#WARSZAWA / GDAŃSK / ZDALNIE
TWOJE ZADANIA:
- Czy w obecnej pracy jako specjalista od Google Ads czujesz, że możesz więcej, ale nie rozwijasz się tak szybko jak byś chciał? Albo może pracujesz u klienta, ale szukasz większej różnorodności w kampaniach? Czujesz, że w dynamicznym środowisku odnajdziesz się jak ryba w wodzie? 🙂 To koniecznie doczytaj do końca i zobacz, co możemy wspólnie zdziałać, jeśli dołączysz do nas jako SEM Specialist 😊
- Powierzymy w Twoje ręce samodzielne tworzenie strategii, planowanie oraz tworzenie kampanii w wyszukiwarkach (głównie Google Ads) i sieciach reklamowych dla Klientów agencji – współpracujemy z największymi polskimi i zagranicznymi markami z różnych branż, a performance to nasza specjalizacja;
- Będziesz prowadzić, monitorować i optymalizować kampanie wg wyznaczonych KPIs, a także przygotowywać raporty i analizy kampanii z rekomendacjami;
- Na co dzień będziesz budować pozytywne relacje z Klientami: udzielając konsultacji, prowadząc prezentacje, uczestnicząc w spotkaniach biznesowych czy po prostu przygotowując oferty dla potencjalnych Klientów;
- Liczymy na to, że będziesz przy tym śledzić najnowsze rozwiązania związane z Google Ads oraz implementować je;
- Nierzadko SEM będzie jednym z wielu kanałów, w których Twój klient będzie prowadził działania – na co dzień więc też będziesz współpracować z ekspertami z innych działów.
SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŻELI…
- Posiadasz co najmniej 2-3 lata doświadczenia w Google Ads zdobytego w agencji SEO/SEM lub po stronie klienta – i chętnie nam opowiesz na przykładach o odniesionych przez Ciebie sukcesach i wynikach;
- Masz doświadczenie w planowaniu, tworzeniu i optymalizacji różnych typów kampanii (leady, sprzedaż, wizerunek, traffic);
- Masz wiedzę z zakresu obsługi narzędzi Google Ads, Google Analytics; znajomość ekosystemów innych sieci; mile widziana znajomość Facebook Ads;
- Posiadasz certyfikaty Google lub innych sieci;
- Obsługujesz platformy technologiczne: Search Ads 360 lub podobne;
- Szybko i sprawnie tworzysz rozbudowane struktury kampanii Google Ads;
- Posiadasz umiejętność logicznego i analitycznego myślenia, umiesz wyciągać wnioski i dawać rekomendacje;
- Sprawnie posługujesz się pakietem MS Office (Excel – formuły, tabele przestawne; PowerPoint);
- Znasz język angielski na poziomie średnio zaawansowanym;
- Umiesz i lubisz pracować z ludźmi, jesteś nastawiony na budowanie długotrwałych relacji z Klientami oraz na współpracę z zespołem ekspertów z innych działów agencji,
- Masz inicjatywę, dobrze organizujesz pracę własną, angażujesz się w powierzone zadania, bierzesz odpowiedzialność za rezultaty i nie boisz się rozwiązywać napotkanych problemów,;
- Jeśli ukończyłeś marketing, zarządzanie, ekonomię, matematykę, metody ilościowe w ekonomii i systemy informacyjne lub podobne, będzie to Twój dodatkowy atut;
- Jeśli masz certyfikat DIMAQ, to również będzie to Twój dodatkowy atut.
OFERUJEMY:
- Rozwój u lidera digital marketingu obsługującego TOP marki polskie i międzynarodowe – dla przykładu to my w digitalu robiliśmy odjazdowy launch pierwszego elektrycznego car-sharingu w Warszawie Innogy Go!, promowaliśmy konta bankowe Credit Agricole razem z Dawidem Podsiadło, a gdy upolowałeś kod rabatowy na zakupy w dobrych sklepach internetowych, to prawdopodobnie był on dostarczony właśnie przez nas i naszych Klientów 😉
- Stały dostęp do pasjonatów i ekspertów digital marketingu oraz wymianę wiedzy: mamy regularne wewnętrze spotkania („Dzielimy się wiedzą”) oraz platformę z nagranymi szkoleniami wewnętrznymi z różnych obszarów digital marketingu oraz kompetencji miękkich (90% naszych pracowników potwierdza, że członkowie zespołu pomagają sobie nawzajem, wymieniają wiedzę i doświadczenia; dane: ankieta wewnętrzna), współpraca z ekspertami z pozostałych obszarów (m.in. Strategia, SEM & Social, Content Marketing, SEO, Performance, Analityka, Programmatic, E-mail Marketing);
- Dobrą i rozwojową atmosferę pracy z zespołem i przełożonym (97% naszych pracowników ceni sobie wiedzę ekspercką przełożonego, jego wsparcie w rozwiązywaniu problemów oraz relacje z nim; 92% naszych pracowników ceni sobie atmosferę u nas; 89% ceni to, że otrzymuje informacje zwrotne od przełożonego i wskazówki do rozwoju; 90% potwierdza, że ma możliwość proponowania własnych rozwiązań i pomysłów w pracy; dane: ankieta wewnętrzna)
- Jasne zadania, cele i zasady ewaluacji (min. raz w roku spotkanie ewaluacyjne z przełożonym), możliwość szybkiego awansu zależnego od Twoich wyników w pracy
- 100% zdalnie lub hybrydowo (WARSZAWA – Mokotów. Daleko od Mordoru, dog-friendly office. GDAŃSK – obok Dworca Głównego Zieleniak).
- Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy: 8-9.30
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy, umiejętności i doświadczenia – umowa B2B lub umowa o pracę
- Wsparcie w pierwszych miesiącach adaptacji
- Benefity: 1 godzina w tygodniu na własny rozwój lub czas z bliskimi (w piątki kończymy wcześniej), Dzień Urodzin oraz Dzień dla Rodziny, opieka medyczna (Enel-Med) i/lub Benefit Multisport i/lub dostęp do platformy MyBenefit
Przebieg rekrutacji:
- Analiza aplikacji (nasz zespół bardzo uważnie analizuje nadesłane aplikacje. Sprawdzamy dopasowanie kompetencji, doświadczenia i umiejętności do specyfiki zadań i celów.
- Wstępna rozmowa telefoniczna z HR o Twoich doświadczeniach i oczekiwaniach
- Zadanie.
- Rozmowa wideo lub stacjonarna z liderami działu i HR (to także czas dla Ciebie – śmiało pytaj nas o wszystkie ważne dla Ciebie kwestie związane z pracą!).
- Możliwa dodatkowa rozmowa zapoznawcza z zespołem (opcjonalnie)
- Decyzja. Przeanalizujemy otrzymane od Ciebie informacje i poinformujemy Cię o dalszych krokach.
- Witaj na pokładzie! Po wspólnej decyzji widzimy się w biurze na Twój pierwszy dzień 🙂