Junior SEM Specialist

Umowa o pracę / B2B

Praca hybrydowa / zdalna

Pełen etat

Zdalna rekrutacja
Twoje zadania:
- Wsparcie tworzenia strategii, planowania, prowadzenia oraz optymalizacji kampanii w wyszukiwarkach (głównie Google Ads) i sieciach reklamowych dla Klientów agencji
- Monitoring kampanii wg wyznaczonych KPIs, przygotowywanie raportów i analiz kampanii z rekomendacjami;
- Budowanie pozytywnych relacji z Klientami: wsparcie zespołu w udzielaniu konsultacji, prowadzeniu prezentacji, współuczestnictwo w spotkaniach biznesowych oraz przygotowywaniu ofert dla Klientów potencjalnych;
- Śledzenie najnowszych rozwiązań w digital marketingu i SEM oraz implementacja ich;
- Bliska współpraca z całym zespołem Klienckich, tj. ekspertami z innych działów (m.in. Paid Social, Strategia, Client Service, Analityka, Programmatic itd.).
Szukamy właśnie Ciebie, jeśli…
- Masz już za sobą pierwsze doświadzenia z Google Ads;
- Wiesz, czym jest: sieć wyszukiwania, słowa kluczowe oraz potrafisz policzyć: CTR, CPM, CPV, koszt konwersji;
- Posiadasz umiejętność logicznego i analitycznego myślenia, umiesz wyciągać wnioski i dawać rekomendacje;
- Sprawnie posługujesz się pakietem MS Office (Excel – formuły, tabele przestawne – warunek konieczny; PowerPoint);
- Pisanie tekstów reklamowych nie jest dla Ciebie koniecznym obowiązkiem, ale okazją do pokazania kreatywności i dogłębnego zrozumienia komunikacji marki;
- Umiesz i lubisz pracować z ludźmi, jesteś nastawiony na budowanie długotrwałych relacji z Klientami oraz na współpracę z zespołem ekspertów z innych działów agencji;
- Masz inicjatywę, dobrze organizujesz pracę własną, angażujesz się w powierzone zadania, bierzesz odpowiedzialność za rezultaty i nie boisz się rozwiązywać napotkanych problemów.
Fajnie, jeśli dodatkowo:
- Masz doświadczenie w prowadzeniu kampanii Facebook Ads;
- Ukończyłeś/łaś studia na kierunkach: marketing, zarządzanie, ekonomię, matematykę, metody ilościowe w ekonomii i systemy informacyjne lub podobne.
Oferujemy
- Rozwój u lidera digital marketingu obsługującego TOP marki polskie i międzynarodowe, m.in. z branż: finanse, medyczna, e‑commerce.
- Jasne zadania, cele i zasady ewaluacji (min. raz w roku spotkanie ewaluacyjne z przełożonym),
- Praca 100% zdalna lub hybrydowa WARSZAWA – Mokotów Daleko od Mordoru. Dog-friendly office.
- Możliwość elastycznego rozpoczęcia pracy: 8-9.30.
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy, umiejętności i doświadczenia – umowa o pracę, zlecenie lub B2B.
- Benefity: 1 godzina w tygodniu na własny rozwój lub czas z bliskimi (w piątki kończymy wcześniej), Dzień Urodzin oraz Dzień dla Rodziny, opieka medyczna (Enel-Med) i/lub Benefit Multisport i/lub dostęp do platformy MyBenefit
Proces rekrutacji

Analiza aplikacji
Nasz zespół uważnie przeanalizuje nadesłane aplikacje. Sprawdzamy dopasowanie kompetencji, doświadczenia i umiejętności do specyfiki zadań i celów na stanowisku.

Wstępna rozmowa telefoniczna z HR
Jeśli Twoja aplikacja przejdzie 1. etap, Kasia (HR Specialist)
zadzwoni do Ciebie i porozmawia wstępnie o Twoich doświadczeniach i oczekiwaniach.

Zadanie
Poprosimy Cię o wykonanie zadania, w którym będziemy mogli sprawdzić Twoje umiejętności.


Witaj na pokładzie!
Po wspólnej decyzji widzimy się pierwszego dnia w biurze na Twoim onboardingu.