Strona Główna > Usługi > Strategia > Strategia mediowa

Strategia mediowa

Strategia mediowa to proces współpracy na partnerskich warunkach. Celem jest rozwój Twojego biznesu – w kanałach digital. Ściśle z Tobą współpracujemy. Wskazujemy wszystkie elementy, jakie mogą maksymalizować wydajność i zwrot z inwestycji z działań digitalowych. Strategia mediowa pozwala nam zadbać o Twój biznes – skraca czas planowania i zakłada konkretne zadania i cele.

Co jest ważne w naszym podejściu?

Analityka i technologia są trwałym elementem optymalizacji działań mediowych

Pomożemy Ci zastąpić przestarzałe technologie, ograniczające rozwój Twojego biznesu, nowoczesnymi narzędziami, które znacząco poprawią zarządzanie działaniami digital. 

Twoje kampanie będą działać szybciej i skuteczniej, dzięki wykorzystaniu pełnego potencjału dostępnych danych w odpowiednich kokpitach analitycznych.

Ograniczamy koszty i budujemy długoterminową efektywność i wzrost

Kampanie płatne są bardzo ważne, bo napędzają sprzedaż i dostarczają danych, ale musisz strategicznie dążyć do uniezależnienia się od zmiennych budżetów marketingowych

i my Ci w tym pomożemy! W odpowiedzi na rosnące koszty zakupu mediów wdrażamy strategie skoncentrowane na maksymalnym wykorzystania kanałów własnych. Naszym celem jest zwiększenie efektywności komunikacji marketingowej i budowanie trwałych relacji z klientami, przy jednoczesnej redukcji zależności od płatnych źródeł pozyskiwania ruchu. 

Skupiamy się na optymalizacji strony internetowej, bloga, SEO, zarządzaniu bazą własną (CRM), Marketing Automation i działaniach w mediach społecznościowych. Poprzez personalizację komunikacji i automatyzację procesów marketingowych, zwiększamy zaangażowanie i lojalność klientów, co przekłada się długofalowo na lepsze wyniki sprzedażowe przy niższych kosztach.

Określamy precyzyjne struktury kampanii

Przygotowujemy dla Ciebie kompleksową strukturę kampanii:

  • cele, 
  • sposoby optymalizacji,
  • etapy na ścieżce użytkownika,
  • strategię komunikację.

Dokładnie opiszemy podział budżetów oraz rozpiszemy wszystkie zasoby jakie będą nam potrzebne do realizacji działań.

Zbudowaliśmy autorski framework, który ułatwia odczyt strategii mediowej i sprawia, że jej wdrożenie jest łatwiejsze.

Nasz framework to zmodyfikowana wersja tzw. pirackiego frameworku strategicznego – AAARRR. To również skuteczna strategia reklamowa. Dzięki AAARRR opracujemy plan działania obejmujący takie obszary jak: analityka, technologia i wykorzystanie danych, media, oferta produktowa i komunikacja.

Przez cały okres współpracy uważnie przyglądamy się wynikom wprowadzonych działań. 

Wraz ze wzrostem wiedzy o skuteczności przyjętych założeń odważnie stawiamy hipotezy i je testujemy. 

Co możemy zaoferować?

Co nas wyróżnia?

uścisk ręki

Partnerskie podejście i skupienie na rozwoju biznesu

wzrost bazy

Zaawansowana analityka i technologia

Efektywność i długoterminowy wzrost

lan

Precyzyjna struktura kampanii

ikona taktyki

Autorski framework AAARRR

Zaufali nam liderzy rynku,
dołącz do nich

Historie sukcesu oczami naszych Partnerów

Media Markt

„Eksperci z Cube Group przykładają ogromną wagę do zrozumienia naszych potrzeb, starannie je analizując i poszukując dla nas optymalnych rozwiązań. Jesteśmy usatysfakcjonowani efektami sprzedażowymi, jakie udało nam się uzyskać dzięki działaniom agencji Cube Group.”

Dariusz Juszkiewicz

MediaPlanning and Digital Marketing Manager

Provident

„Indywidualne podejście do Klienta, strategiczne opracowanie planu działania, transparentność wszystkich działań i wymierne efekty to tylko niektóre z czynników potwierdzających profesjonalizm specjalistów z Cube Group.”

Bartosz Chojecki

Bartosz Chojecki

Digital Acquisition Manager 

Credit Agricole

„Cube Group to doświadczony Partner w prowadzeniu działań marketingu online. Na podstawie naszego wieloletniego doświadczenia możemy potwierdzić skuteczność realizowanych działań.”

Anna Płachta

Anna Płachta

Dyrektor Departamentu Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej i Digital

Restaumatic

„Cube Group okazał się znakomitym Partnerem. Dzięki świetnie wypracowanej strategii contentowej i konsekwentnym działaniom on-site, udało się zapewnić wyraźne wzrosty M2M we wszystkich interesujących nas parametrach.”

Filip Pietrek

Filip Pietrek

Marketing Director 

Orkla Care

„W Orkla Care nie pracujemy z agencjami, lecz z Partnerami i takim Partnerem jest Cube Group. Pięcioletnia współpraca zaowocowała niebotycznymi wynikami marce Moller’s i Colon.”

Krzysztof Bućko

Digital Manager

Triverna

„Cieszę się, że podjęliśmy rękawicę i dzielnie walczymy na dość zatłoczonym rynku travel. Dzięki skrupulatnemu podejściu Cube Group nasz blog osiąga dziś jedne z najlepszych wskaźników jakościowych w całej kategorii, stając się jednocześnie ważnym kontrybutorem wzrostu naszego biznesu.”

Krzysztof Dębski

Krzysztof Dębski

Chief Marketing Officer