Strona Główna > Usługi > CRO > Testowanie A/B

Testowanie A/B

Testowanie A/B to proces, który najskuteczniej pozwala podejmować decyzje oparte na twardych danych, eliminując wszelkie przypuszczenia i intuicyjne wybory. Celem jest zmniejszenie niepewności i weryfikacja, które zmiany rzeczywiście mogą wpłynąć na poprawę wyników.

Daj liczbom decydować – testuj, optymalizuj, wygrywaj.

Nie wszystko, co działa u konkurencji, musi sprawdzić się w Twoim biznesie. Sprawdzając warianty skrojonych na miarę rozwiązań, znajdziesz te, które najlepiej pasują do Twoich unikalnych potrzeb i użytkowników.

Z testowaniem A/B Twoje działania stają się bardziej precyzyjne i trafne. Zamiast wydawać pieniądze na strategie, które nie mają potwierdzenia w rzeczywistości, kierujesz się wynikami, które prowadzą do realnych i wymiernych rezultatów. Tego rodzaju badania pozwalają optymalizować procesy i zwiększać efektywność działań, które przyczyniają się do wzrostu Twoich zysków. Dzięki testom A/B masz pewność, że podejmujesz trafne decyzje biznesowe.

Decyzje oparte na faktach, nie domysłach.

Jak działa testowanie A/B?

01

Tworzenie hipotez

Na podstawie analizy Twojej witryny oraz innych elementów biznesowych formułujemy hipotezy dotyczące zmian, które mogą przynieść najlepsze rezultaty.

02

Testowanie różnych wariantów

Przeprowadzamy testy A/B, porównując różne wersje stron, procesów lub elementów (np. CTA, obrazy, układ treści). Testujemy ich efektywność w kontekście celów takich jak między innymi:

  • konwersje,
  • współczynnik porzuconych koszyków,
  • przejścia na podstrony,
  • przychód.

03

Analiza danych

Zbieramy szczegółowe dane o zachowaniach użytkowników i analizujemy je, aby zrozumieć, jak zmiany wpływają na wyniki biznesowe. Dzięki temu, zamiast zgadywać, która zmiana będzie skuteczna, mamy dokładne dane, które wskazują, co działa najlepiej.

Co możemy zaoferować?

Co nas wyróżnia?

horyzontalny wykres

Redukcja ryzyka

Skrojone rozwiązania

Decyzje oparte na danych

weryfikacja

Precyzyjna optymalizacja

Zaufali nam liderzy rynku,
dołącz do nich

Historie sukcesu oczami naszych Partnerów

Media Markt

„Eksperci z Cube Group przykładają ogromną wagę do zrozumienia naszych potrzeb, starannie je analizując i poszukując dla nas optymalnych rozwiązań. Jesteśmy usatysfakcjonowani efektami sprzedażowymi, jakie udało nam się uzyskać dzięki działaniom agencji Cube Group.”

Dariusz Juszkiewicz

MediaPlanning and Digital Marketing Manager

Provident

„Indywidualne podejście do Klienta, strategiczne opracowanie planu działania, transparentność wszystkich działań i wymierne efekty to tylko niektóre z czynników potwierdzających profesjonalizm specjalistów z Cube Group.”

Bartosz Chojecki

Bartosz Chojecki

Digital Acquisition Manager 

Credit Agricole

„Cube Group to doświadczony Partner w prowadzeniu działań marketingu online. Na podstawie naszego wieloletniego doświadczenia możemy potwierdzić skuteczność realizowanych działań.”

Anna Płachta

Anna Płachta

Dyrektor Departamentu Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej i Digital

Restaumatic

„Cube Group okazał się znakomitym Partnerem. Dzięki świetnie wypracowanej strategii contentowej i konsekwentnym działaniom on-site, udało się zapewnić wyraźne wzrosty M2M we wszystkich interesujących nas parametrach.”

Filip Pietrek

Filip Pietrek

Marketing Director 

Orkla Care

„W Orkla Care nie pracujemy z agencjami, lecz z Partnerami i takim Partnerem jest Cube Group. Pięcioletnia współpraca zaowocowała niebotycznymi wynikami marce Moller’s i Colon.”

Krzysztof Bućko

Digital Manager

Triverna

„Cieszę się, że podjęliśmy rękawicę i dzielnie walczymy na dość zatłoczonym rynku travel. Dzięki skrupulatnemu podejściu Cube Group nasz blog osiąga dziś jedne z najlepszych wskaźników jakościowych w całej kategorii, stając się jednocześnie ważnym kontrybutorem wzrostu naszego biznesu.”

Krzysztof Dębski

Krzysztof Dębski

Chief Marketing Officer