Strona Główna > Usługi > CRM > Opracowanie strategii CRM

Opracowanie strategii CRM

Zbuduj trwałe relacje z klientami. Postaw na strategię CRM, która zwiększy lojalność, sprzedaż i efektywność Twojego biznesu!

Zbuduj strategię CRM, która realnie zwiększa sprzedaż i angażuje klientów!

Opracowanie strategii CRM to kompleksowe wsparcie w tworzeniu efektywnych rozwiązań zarządzania relacjami z klientami, które zwiększają lojalność, optymalizują procesy sprzedażowe i marketingowe oraz przyczynią się do wzrostu rentowności Twojego biznesu.

Dzięki temu podejściu lepiej zrozumiesz potrzeby klientów, nauczysz się skutecznie odpowiadać na ich oczekiwania i budować trwałe relacje.

Nowa strategia stanie się solidnym fundamentem do skutecznego wykorzystania technologii CRM i MA, wspierając rozwój Twojej firmy, zwiększając satysfakcję klientów i przyspieszając realizację Twoich celów biznesowych.

Inteligentne zarządzanie relacjami z klientami zaczyna się od skutecznej strategii

Spersonalizowane podejście z uwzględnieniem wszystkich możliwości Twojej działalności to sposób rozwinięcia skrzydeł i klucz do wykorzystania pełni potencjału.

Pierwszym krokiem w opracowaniu strategii CRM jest dokładne zdefiniowanie celów biznesowych i technologicznych. Przeprowadzamy analizę strategii firmy oraz Twoich oczekiwań, aby określić kluczowe KPI, które będą mierzyć skuteczność wdrożenia i optymalizacji systemów CRM i MA. Dzięki temu strategia jest spójna z ogólnymi założeniami Twojej organizacji oraz dostosowana do Twoich specyficznych potrzeb.

Kolejnym etapem jest dobór odpowiednich narzędzi i technologii CRM oraz MA, które najlepiej wspierają cele biznesowe firmy. Opracowujemy rekomendacje dotyczące systemów dopasowanych do specyfiki branży i istniejącego ekosystemu technologicznego. Planujemy również integrację CRM z innymi systemami wykorzystywanymi w Twojej firmie, takimi jak ERP czy platformy e‑commerce, aby zapewnić płynny przepływ danych i usprawnić operacje.

Wdrożenie strategii CRM wymaga dokładnego zaplanowania działań i przygotowania Cię do pracy z nowymi narzędziami. Tworzymy mapy procesów biznesowych, które pomagają w automatyzacji oraz usprawnieniu zarządzania relacjami z klientami. Opracowujemy harmonogram wdrożeń oraz plan zarządzania zmianą, aby minimalizować zakłócenia operacyjne. Oferujemy również szkolenia i wsparcie doradcze, dzięki którym możesz w pełni wykorzystać potencjał nowej strategii CRM.

Co nas wyróżnia?

ikona ze spotkania

Strategiczne podejście do CRM 

klient

Personalizacja rozwiązań 

domena

Doświadczenie w wielu branżach 

Zintegrowane podejście 

narzędzia graficzne

Wsparcie w realizacji 

Zaufali nam liderzy rynku,
dołącz do nich

Historie sukcesu oczami naszych Partnerów

Media Markt

„Eksperci z Cube Group przykładają ogromną wagę do zrozumienia naszych potrzeb, starannie je analizując i poszukując dla nas optymalnych rozwiązań. Jesteśmy usatysfakcjonowani efektami sprzedażowymi, jakie udało nam się uzyskać dzięki działaniom agencji Cube Group.”

Dariusz Juszkiewicz

MediaPlanning and Digital Marketing Manager

Provident

„Indywidualne podejście do Klienta, strategiczne opracowanie planu działania, transparentność wszystkich działań i wymierne efekty to tylko niektóre z czynników potwierdzających profesjonalizm specjalistów z Cube Group.”

Bartosz Chojecki

Bartosz Chojecki

Digital Acquisition Manager 

Credit Agricole

„Cube Group to doświadczony Partner w prowadzeniu działań marketingu online. Na podstawie naszego wieloletniego doświadczenia możemy potwierdzić skuteczność realizowanych działań.”

Anna Płachta

Anna Płachta

Dyrektor Departamentu Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej i Digital

Restaumatic

„Cube Group okazał się znakomitym Partnerem. Dzięki świetnie wypracowanej strategii contentowej i konsekwentnym działaniom on-site, udało się zapewnić wyraźne wzrosty M2M we wszystkich interesujących nas parametrach.”

Filip Pietrek

Filip Pietrek

Marketing Director 

Orkla Care

„W Orkla Care nie pracujemy z agencjami, lecz z Partnerami i takim Partnerem jest Cube Group. Pięcioletnia współpraca zaowocowała niebotycznymi wynikami marce Moller’s i Colon.”

Krzysztof Bućko

Digital Manager

Triverna

„Cieszę się, że podjęliśmy rękawicę i dzielnie walczymy na dość zatłoczonym rynku travel. Dzięki skrupulatnemu podejściu Cube Group nasz blog osiąga dziś jedne z najlepszych wskaźników jakościowych w całej kategorii, stając się jednocześnie ważnym kontrybutorem wzrostu naszego biznesu.”

Krzysztof Dębski

Krzysztof Dębski

Chief Marketing Officer