Home > Case studies > mtu24.pl
Home > Case studies > mtu24.pl

mtu24.pl

UBEZPIECZENIA KOMUNIKACYJNE, MAJĄTKOWE I PODRÓŻNE

WYNIKI:

  • Wzrost ruchu z bezpłatnych wyników Google o 191% w ciągu ostatnich 2 lat.
  • Wzrost ruchu organicznego w styczniu 2024 o 133% w porównaniu rok do roku.
  • Zwiększenie liczby fraz kluczowych, na które strona pojawia się w TOP3 wyników Google o 44% w ciągu ostatniego roku.
  • Zwiększenie liczby fraz kluczowych, na które strona pojawia się w TOP10 wyników Google o 105% w ciągu ostatniego roku.
  • Awans z miejsc poza TOP10 Google na pozycje 5-6 dla wielu popularnych i konwertujących fraz kluczowych związanych z obliczaniem składki ubezpieczenia.

191%

wzrostu ruchu organicznego z Google

105%

wzrostu widoczności strony w TOP10 Google


NARZĘDZIA:

  • Ahrefs
  • Google Search Console
  • Semstorm
  • Google Ads Keyword Planner
  • Google Analytics      
  • Autorskie narzędzie Cube Group do researchu fraz kluczowych
Mortgage and real estate property investment concept. Real estate agent explain terms and condition to the customer before they deciding to buy a property.

Wyzwania

Jak zwiększyć na stronie ruch użytkowników potencjalnie zainteresowanych produktami ubezpieczeniowymi oraz tych już zdecydowanych i szukających najlepszej oferty?

Do głównych wyzwań przy powiększeniu ilości konwertującego ruchu z wyników Google należała bardzo mocna i liczna konkurencja. Obejmowała ona zarówno duże i popularne towarzystwa ubezpieczeniowe, jak również silne portale z porównywarkami z branży finansowej, prowadzące rozbudowane działania w zakresie SEO, reklamy i marketingu. Drugim utrudnieniem był stosunkowo nieduży rozmiar witryny, w tym także mniej rozbudowana sekcja blogowa niż u wielu konkurentów.

Strategia

Aby umożliwić skuteczne konkurowanie z największymi graczami w branży opracowaliśmy dedykowaną strategię działania łączącą rozbudowę warstwy contentowej na stronie oraz jakościowy content marketing zewnętrzny.

Jednym z kluczowych czynników, które przyczyniły się do sukcesu, była zmiana w podejściu do strategii contentowej. Na starcie działań przygotowaliśmy strategię obejmującą nieco mniejszą liczbę artykułów blogowych, ale jednocześnie bardziej rozbudowanych i lepiej spełniających intencję użytkownika. Przeprowadziliśmy bardzo dokładny research fraz kluczowych i dopracowaliśmy linkowanie wewnętrzne pomiędzy powiązanymi artykułami.

Drugim istotnym elementem kampanii był zwiększony zakres działań w obszarze content marketingu zewnętrznego, który obejmował publikację treści linkujących do witryny na wybranych popularnych portalach.

Young businesswoman and her coworkers creating a mind map on whiteboard in the office.

Działanie

Po opracowaniu nowej strategii contentowej dla witryny na początku kampanii, w kolejnych miesiącach realizowaliśmy pakiety stałych działań ongoing. Obejmowały one m.in. pisanie przez nas nowych artykułów blogowych w oparciu o przygotowaną strategię contentową, a także planowanie, tworzenie i publikowanie treści content marketingowych na starannie dobranych silnych serwisach zewnętrznych.

Dzięki przygotowaniu dopracowanej strategii contentowej i dostarczaniu bardziej wyczerpujących treści podnieśliśmy poziom pokrycia tematycznego witryny i zwiększyliśmy tzw. „topical authority” w ocenie algorytmu Google. Umożliwiło to nowym artykułom blogowym szybko uzyskiwać wysokie pozycje w wyszukiwarce na słowa kluczowe dostarczające na stronę jakościowy ruch. Przyczyniły się do tego także wartościowe odnośniki zewnętrzne z publikacji content marketingowych, które zwiększyły autorytet całej witryny. Ponadto pomogły one znacząco poprawić pozycje strony dla najbardziej konkurencyjnych i konwertujących fraz związanych bezpośrednio z oferowanymi produktami.

Rezultaty

191%

wzrost ruchu organicznego z Google

105%

wzrost widoczności strony na frazy w TOP10 wyników Google

Poprawa

pozycji i awans do TOP10 Google dla konwertujących fraz kluczowych produktowych

Oczami Klienta

„Do wysokich umiejętności w pozycjonowaniu i profilowaniu firm przyznaje się dziś wiele agencji. Praktyka pokazuje, że efekty niekoniecznie z tym współgrają. Jednak eksperci Cube Group w trakcie kilkuletniej współpracy oprócz umiejętności, zagwarantowali również sprawczość. Postępy były widoczne na każdym etapie, co pozwoliło nam czuć się bezpiecznie i w obopólnym zaufaniu budować obecność naszej marki w sieci”.

mtu24.pl

OBSERWUJ NAS NA: