Strona Główna > Usługi > Marketing Automation > Analiza i optymalizacja scenariuszy MA

Analiza i optymalizacja scenariuszy MA

Kompleksowa analiza oraz optymalizacja scenariuszy Marketing Automation dostosowanych do specyfiki Twojego biznesu.

Twoje scenariusze Marketing Automation mogą działać lepiej!

Analiza i optymalizacja scenariuszy Marketing Automation (MA) to kluczowy proces, który pozwala dostosować automatyczne ścieżki komunikacji do specyfiki Twojego biznesu.

Dzięki analizie i optymalizacji scenariuszy Marketing Automation (MA) sprawimy, że staną się perfekcyjnie dopasowane do specyfiki Twojego biznesu. Zidentyfikujemy wąskie gardła, wzmocnimy skuteczność istniejących procesów oraz zaprojektujemy nowe, efektywne rozwiązania, które zwiększą konwersje, zaangażowanie klientów i wartość klienta w czasie (CLV).

Wszystko to sprawi, że Twoja komunikacja marketingowa stanie się bardziej skuteczna, spersonalizowana i trafiająca w gusta Twoich odbiorców!

Maksymalizuj konwersję i angażuj klientów

Ulepsz swoje scenariusze Marketing Automation i zobacz, jak precyzyjna komunikacja wpływa na wyniki Twojego biznesu!

Rozpoczynamy od dokładnej analizy obecnych scenariuszy MA, w tym przeglądu i audytu tych aktualnie stosowanych. Następnie oceniamy skuteczność scenariuszy pod kątem KPI, takich jak open rate, click-through rate oraz konwersje. W ramach analizy identyfikujemy obszary do poprawy, takie jak personalizacja treści, dobór punktów kontaktu oraz harmonogram komunikacji.

Następnie wdrażamy nowe, efektywne scenariusze automatyzacji oparte na danych behawioralnych i preferencjach Twoich użytkowników. Tworzymy strategie lead nurturing, cross-sell oraz up-sell, wykorzystując zaawansowane mechanizmy segmentacji i personalizacji. Dzięki temu zwiększamy konwersję oraz wartość klienta w czasie (CLV), co przekłada się na wzrost sprzedaży i lojalność klientów.

Ostatnim etapem jest optymalizacja techniczna i strategiczna obejmująca wdrożenie dynamicznej personalizacji, testy A/B oraz ulepszenie integracji z systemami CRM i ERP. Po wdrożeniu zapewniamy szczegółowe raportowanie wyników oraz wsparcie w dalszej optymalizacji procesów. Dzięki naszym działaniom Marketing Automation staje się nie tylko skuteczniejszy, ale także bardziej dostosowany do indywidualnych potrzeb Twojej firmy.

Co nas wyróżnia?

Skuteczność potwierdzona analizą danych.

waluta

Podejście oparte na realnych KPI i wynikach sprzedażowych.

Spersonalizowane rozwiązania dopasowane do unikalnych potrzeb Twojej firmy.

Stałe wsparcie i rozwój scenariuszy zgodnie z Twoimi potrzebami.

Zaufali nam liderzy rynku,
dołącz do nich

Historie sukcesu oczami naszych Partnerów

Media Markt

„Eksperci z Cube Group przykładają ogromną wagę do zrozumienia naszych potrzeb, starannie je analizując i poszukując dla nas optymalnych rozwiązań. Jesteśmy usatysfakcjonowani efektami sprzedażowymi, jakie udało nam się uzyskać dzięki działaniom agencji Cube Group.”

Dariusz Juszkiewicz

MediaPlanning and Digital Marketing Manager

Provident

„Indywidualne podejście do Klienta, strategiczne opracowanie planu działania, transparentność wszystkich działań i wymierne efekty to tylko niektóre z czynników potwierdzających profesjonalizm specjalistów z Cube Group.”

Bartosz Chojecki

Bartosz Chojecki

Digital Acquisition Manager 

Credit Agricole

„Cube Group to doświadczony Partner w prowadzeniu działań marketingu online. Na podstawie naszego wieloletniego doświadczenia możemy potwierdzić skuteczność realizowanych działań.”

Anna Płachta

Anna Płachta

Dyrektor Departamentu Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej i Digital

Restaumatic

„Cube Group okazał się znakomitym Partnerem. Dzięki świetnie wypracowanej strategii contentowej i konsekwentnym działaniom on-site, udało się zapewnić wyraźne wzrosty M2M we wszystkich interesujących nas parametrach.”

Filip Pietrek

Filip Pietrek

Marketing Director 

Orkla Care

„W Orkla Care nie pracujemy z agencjami, lecz z Partnerami i takim Partnerem jest Cube Group. Pięcioletnia współpraca zaowocowała niebotycznymi wynikami marce Moller’s i Colon.”

Krzysztof Bućko

Digital Manager

Triverna

„Cieszę się, że podjęliśmy rękawicę i dzielnie walczymy na dość zatłoczonym rynku travel. Dzięki skrupulatnemu podejściu Cube Group nasz blog osiąga dziś jedne z najlepszych wskaźników jakościowych w całej kategorii, stając się jednocześnie ważnym kontrybutorem wzrostu naszego biznesu.”

Krzysztof Dębski

Krzysztof Dębski

Chief Marketing Officer