Wyzwanie Analityczne na Listopad

8 dni intensywnego szkolenia
z zakresu analityki od Cube Group
Zapisz się na szkolenie
Prowadzący
14 listopada 2022 r.

Od poniedziałku przez 2 tygodnie.
Start od godziny 8 do godziny 9:30.

Online
2 Trenerów

Adrian Andrzejczyk
Michał Stroyvans

Adrian Andrzejczyk

Nauczymy Cię analitycznego myślenia

Wyzwanie analityczne to cykl szkoleń mających na celu podniesienie Twoich kompetencji analitycznych oraz wiedzy w zakresie obsługi narzędzi.

Wyzwanie Analityczne na Listopad

Czas trwania:

8 dni, 12 godzin zajęć

Grupa:

Wykłady i warsztaty
prowadzimy w małych kameralnych grupach

Cena:

2 pierwsze lekcje za darmo, pełny kurs 750 zł brutto

Dla kogo?

Specjalista ds. marketingu

Nauczysz się praktycznego wykorzystania narzędzi w analizie danych. Poznane techniki analizy z sukcesem wykorzystasz w dowolnym narzędziu analitycznym.

Specjalista ds. analizy danych

Pokażemy najważniejsze funkcjonalności i różnice w raportach GA4 i UA. Poznasz zaawansowane funkcje GA4. Nauczysz się budować strategie pomiarowe.

Pracownik agencyjny

Nauczysz się budować brief czy strategie analityczne dla swoich klientów.

Pracownik inhouse

Pokażemy best practice w zakresie budowania data driven marketingu.

Kadra zarządzająca

Możesz przeszkolić swój zespół z twardych kompetencji analitycznych. Nauczymy Twoich pracowników analitycznego myślenia jak również obsługi najważniejszego narzędzia web analityki - Google Analytics 4.

Startup

Zaprojektuj swój data driven marketing praktycznie od podstaw. Naucz się analizy danych, którą z sukcesem wykorzystasz na dowolnym etapie życia projektu.

Nowi na rynku

Szkolenie przygotowuje do zawodu analityka danych bazując na najnowszych rozwiązaniach GA4, co umożliwia w prosty sposób dostosowanie swojej wiedzy do wymogów przedsiębiorstwa.

Dlaczego warto

Z badań prowadzonych przez ManpowerGroup wynika, że pracodawcy w czołówce deficytów kandydatów upatrują brak analitycznego myślenia czy brak umiejętności w rozwiązywaniu problemów.

Wychodzimy naprzeciw tym oczekiwaniom z misją poprawienia tego stanu rzeczy. Zależy nam na wyedukowaniu naszych kursantów do poziomu umożliwiającego jakościowe prowadzenia analiz. Jednocześnie na podstawie obserwacji setek firm działających online możemy zauważyć bardzo niski poziom wykorzystania narzędzi web analitycznych. Firmy mają także problem z poprawnym wdrożeniem bardziej zaawansowanych strategii data driven.

Misją naszej firmy jest poprawienie również tego obszaru i podnoszenie świadomości i kompetencji u przedsiębiorców.

Wyzwanie Analityczne z Cube Group to szansa

na poznanie trudnych zagadnień związanych z analizą danych.
To również szansa na poznanie zaawansowanych technologii od ich praktycznej strony.

Nauczymy Cię

Praktycznego wykorzystania GA 4

Poznasz najważniejsze funkcjonalności Google Analytics i ich odpowiednią konfigurację, które pozwolą Ci przekuć dane na trafne decyzje.

Efektywnej
analizy danych

Pokażemy jak bez potrzeby znajomości złożonych algorytmów, statystyki i zaawansowanej matematyki poprawnie analizować dane.

Bycia data
driven

Poznasz scenariusze wykorzystania danych w organizacji. Będziesz mieć ogólną wiedzę o technologiach i rozwiązaniach w web analityce.

To szkolenie obejmuje

12 Godzin pod okiem specjalistów

nielimitowany dostęp

8 wykładów

80 pytań testowych

testy i zadania

certyfikat ukończenia

rekomendacje na LinkedIn

Program szkolenia

Prework

ok. 2 tygodnie przed startem kursuotrzymasz materiały do pracy własnej.

Na pierwszym spotkaniu wprowadzimy uczestników w świat data driven. Przekażemy najważniejsze informacje dotyczące analityki internetowej. Uczestnicy poznają techniki prowadzenia analiz danych: eksploracja danych, testowanie hipotez, segmentacja, budowanie modeli statystyczno analitycznych, które szczegółowo omówimy w dalszych częściach kursu.

Wprowadzenie do analizy danych

15.11.2022 (darmowe)
Wprowadzenie do Web Analityki

Na naszym drugim spotkaniu omówimy cykl analityczny czyli zakres pracy analityka internetowego.Omawiając najważniejsze wymiary i dane opowiemy także o kwestiach związanych z bezpieczeństwem. Uczestnicy zostaną także wprowadzeni w podstawy budowania strategii analitycznych.

Kończąc szkolenie zyskasz:

Uniwersalną wiedzę użyteczną na różnych stanowiskach

To, czego się nauczysz, przyda się w pracy na różnych stanowiskach. Metodą „krok po kroku” poprowadzimy Cię od podstaw analitycznego myślenia po zaawansowane rozwiązania.

Kompetencje analityczne niezbędne w pracy zawodowej

Uzyskasz szersze spojrzenie i umiejętność rozumnego postrzegania zdarzeń oraz zdolność poprawnej interpretacji i wnioskowania na podstawie ogromu informacji i danych.

Pewność siebie

Nauczysz się czerpać kluczowe w pracy informacje z danych. Rozwiniesz umiejętności twarde (narzędzia i techniki analityczne), jak i miękkie (critical thinking, problem solving, design thinking).

Nasi trenerzy to specjaliści w branży

Prowadzący

Adrian Andrzejczyk

Head of Analytics w Cube Group

Koordynuje pracę zespołów z zakresu web analityki, data science, traffic i development. Prowadzi szkolenia na krakowskich uczelniach WSZiB, WSEI czy Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Występował na semKRK, In_DM czy Online Marketing Day. Prowadzi dedykowane szkolenia z zakresu web analityki dla klientów Cube Group. Występuje na konferencjach, webinarach i w podcastach:

Michał Stroyvans

Web Analytics Expert w Cube Group

Rozwija analitykę internetową i realizuje projekty u kluczowych Klientów. Wprowadza nowe narzędzia i szkoli zespoły marketingowe. Odpowiada za trackowanie, raportowanie i analizowanie wyników kampanii reklamowych. Dostarcza wnioski i rekomendacje dla klientów prowadzących działania multichannel (SEM, programmatic, remarketing, social media), dające realne korzyści dla biznesu. Skupia się na optymalizacji wskażnika ROI. Na co dzień w pracy posługuje się narzędziami m.in. Google Analytics, Tag Manager, DoubleClick Manager czy Data Studio. Regularnie prowadzi szkolenia u Klientów, dzięki którym wdrażają efektywnie narzędzia analityczne w swoich firmach.

Po zakończonym kursie otrzymasz certyfikat potwierdzający Twoją wiedzę analityczną.

Nasi trenerzy wystawią także rekomendacje na Twoim profilu na Linkedin.

  • Po każdym bloku szkoleniowym otrzymasz zadanie do wykonania. Warunkiem otrzymania certyfikatu jest przesłanie wszystkich zadań i zdobycie za nie min. 70% punktów.
  • Imienny certyfikat jest potwierdzeniem zdobycia kompetencji w zakresie analizy danych i obsługi Google Analytics.
Certyfikat

Co o nas sądzą?

Zobacz kogo wspieraliśmy
analitycznie
do tej pory

Cennik

Nie czekaj, zapisz się już dziś. Liczba miejsc ograniczona

Szkolenie zdalne

0 zł

brutto

Wersja darmowa
  • 2 wykłady
  • 2 h pod okiem specjalistów
Zapisz się na szkolenie

Szkolenie zdalne

750 zł

brutto

Wersja rozszerzona
  • 8 dni wykładów
  • 12 godzin pod okiem specjalistów
  • testy i zadania
  • nielimitowany dostęp do nagrań
  • certyfikat ukończenia kursu
  • rekomendacje na Linkedin
Zapisz się na szkolenie

FAQ

Jak mogę zapisać się na kurs?

Zapisu możesz dokonać na tej stronie w sekcji Cennik lub wypełniając poniższy formularz. Skontaktujemy się z Tobą i ustalimy wszystkie szczegóły.

Czy są jakieś wymagania wstępne?

Nie ma wymagań wstępnych. Każdy uczestnik kursy otrzyma przed jego uruchomieniem materiały przygotowujące z podstaw analityki.

Czy kurs jest płatny?

Masz do wyboru dwie możliwości. Możesz zapisać się na bezpłatne dwie pierwsze lekcje kursu lub wybrać cale wyzwanie listopadowe i wówczas koszt kursu wynosi 750 zł brutto.

Jak dokonuje się płatności

Wszystkich płatności dokonuje się za pomocą bramki płatności po kliknięciu w “zapisz się” w sekcji Cennik lub Kup Online poniżej FAQu.

Czy otrzymam certyfikat?

Warunkiem otrzymania certyfikatu jest udział we wszystkich treningach szkoleniowych, otrzymanie przynajmniej 70% możliwych do zdobycia punktów podczas testów, rozwiązanie wszystkich zadań zleconych przez nas.
Imienny certyfikat na zakończenie kursu jest potwierdzeniem posiadanym kompetencji w zakresie analizy danych jak i obsługi Google Analytics.

Ile osób uczestniczy w kursie?

Nasze kursy odbywają się w małych, kameralnych grupach. Zazwyczaj jest to od kilku do kilkunastu osób.

Jak przygotować się na rozpoczęcie kursu?

Każdy uczestnik kursy otrzyma przed jego uruchomieniem materiały przygotowujące z podstaw analityki.
Ważne abyś w trakcie zajęć miał spokojne stanowisko pracy; dostęp do komputera i przynajmniej godzinę czasu po szkoleniu na wypełnienie zadania.

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat kursu?

Skontaktuj się z naszym doradcą

 

Kup online

Jeśli zdecydowałeś się na kurs, kup go już dziś i weź udział w Wyzwaniu Analitycznym na Listopad.

KUP ONLINE