Jak szeroka jest wiedza marketerów w dziedzinie SEO? Jak edukować ich jako Klientów, aby zrozumieli istotę i wartość dobrej optymalizacji?
Sprzedaż wartościowego SEO to nie tylko techniczne aspekty, ale przede wszystkim zrozumienie potrzeb biznesu i dostarczenie skutecznych rozwiązań. Michał Pustuł, nasz Head od SEO podzielił się swoim spojrzeniem na to, czym jest dobre SEO w obecnych czasach. Zapraszamy do wysłuchania podcastu.
SEO Fridays to polski podcast skupiający się na tematyce SEO. W jego ramach przeprowadzane są rozmowy z ekspertami w tej dziedzinie, zarówno z początkującymi entuzjastami SEO, jak i uznawanymi autorytetami w polskiej społeczności SEO. Obejmuje to dyskusje, obserwacje, relacje z doświadczeń oraz najnowsze informacje z branży SEO.
Z odcinka dowiesz się:
- Jak wygląda poziom wiedzy o SEO wśród Polskich marketerów.
- Czym dla marketera/przedsiębiorcy jest dobre SEO.
- Co zawiera idealna oferta SEO.
- Jak edukować Klienta w trakcie prowadzenia prac.
- Jakie wyzwania czekają specjalistów SEO na poziomie realizacji skomplikowanych projektów dla mniej świadomych Klientów.
Zapraszamy do przesłuchania odcinka podcastu! Więcej informacji o odcinku #039: Jak edukować Klientów i sprzedawać dobre SEO?