)
![](https://cubegroup.pl/wp-content/uploads/2021/04/Group-139.png)
![](https://cubegroup.pl/wp-content/uploads/2021/04/Group-139.png)
Co dla Ciebie zrobimy?
![](https://cubegroup.pl/wp-content/uploads/2022/01/dyski_1.png)
![](https://cubegroup.pl/wp-content/uploads/2022/01/dyski_1.png)
Customer Data Platform
Zbudujemy dedykowany Customer Data Platform, czyli bazę danych o Twoich klientach, dzięki której możesz przetwarzać dane i używać ich do budowania skutecznych kampanii marketingowych, w tym automatyzowania tych danych.
![](https://cubegroup.pl/wp-content/uploads/2022/01/kula_1.png)
![](https://cubegroup.pl/wp-content/uploads/2022/01/kula_1.png)
Customer Journey
Dajemy Ci pełny wgląd w zachowanie Twoich użytkowników: customer-journey pozwala na analizę rozkładu kanałów i pokaże korelację z długością ścieżki użytkownika, cross-device tracking umożliwi łączenie ścieżek zakupowych z wielu urządzeń, by precyzyjniej proponować produkty lub usługi.
![](https://cubegroup.pl/wp-content/uploads/2022/01/strzalki_zewnatrz_1.png)
![](https://cubegroup.pl/wp-content/uploads/2022/01/strzalki_zewnatrz_1.png)
Rekomendacje
Dzięki pozyskanym w ten sposób informacjom możemy ocenić, które kanały mają realny wpływ na konwersję i jaka jest korelacja między nimi a długością ścieżki użytkownika. Wiemy również, jak wygląda prawdziwa wartość klienta w dłuższym okresie czasu (LTV) i na tej podstawie rekomendujemy dalsze działania marketingowe.
![](https://cubegroup.pl/wp-content/uploads/2022/01/strzalki_srodek_1.png)
![](https://cubegroup.pl/wp-content/uploads/2022/01/strzalki_srodek_1.png)
Integracje
W prosty sposób zintegrujemy narzędzie z innymi systemami (np. Twoim CRM i ERP), a do tego możemy stworzyć dedykowane dashboardy.
![Case Studies](https://cubegroup.pl/wp-content/uploads/2022/02/case_studies_bg.jpg)
![Case Studies](https://cubegroup.pl/wp-content/uploads/2022/02/case_studies_bg.jpg)
Dzięki temu systemowi będziesz mógł połączyć dane ze strony internetowej, aplikacji mobilnej, systemu CRM czy systemu wysyłek e-mail i SMS, a co za tym idzie budować ujednolicone profile użytkowników, które następnie trafią do systemów reklamowych e-mail marketingu, programmatic, search czy paid social. W jednym miejscu będziesz miał dostęp do wszystkich danych – zbierzemy: kliki, CTR, transakcje, wartość transakcji, współczynnik konwersji, pojedyncze odsłony kreacji reklamowych, koszty czy mikrokonwersje w obrębie strony.
case studies