Strona Główna > Usługi > CRO > Dedykowany proces CRO

Dedykowany proces CRO

W pełni indywidualne podejście i maksymalizacja wyników. Dedykowany proces CRO to zaawansowana strategia optymalizacji wyników, której celem jest maksymalizacja efektywności Twojej strony internetowej.

Optymalizacja skrojona pod Twój biznes

Nasza usługa jest kompleksowa i obejmuje wszystkie etapy, które zapewniają pełną transformację procesu sprzedażowego, od wstępnej analizy i audytu, przez testowanie rozwiązań, aż po monitorowanie wyników oraz stałe doskonalenie.

Naszym głównym celem jest zwiększenie współczynnika konwersji, poprawa doświadczeń użytkowników i maksymalizacja wyników biznesowych na podstawie dokładnych danych, by Twój biznes rozkwitał, niosąc satysfakcję i zyski finansowe.

Maksymalna konwersja, minimalne domysły

Z dedykowaną optymalizacją czynnika konwersji zyskujesz pewność, że korzystasz z rozwiązań perfekcyjnie dopasowanych do Twojego biznesu.

Jak przebiega proces dedykowany proces CRO?

Analiza i audyt – zaczynamy od szczegółowej analizy Twojej strony lub aplikacji, identyfikując obszary, które mogą ograniczać konwersje. Przeprowadzamy audyt UX, badamy dane analityczne, analizujemy ścieżki użytkownika i rozpoznajemy potencjalne problemy, które mogą wpływać na efektywność strony.

Badania użytkowników – aby lepiej zrozumieć potrzeby i zachowania Twoich użytkowników, przeprowadzamy ich badania, takie jak testy użyteczności, ankiety, sesje nagraniowe czy analiza heatmap. Dzięki temu możemy zidentyfikować konkretne punkty, w których użytkownicy napotykają trudności.

Strategia i planowanie – na podstawie zebranych danych tworzymy strategię optymalizacji, skupiając się na poprawie doświadczeń użytkowników i usuwaniu barier w procesie konwersji. Ustalamy priorytety działań i tworzymy hipotezy usprawnień, które mogą przynieść największe korzyści. 

Testowanie A/B – w ramach procesu CRO wykonujemy testy A/B, które weryfikują skuteczność hipotez. Na podstawie wyników testów rekomendujemy najlepsze rozwiązania, które poprawiają założone metryki.

Monitorowanie i optymalizacja – proces CRO nie kończy się po wdrożeniu zmian. Regularnie monitorujemy wyniki, analizujemy dane oraz kontynuujemy testy i optymalizacje, by zapewnić długofalowy wzrost efektywności. Na bieżąco wprowadzamy poprawki, które pomagają stale zwiększać wyniki.

Co możemy zaoferować?

Co nas wyróżnia?

Kompleksowe podejście 

Dokładne dopasowanie do Twojego biznesu 

network

Innowacyjne metody badawcze 

Przewaga konkurencyjna 

Zaufali nam liderzy rynku,
dołącz do nich

Historie sukcesu oczami naszych Partnerów

Media Markt

„Eksperci z Cube Group przykładają ogromną wagę do zrozumienia naszych potrzeb, starannie je analizując i poszukując dla nas optymalnych rozwiązań. Jesteśmy usatysfakcjonowani efektami sprzedażowymi, jakie udało nam się uzyskać dzięki działaniom agencji Cube Group.”

Dariusz Juszkiewicz

MediaPlanning and Digital Marketing Manager

Provident

„Indywidualne podejście do Klienta, strategiczne opracowanie planu działania, transparentność wszystkich działań i wymierne efekty to tylko niektóre z czynników potwierdzających profesjonalizm specjalistów z Cube Group.”

Bartosz Chojecki

Bartosz Chojecki

Digital Acquisition Manager 

Credit Agricole

„Cube Group to doświadczony Partner w prowadzeniu działań marketingu online. Na podstawie naszego wieloletniego doświadczenia możemy potwierdzić skuteczność realizowanych działań.”

Anna Płachta

Anna Płachta

Dyrektor Departamentu Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej i Digital

Restaumatic

„Cube Group okazał się znakomitym Partnerem. Dzięki świetnie wypracowanej strategii contentowej i konsekwentnym działaniom on-site, udało się zapewnić wyraźne wzrosty M2M we wszystkich interesujących nas parametrach.”

Filip Pietrek

Filip Pietrek

Marketing Director 

Orkla Care

„W Orkla Care nie pracujemy z agencjami, lecz z Partnerami i takim Partnerem jest Cube Group. Pięcioletnia współpraca zaowocowała niebotycznymi wynikami marce Moller’s i Colon.”

Krzysztof Bućko

Digital Manager

Triverna

„Cieszę się, że podjęliśmy rękawicę i dzielnie walczymy na dość zatłoczonym rynku travel. Dzięki skrupulatnemu podejściu Cube Group nasz blog osiąga dziś jedne z najlepszych wskaźników jakościowych w całej kategorii, stając się jednocześnie ważnym kontrybutorem wzrostu naszego biznesu.”

Krzysztof Dębski

Krzysztof Dębski

Chief Marketing Officer