Nasze autorskie narzędzie Smart Attribution otrzymało tytuł najlepszej performance’owej technologii roku w konkursie Performance Marketing Diamonds CEE 2021, organizowanym przez Izbę Gospodarki Elektronicznej.
To technologia, która zarządza atrybucją w czasie rzeczywistym i pozwala na efektywniejsze działania afiliacyjne.
Smart Attribution umożliwia przypisywanie w czasie rzeczywistym odpowiedniej prowizji Wydawcom, bazując na dedykowanym dla każdego Reklamodawcy modelu atrybucyjnym, ale jednocześnie biorąc pod uwagę wszystkie interakcje z działaniami marketingowymi. Dzięki temu atrybucja przestaje mieć tylko wymiar analiz teoretycznych, a jest wykorzystywana real-time do bardziej efektywnego alokowania budżetu marketingowego między kanałami. Smart Attribution pozwala również realnie oceniać wpływ na konwersję każdego z kanałów i rezygnować na bieżąco z tych nieefektywnych. Dostarcza także danych do decyzji o wzmocnieniu tych działań, które wcześniej zostały błędnie zaklasyfikowane jako nieprzynoszące zysków, ponieważ brak właściwego narzędzia do pomiaru oraz poprawnej analizy uniemożliwił ocenę ich faktycznego wpływu na konwersję.
Nagrodę podczas Gali w imieniu całego Zespołu odebrała Anna Gromańska, nasza Publishing & Innovations Director, współtwórczyni tej technologii.
Za wsparcie w jej stworzeniu dziękujemy naszemu Partnerowi Technologicznemu, Ingenious Technologies AG.
Chcesz dowiedzieć się jak może pomóc w Twoim biznesie?
Napisz do nas i wypróbuj naszą technologię.