Home > Blog > Content Marketing > Poznaj najskuteczniejsze i najtańsze narzędzie do generowania sprzedaży [słuchaj]

Poznaj najskuteczniejsze i najtańsze narzędzie do generowania sprzedaży [słuchaj]

Miniony rok był czasem zmian, które dotknęły każdego z nas. Jak utrzymać klientów, zadbać o ich lojalność i powracalność? Na to pytanie odpowiada Bartek Jakubowski, Head of CRM & Direct Marketing w Cube Group.

SPIS TREŚCI:

  • Jak skutecznie stawić czoło blokadom cookies w przeglądarkach internetowych?
  • Dlaczego trzeba budować własną bazę danych bez względu na rodzaj biznesu i branżę?
  • Jak wykorzystać tę bazę i na niej zarabiać?
  • Ile można zyskać na zbudowaniu zaufania i zaangażowania wśród użytkowników?

Chcesz budować skuteczną bazę marketingową?

Napisz do Bartka! Wypełnij formularz poniżej i sprawdź, ile możesz zarabiać.

Jeśli wolisz przeczytać wywiad z Bartkiem Jakubowskim, możesz to zrobić –>>> TUTAJ

Wykorzystaj pełny zakres możliwości swojego biznesu.

Sprawdź jak możesz budować skutecznie sprzedaż bez dużych wydatków dzięki własnej bazie użytkowników. Wypełnij formularz i dowiedz się więcej!

Cube Group

Cube Group

Agencja digital

Tekst został przygotowany przez ekspertów z zespołu Cube Group, agencji digital, w której łączymy strategie digital marketingowe, SEM, SEO, social, content, performance, analitykę, kreację i technologię. Zespół Cube Group na co dzień pracuje dla takich marek jak m.in. mBank, Vectra, Credit Agricole, Innogy i więcej. Zgarniamy przy tym najważniejsze wyróżnienia branżowe (Effie, MIXX Awards, Golden Arrow, European Performance Marketing Awards, Performance Marketing Diamonds, Efekton Awards, Ekomersy i Aulery).