Analiza danych i zgromadzenie ich w jednym miejscu to działanie strategiczne dla Twojej firmy. Podobnie jak optymalizacja współczynnika konwersji. To nie tylko konfiguracja techniczna narzędzi, a dopasowanie celów analitycznych do strategii marketingowej i wprowadzanie innowacji, jak data driven marketing.
Jak działamy,
by analityka i technologia
przynosiły Ci zyski?
W naszych działaniach wykorzystujemy frameworki
– to rozpisanie w punktach pracy, jaką mamy do wykonania, żeby osiągnąć Twój cel. Framework pozwala nam zadbać o Twój biznes. Analityka stron internetowych i wprowadzenie nowych technologii to pierwszy krok w budowie skutecznego planu marketingowego, którego celem jest optymalizacja sprzedaży.
Analityka
Fundament efektywnych działań marketingowych – wdrożenie techologii i zbieranie danych
Retencja
Działania nakierowane
na wzrost powracalności
użytkowników
Aktywacja
Działania nakierowane
na wzrost zaangażowania
i konwersji
Przychody
Optymalizacja
pod kątem
przychodów
Akwizycja
Działania ukierunkowane
na pozyskanie nowych
użytkowników
Zobacz jak możemy zbudować strategię dla Twojego biznesu
Jak działamy budując skuteczną analitykę?
Narzędzia
Pierwszym etapem pracy jest zapoznanie się z narzędziami, których używasz i sprawdzenie jakie dane w nich się znajdują.
Warsztat
Drugi etap to warsztat, na którym zostaną zebrane Twoje potrzeby i ustalone wspólne potrzeby analityczne dostosowane do Twojej strategii biznesowej, strategii marketingowej i struktury firmy. Na bazie tego warsztatu nasi analitycy określają, jak powinien działać Twój ekosystem analityczny. Dobierzemy narzędzia których potrzebujesz, skonfigurujemy je i połączymy ze sobą tak, by móc je potem wykorzystać we właściwym raportowaniu. W oparciu o Twoje strategiczne cele dobierzemy właściwe cele analityczne.
Raportowanie
Kolejnym ważnym etapem jest właściwe raportowanie. W zależności od tego, jaka jest liczba odbiorców raportów wynikająca ze struktury Twojej firmy, przygotujemy jeden lub więcej dashboardów w Google Analytics lub Google Data Studio. Naszym celem jest, by każdy kto korzysta z danych, miał do nich dostęp szybko i w czytelny sposób.
Analiza jakościowa
Oprócz analizy kampanii reklamowych zadbamy też o analizę jakościową twoich lejków zakupowych. Dzięki usłudze Optymalizacji Współczynnika Konwersji będziesz mieć pewność, że użytkownicy, którzy trafiają na Twoją stronę w optymalny sposób trafiają do celu.
Jeśli…
Przygotowanie
landing page
Przygotowanie
kreacji
Testy
kreacji
Co dla Ciebie zrobimy?
Customer Data Platform
Zbudujemy dedykowany Customer Data Platform, czyli bazę danych o Twoich klientach, dzięki której możesz przetwarzać dane i używać ich do budowania skutecznych kampanii marketingowych, w tym automatyzowania tych danych.
Customer Journey
Dajemy Ci pełny wgląd w zachowanie Twoich użytkowników: customer-journey pozwala na analizę rozkładu kanałów i pokaże korelację z długością ścieżki użytkownika, cross-device tracking umożliwi łączenie ścieżek zakupowych z wielu urządzeń, by precyzyjniej proponować produkty lub usługi.
Rekomendacje
Dzięki pozyskanym w ten sposób informacjom możemy ocenić, które kanały mają realny wpływ na konwersję i jaka jest korelacja między nimi a długością ścieżki użytkownika. Wiemy również, jak wygląda prawdziwa wartość klienta w dłuższym okresie czasu (LTV) i na tej podstawie rekomendujemy dalsze działania marketingowe.
Integracje
W prosty sposób zintegrujemy narzędzie z innymi systemami (np. Twoim CRM i ERP), a do tego możemy stworzyć dedykowane dashboardy.
Dzięki temu systemowi będziesz mógł połączyć dane ze strony internetowej, aplikacji mobilnej, systemu CRM czy systemu wysyłek e-mail i SMS, a co za tym idzie budować ujednolicone profile użytkowników, które następnie trafią do systemów reklamowych e-mail marketingu, programmatic, search czy paid social. W jednym miejscu będziesz miał dostęp do wszystkich danych – zbierzemy: kliki, CTR, transakcje, wartość transakcji, współczynnik konwersji, pojedyncze odsłony kreacji reklamowych, koszty czy mikrokonwersje w obrębie strony.
case studies