#WARSZAWA / ZDALNIE
CRM Specialist to pozycja w zespole MailSales – jednej z największych sieci mailingowych w Polsce. Oprócz realizacji kampanii mailingowych MailSales specjalizuje się w wdrażaniu i obsłudze rozwiązań CRM&MA. Osoba ta będzie odpowiadać za projektowanie i zarządzanie kampaniami CRM&MA w kanale Email, SMS i WebPush naszych klientów.
TWOJE ZADANIA:
- Współpraca z Performance Marketing Director w zakresie implementacji strategii komunikacji w ramach rozwiązania CRM&MA;
- Projektowanie i wdrażanie scenariuszy komunikacji CRM&MA w kanałach Email, SMS i WebPush;
- Zarządzanie kampaniami CRM&MA w kanałach Email, SMS i WebPush;
- Zarządzanie zasobami bazodanowymi klienta;
- Tworzenie efektywnych segmentów emisyjnych dopasowanych do komunikowanych treści;
- Współpraca z klientem i jego opiekunem w ramach produktu CRM&MA;
- Współpraca z działem technologii w zakresie implementacji i wsparcia rozwiązań CRM&MA;
- Analiza efektywności, optymalizacja i raportowanie realizowanych kampanii;
- Przygotowywanie profesjonalnych ofert produktowych.
SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŻELI…
- Masz min. 1 rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (warunek konieczny) – i potrafisz nam opowiedzieć na przykładach o odniesionych przez Ciebie sukcesach i wynikach;
- Bardzo dobrze znasz branżę email marketingu w Polsce;
- Bardzo dobrze znasz dostępne na rynku systemy emisyjne Email, SMS, WebPush;
- Znasz dostępne na rynku systemy CRM&MA;
- Znasz Google Analytics;
- Masz doświadczenie w pracy z bazami danych i znasz procesy ich przetwarzania;
- Masz inicjatywę, dobrze organizujesz pracę własną, angażujesz się w powierzone zadania, bierzesz odpowiedzialność za rezultaty i nie boisz się rozwiązywać napotkanych problemów;
- Umiesz i lubisz pracować z ludźmi, jesteś nastawiony na budowanie długotrwałych relacji z Klientami oraz na współpracę z zespołem ekspertów z innych działów agencji;
- Masz wysoko rozwinięte umiejętności analityczne;
- Znasz HTML;
- Znajomość zagadnień prawnych z zakresu przetwarzania danych osobowych będzie dodatkowym atutem.
OFERUJEMY:
- Rozwój u lidera digital marketingu obsługującego TOP marki polskie i międzynarodowe, m.in. z branż: finanse, medyczna, e-commerce.
- Twój rozwój: na start przechodzisz onboarding z platformą szczegółowo wprowadzającą do firmy i organizacji pracy u nas. Następnie pod okiem doświadczonych specjalistów z naszego działu realizujesz przydzielone zadania Klienckie i na bieżąco dostajesz feedback do nich, stopniowo usamodzielniasz się i dostajesz bardziej złożone oraz samodzielne zadania.
- Jasne zadania, cele i zasady ewaluacji (min. raz w roku spotkanie ewaluacyjne z przełożonym), w zależności od tempa Twojego wdrożenia i wyników możliwość rozwoju w kierunku Senior Specjalisty.
- praca hybrydowa lub 100% zdalna. WARSZAWA – Mokotów Daleko od Mordoru. Dog-friendly office.
- możliwość elastycznego rozpoczęcia pracy: 8-9.30
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy, umiejętności i doświadczenia – umowa o pracę, zlecenie lub B2B
- benefity: 1 godzina w tygodniu na własny rozwój lub czas z bliskimi (w piątki kończymy wcześniej), Dzień Urodzin oraz Dzień dla Rodziny, opieka medyczna (Enel-Med) i/lub Benefit Multisport i/lub dostęp do platformy MyBenefit.
Przebieg rekrutacji:
- Analiza aplikacji (nasz zespół bardzo uważnie analizuje nadesłane aplikacje. Sprawdzamy dopasowanie kompetencji, doświadczenia i umiejętności do specyfiki zadań i celów).
- Wstępna rozmowa telefoniczna z HR o Twoich doświadczeniach i oczekiwaniach
- Rozmowa wideo lub stacjonarna z liderami działu i HR (to także czas dla Ciebie – śmiało pytaj nas o wszystkie ważne dla Ciebie kwestie związane z pracą!).
- Zadanie.
- Możliwa dodatkowa rozmowa zapoznawcza z zespołem (opcjonalnie)
- Decyzja. Przeanalizujemy otrzymane od Ciebie informacje i poinformujemy Cię o dalszych krokach.
- Witaj na pokładzie! Po wspólnej decyzji widzimy się w biurze na Twój pierwszy dzień 🙂