Strona Główna > Polityka zgłaszania naruszeń

Polityka zgłaszania naruszeń

§ 1 Postanowienia ogólne

  1. Procedura zgłoszeń wewnętrznych i podejmowania działań następczych, zwana dalej „procedurą”, określa tryb przyjmowania zgłoszeń wewnętrznych dotyczących informacji o naruszeniu prawa, a także podejmowania działań następczych w związku z tymi zgłoszeniami.
  2. Procedura ma na celu wprowadzenie przejrzystych zasad ujawniania przypadków naruszeń prawa, podejmowania stosownych działań naprawczych w związku z zaistniałymi naruszeniami oraz ochronę sygnalisty.
  3. Procedura obowiązuje sygnalistę, który dokonuje zgłoszenia wewnętrznego w kontekście związanym z pracą, niezależnie od stosunku prawnego stanowiącego podstawę świadczenia przez niego pracy.

§ 2 Definicje

Ilekroć w procedurze jest mowa o:

  1. Podmiocie prawnym – należy przez to rozumieć Cube Group S.A. z siedzibą w Warszawie (02-595), przy ul. Puławskiej 99A, KRS nr 0000306712,
  2. Sygnaliście – należy przez to rozumieć osobę, dokonującą zgłoszenia naruszenia prawa,
  3. Anonimie – rozumie się przez to zgłoszenie dokonane przez osobę, co do której nie jest możliwa identyfikacja tożsamości,

§ 3 Zakres stosowania

  1. Procedura i jej postanowienia mają zastosowanie do poniższych grup osób uprawnionych do dokonania zgłoszenia
    1. pracownik lub były pracownik Cube Group S.A.
    2. osoba ubiegające się o zatrudnienie w Cube Group S.A., która uzyskała informację o naruszeniu w procesie rekrutacji lub negocjacji poprzedzających zawarcie umowy,
    3. osoba świadczącej pracę na podstawie umowy cywilnoprawnej
    4. stażysta, praktykant, wolontariusz
  2. Zgłoszenie może dotyczyć naruszenia prawa dotyczące:
    1. pracownik lub były pracownik Cube Group S.A.
    2. osoba ubiegające się o zatrudnienie w Cube Group S.A., która uzyskała informację o naruszeniu w procesie rekrutacji lub negocjacji poprzedzających zawarcie umowy,
    3. osoba świadczącej pracę na podstawie umowy cywilnoprawnej
    4. stażysta, praktykant, wolontariusz

§ 4 Tryb dokonywania zgłoszeń

Ilekroć w procedurze jest mowa o:

  1. Dostęp do kanałów zgłaszania naruszeń posiadają tylko osoba odpowiedzialna za obsługę zgłoszeń.
  2. Sygnalista może dokonać zgłoszenia wewnętrznego