CRM

Łączymy ze sobą najważniejsze elementy światów CRM&MA, tworząc unikalne rozwiązania wspierające e-commerce. Maksymalizujemy potencjał Twojej strony, bazy i każdej wydanej złotówki.

Twój biznes, nasz CRM – prosto i efektywnie!

W dzisiejszym świecie cyfrowym sukces biznesu zależy od umiejętności wykorzystania pełnego potencjału dostępnych zasobów. Nasz dział CRM&MA to zespół pasjonatów marketingu i nowych technologii. Koncentrujemy się na maksymalizacji efektywności Twojej strony internetowej i bazy danych klientów.

Dzięki precyzyjnie dopasowanym strategiom Marketing Automation potrafimy podnieść wartość koszyków zakupowych oraz zwiększyć częstotliwość zakupów, co przekłada się na realny wzrost Twoich przychodów. Nasza usługa CRM to kompleksowe wsparcie, które pozwoli Ci w pełni wykorzystać potencjał zarządzania relacjami z klientami.

Audyt technologiczny CRMAnalizujemy istniejące rozwiązania, aby wskazać obszary do usprawnienia.
Opracowanie strategii CRMTworzymy dopasowaną strategię, by Twoje relacje z klientami były jeszcze bardziej efektywne.
Obsługa technologii CRM i Marketing AutomationWdrażamy, zarządzamy i optymalizujemy narzędzia, które automatyzują procesy i zwiększają skuteczność Twoich działań.
Programy lojalnościoweProjektujemy i wdrażamy systemy nagradzające zaangażowanie klientów, wzmacniając ich więź z Twoją marką.
Konkursy i akcje promocyjneTworzymy i obsługujemy ciekawe konkursy, które budują zaangażowanie i wspierają sprzedaż.

CRM, który buduje relacje – prostsze zarządzanie, lepsza przyszłość Twojego biznesu!

Zbuduj z nami trwałe relacje z klientami i skutecznie rozwiń swój biznes, dzięki dopasowanemu do Ciebie systemowi CRM. Przekonaj się, jak możemy Ci pomóc!

Customer Relationship Management (CRM) składa się z narzędzi i procesów do zarządzania danymi, umożliwiając efektywne gromadzenie, przechowywanie i analizę informacji, aby lepiej odpowiadać na potrzeby odbiorców. Wspiera więc tworzenie długoterminowych relacji z klientami, zwiększając ich lojalności i płynącą z tego wartość dla firmy.

System CRM skutecznie odpowiada na kluczowe wyzwania współczesnych przedsiębiorstw. W obliczu spadku przychodów umożliwia optymalizację procesów poprzez budowanie bazy własnych klientów, automatyzację powtarzalnych zadań operacyjnych oraz stworzenie „jednego źródła prawdy”, które daje pełny wgląd w zachowanie, preferencje i historię interakcji klientów.

W przypadku braku stabilności na rynku CRM wykorzystuje dane nie tylko do monitorowania skuteczności działań, ale również do przewidywania zachowań odbiorców i dostosowywania do nich doświadczeń. Dzięki analizie zachowań i preferencji w czasie rzeczywistym oraz predykcji przyszłych działań możesz skutecznie personalizować komunikację i segmentować grupy docelowe.

Dogłębna analiza danych pozwala efektywnie dostosowywać oferty do zmieniających się potrzeb Twoich klientów. Wdrożenie spersonalizowanych rekomendacji, dynamicznych treści oraz ciągłe doskonalenie strategii przez testowanie skuteczności działań sprawia, że CRM staje się narzędziem wspierającym innowacje i wzrost Twojej firmy.

Co nas wyróżnia?

Stawianie na zwiększenie efektywności kampanii marketingowych

Ograniczenie kosztów

Dbanie o trwałe relacje i duże zaangażowanie klientów

Stawianie na zwiększenie lojalności powracalności klientów

Zaufali nam liderzy rynku,
dołącz do nich

Historie sukcesu oczami naszych Partnerów

Media Markt

„Eksperci z Cube Group przykładają ogromną wagę do zrozumienia naszych potrzeb, starannie je analizując i poszukując dla nas optymalnych rozwiązań. Jesteśmy usatysfakcjonowani efektami sprzedażowymi, jakie udało nam się uzyskać dzięki działaniom agencji Cube Group.”

Dariusz Juszkiewicz

MediaPlanning and Digital Marketing Manager

Provident

„Indywidualne podejście do Klienta, strategiczne opracowanie planu działania, transparentność wszystkich działań i wymierne efekty to tylko niektóre z czynników potwierdzających profesjonalizm specjalistów z Cube Group.”

Bartosz Chojecki

Bartosz Chojecki

Digital Acquisition Manager 

Credit Agricole

„Cube Group to doświadczony Partner w prowadzeniu działań marketingu online. Na podstawie naszego wieloletniego doświadczenia możemy potwierdzić skuteczność realizowanych działań.”

Anna Płachta

Anna Płachta

Dyrektor Departamentu Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej i Digital

Restaumatic

„Cube Group okazał się znakomitym Partnerem. Dzięki świetnie wypracowanej strategii contentowej i konsekwentnym działaniom on-site, udało się zapewnić wyraźne wzrosty M2M we wszystkich interesujących nas parametrach.”

Filip Pietrek

Filip Pietrek

Marketing Director 

Orkla Care

„W Orkla Care nie pracujemy z agencjami, lecz z Partnerami i takim Partnerem jest Cube Group. Pięcioletnia współpraca zaowocowała niebotycznymi wynikami marce Moller’s i Colon.”

Krzysztof Bućko

Digital Manager

Triverna

„Cieszę się, że podjęliśmy rękawicę i dzielnie walczymy na dość zatłoczonym rynku travel. Dzięki skrupulatnemu podejściu Cube Group nasz blog osiąga dziś jedne z najlepszych wskaźników jakościowych w całej kategorii, stając się jednocześnie ważnym kontrybutorem wzrostu naszego biznesu.”

Krzysztof Dębski

Krzysztof Dębski

Chief Marketing Officer