Strona Główna > Usługi > UX/UI > Testy i badania

Testy i badania

Poznaj prawdziwe potrzeby swoich użytkowników! Mamy narzędzia, które Ci w tym pomogą.

Poznaj realne potrzeby użytkowników dzięki profesjonalnym testom UX!

Nasze usługi w zakresie testów i badań pomagają głębiej zrozumieć potrzeby i oczekiwania Twoich użytkowników. Pozwala to precyzyjniej dostosować produkty i usługi do ich wymagań.

Oferujemy szeroką gamę narzędzi badawczych, które pomagają w zbieraniu cennych informacji na temat doświadczeń użytkowników:

  • Zadaniowe testy użyteczności
  • Testy preferencji
  • Testy 5 sekund
  • Badania ankietowe
  • Indywidualne wywiady pogłębione (IDI)
  • Nagrania sesji użytkowników
  • Analiza heatmap
  • Modelowanie (np. persony, scenariusze użytkownika, mapy empatii)

Pozwól swoim użytkownikom przemówić, aby rozwijać produkty i usługi w zgodzie z ich oczekiwaniami, zwiększając tym samym ich zadowolenie i lojalność!

Skuteczne badania UX/UI – projektuj intuicyjne i angażujące interfejsy.

Dzięki testom i badaniom odkryjesz wszystko to, co stanowi barierę i potencjał w lepszym funkcjonowaniu Twojego biznesu online.

Testy i badania UX to nie tylko identyfikacja problemów, ale również wskazanie konkretnych rozwiązań. Analizujemy dane, aby dostarczyć wnioski oparte na rzeczywistych zachowaniach użytkowników. Dzięki temu możesz wdrażać usprawnienia, które realnie poprawią doświadczenia klientów.

Oprócz testowania istniejących rozwiązań pomagamy w tworzeniu nowych koncepcji opartych na rzeczywistych potrzebach użytkowników. Prototypowanie i testy iteracyjne pozwalają minimalizować ryzyko niepowodzenia projektu już na wczesnym etapie jego rozwoju. To podejście zwiększa skuteczność wdrażanych rozwiązań i optymalizuje koszty ich implementacji.

Ważnym elementem badań UX jest również analiza kontekstu użytkowania. Badamy, w jakich warunkach i na jakich urządzeniach użytkownicy korzystają z Twoich produktów. Takie podejście pozwala tworzyć bardziej dostępne i przyjazne rozwiązania, dostosowane do rzeczywistych scenariuszy użycia.

Dzięki naszym narzędziom dowiesz się, jak Twoja strona jest odbierana przez użytkowników, jakie zmiany warto wprowadzić, aby poprawić ich doświadczenia oraz jak lepiej dopasować ofertę do rzeczywistych potrzeb Twoich klientów.

Co nas wyróżnia?

Dogłębna analiza

wymiana

Indywidualne podejście

Praktyczne rekomendacje

wykres wzrostu

Elastyczność i skalowalność

Zaufali nam liderzy rynku,
dołącz do nich

Historie sukcesu oczami naszych Partnerów

Media Markt

„Eksperci z Cube Group przykładają ogromną wagę do zrozumienia naszych potrzeb, starannie je analizując i poszukując dla nas optymalnych rozwiązań. Jesteśmy usatysfakcjonowani efektami sprzedażowymi, jakie udało nam się uzyskać dzięki działaniom agencji Cube Group.”

Dariusz Juszkiewicz

MediaPlanning and Digital Marketing Manager

Provident

„Indywidualne podejście do Klienta, strategiczne opracowanie planu działania, transparentność wszystkich działań i wymierne efekty to tylko niektóre z czynników potwierdzających profesjonalizm specjalistów z Cube Group.”

Bartosz Chojecki

Bartosz Chojecki

Digital Acquisition Manager 

Credit Agricole

„Cube Group to doświadczony Partner w prowadzeniu działań marketingu online. Na podstawie naszego wieloletniego doświadczenia możemy potwierdzić skuteczność realizowanych działań.”

Anna Płachta

Anna Płachta

Dyrektor Departamentu Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej i Digital

Restaumatic

„Cube Group okazał się znakomitym Partnerem. Dzięki świetnie wypracowanej strategii contentowej i konsekwentnym działaniom on-site, udało się zapewnić wyraźne wzrosty M2M we wszystkich interesujących nas parametrach.”

Filip Pietrek

Filip Pietrek

Marketing Director 

Orkla Care

„W Orkla Care nie pracujemy z agencjami, lecz z Partnerami i takim Partnerem jest Cube Group. Pięcioletnia współpraca zaowocowała niebotycznymi wynikami marce Moller’s i Colon.”

Krzysztof Bućko

Digital Manager

Triverna

„Cieszę się, że podjęliśmy rękawicę i dzielnie walczymy na dość zatłoczonym rynku travel. Dzięki skrupulatnemu podejściu Cube Group nasz blog osiąga dziś jedne z najlepszych wskaźników jakościowych w całej kategorii, stając się jednocześnie ważnym kontrybutorem wzrostu naszego biznesu.”

Krzysztof Dębski

Krzysztof Dębski

Chief Marketing Officer