Strona Główna > Usługi > CRM > Audyt technologiczny CRM

Audyt technologiczny CRM

Zoptymalizuj swój system CRM, zwiększ efektywność i popraw relacje z klientami dzięki naszym profesjonalnym rozwiązaniom!

Sprawdź, czy Twój CRM działa na pełnych obrotach

Audyt Technologiczny CRM to kompleksowa usługa mająca na celu ocenę obecnego działania systemu CRM w Twojej organizacji oraz opracowanie rekomendacji umożliwiających lepsze wykorzystanie technologii do realizacji celów biznesowych.

Proces audytu obejmuje cztery kluczowe obszary:

  • analizę danych
  • analizę setupu obecnej technologii
  • analizę strategii komunikacji
  • analizę potrzeb biznesowych

Usługa Audytu Technologicznego CRM pozwala więc na usprawnienie procesów, poprawę efektywności działań marketingowych i sprzedażowych oraz lepsze wykorzystanie potencjału technologii CRM w Twojej firmie.

Technologia CRM bez tajemnic

Poznaj szczegółowe wskazówki optymalizacyjne dzięki naszemu precyzyjnemu Audytowi Technologicznemu CRM. Wspólnie stwórzmy strategię, która przynosi efekty.

Kluczowym elementem audytu CRM jest analiza danych, która pozwala na ocenę jakości i kompletności informacji o klientach. Weryfikujemy strukturę danych oraz sposób ich organizacji w systemie, a także sprawdzamy, czy są one poprawnie segmentowane i wykorzystywane w strategii firmy. Przeprowadzamy również mapping danych, czyli analizę przepływu informacji między systemami, by upewnić się, że są one zintegrowane i dostosowane do celów biznesowych.

Oceniamy konfigurację i funkcjonalność obecnie wykorzystywanego systemu CRM, sprawdzając, czy jego ustawienia odpowiadają rzeczywistym potrzebom organizacji. Analizujemy architekturę systemu pod kątem stabilności, skalowalności oraz integracji z innymi narzędziami, takimi jak ERP czy marketing automation. Weryfikujemy także jakość wymiany danych pomiędzy systemami, identyfikując potencjalne problemy, takie jak duplikaty czy błędy w synchronizacji.

W ramach audytu przyglądamy się strategii komunikacji i oceniamy jej skuteczność w zakresie personalizacji oraz automatyzacji procesów marketingowych. Analizujemy potrzeby biznesowe organizacji, by określić, jak CRM może wspierać obsługę klienta, sprzedaż i marketing. Na podstawie zebranych danych i wyciągniętych wniosków dostarczamy rekomendacje, które pomogą usprawnić system CRM i lepiej dopasować go do celów strategicznych firmy.

Co nas wyróżnia?

biret

Doświadczenie i specjalistyczna wiedza

graf

Podejście holistyczne

Indywidualne rekomendacje

wykres kolumnowy

Transparentność i konkretne wyniki 

wymiana

Wsparcie we wdrażaniu zmian 

Zaufali nam liderzy rynku,
dołącz do nich

Historie sukcesu oczami naszych Partnerów

Media Markt

„Eksperci z Cube Group przykładają ogromną wagę do zrozumienia naszych potrzeb, starannie je analizując i poszukując dla nas optymalnych rozwiązań. Jesteśmy usatysfakcjonowani efektami sprzedażowymi, jakie udało nam się uzyskać dzięki działaniom agencji Cube Group.”

Dariusz Juszkiewicz

MediaPlanning and Digital Marketing Manager

Provident

„Indywidualne podejście do Klienta, strategiczne opracowanie planu działania, transparentność wszystkich działań i wymierne efekty to tylko niektóre z czynników potwierdzających profesjonalizm specjalistów z Cube Group.”

Bartosz Chojecki

Bartosz Chojecki

Digital Acquisition Manager 

Credit Agricole

„Cube Group to doświadczony Partner w prowadzeniu działań marketingu online. Na podstawie naszego wieloletniego doświadczenia możemy potwierdzić skuteczność realizowanych działań.”

Anna Płachta

Anna Płachta

Dyrektor Departamentu Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej i Digital

Restaumatic

„Cube Group okazał się znakomitym Partnerem. Dzięki świetnie wypracowanej strategii contentowej i konsekwentnym działaniom on-site, udało się zapewnić wyraźne wzrosty M2M we wszystkich interesujących nas parametrach.”

Filip Pietrek

Filip Pietrek

Marketing Director 

Orkla Care

„W Orkla Care nie pracujemy z agencjami, lecz z Partnerami i takim Partnerem jest Cube Group. Pięcioletnia współpraca zaowocowała niebotycznymi wynikami marce Moller’s i Colon.”

Krzysztof Bućko

Digital Manager

Triverna

„Cieszę się, że podjęliśmy rękawicę i dzielnie walczymy na dość zatłoczonym rynku travel. Dzięki skrupulatnemu podejściu Cube Group nasz blog osiąga dziś jedne z najlepszych wskaźników jakościowych w całej kategorii, stając się jednocześnie ważnym kontrybutorem wzrostu naszego biznesu.”

Krzysztof Dębski

Krzysztof Dębski

Chief Marketing Officer