Co to są słowa wykluczające?
Słowa wykluczające, czyli inaczej frazy wykluczające, są to słowa i wyrażenia, które stosuje się, aby powstrzymać emisję pytań dla wszystkich zapytań. Są one wykorzystywane przy planowaniu kampanii reklamowych w Google Ads.
Wykluczające słowa kluczowe – po co ich używać?
Używanie wykluczających słów kluczowych jest niezwykle ważne, ponieważ dzięki temu można uniknąć marnotrawienia pieniędzy przeznaczonych na budżet reklamowy w Google Ads. Jeśli np. sprzedajesz buty skórzane naturalne i nie chcesz, aby trafiali do Ciebie odbiorcy, którzy szukają butów ze skóry ekologicznej, możesz ustawić takie wykluczające słowa kluczowe. Wtedy reklamy nie będą się im wyświetlać.
Jak ustawić wykluczające słowa kluczowe Adwords?
Wykluczające słowa kluczowe Adwords (Google Ads) gwarantują, że podczas kampanii reklamowych Twoje kreacje promocyjne nie pokażą się w sposób nieprawidłowy lub niekorzystny. Listy wykluczających słów kluczowych można stworzyć i zmodyfikować dla każdej kampanii marketingowej oraz grupy reklam z osobna, co jest dużym plusem. Cały proces wykonywany jest na platformie Google Ads.