Ahrefs to jedno z głównych narzędzi wykorzystywane przez specjalistów SEO w celu pozycjonowania stron internetowych oraz analizy linków. Sprwadź, co to jest Ahrefs i jak działa w biznesie.
Ahrefs – co to jest i jak działa?
Ahrefs daje możliwość precyzyjnego badania wszystkich kwestii związanych z widocznością stron, linkowaniem, ruchem organicznym, a także subiektywną wartością danej strony czy domeny. Narzędzie to jest również przydatne dla copywriterów i osób pozycjonujących strony. Oferuje rozbudowany panel sterowania, który zorganizowany jest w sposób klarowny i przejrzysty.
Jak działa Ahrefs?
W ramach Ahrefs pracować można w wielu wersjach językowych, w tym również polskiej. Narzędzie dostępne jest w ramach płatnej subskrypcji, jednak proponowane pakiety cenowe biorą pod uwagę potrzeby poszczególnych klientów oraz najbardziej interesujące ich funkcje.
Ahrefs – co daje?
Dzięki Ahrefs możliwe jest poznanie dziesięciu najistotniejszych konkurentów w branży klienta oraz przeprowadzenie analizy ruchu z uwzględnieniem położenia geograficznego. Narzędzie pozwala m.in. na seryjną analizę aż 200 linków w ramach jednej operacji. Daje to szansę na wybranie najtrafniejszych pod kątem reklamy miejsc do linkowania i reklamowania własnej strony.