Daj liczbom decydować – testuj, optymalizuj, wygrywaj.
Nie wszystko, co działa u konkurencji, musi sprawdzić się w Twoim biznesie. Sprawdzając warianty skrojonych na miarę rozwiązań, znajdziesz te, które najlepiej pasują do Twoich unikalnych potrzeb i użytkowników.
Z testowaniem A/B Twoje działania stają się bardziej precyzyjne i trafne. Zamiast wydawać pieniądze na strategie, które nie mają potwierdzenia w rzeczywistości, kierujesz się wynikami, które prowadzą do realnych i wymiernych rezultatów. Tego rodzaju badania pozwalają optymalizować procesy i zwiększać efektywność działań, które przyczyniają się do wzrostu Twoich zysków. Dzięki testom A/B masz pewność, że podejmujesz trafne decyzje biznesowe.
Decyzje oparte na faktach, nie domysłach.
Jak działa testowanie A/B?
01
Tworzenie hipotez
Na podstawie analizy Twojej witryny oraz innych elementów biznesowych formułujemy hipotezy dotyczące zmian, które mogą przynieść najlepsze rezultaty.
02
Testowanie różnych wariantów
Przeprowadzamy testy A/B, porównując różne wersje stron, procesów lub elementów (np. CTA, obrazy, układ treści). Testujemy ich efektywność w kontekście celów takich jak między innymi:
- konwersje,
- współczynnik porzuconych koszyków,
- przejścia na podstrony,
- przychód.
03
Analiza danych
Zbieramy szczegółowe dane o zachowaniach użytkowników i analizujemy je, aby zrozumieć, jak zmiany wpływają na wyniki biznesowe. Dzięki temu, zamiast zgadywać, która zmiana będzie skuteczna, mamy dokładne dane, które wskazują, co działa najlepiej.
Co możemy zaoferować?
Co nas wyróżnia?

Redukcja ryzyka

Skrojone rozwiązania

Decyzje oparte na danych

Precyzyjna optymalizacja