Home > Słownik > Ahrefs

Ahrefs

Ahrefs to jedno z głównych narzędzi wykorzystywane przez specjalistów SEO w celu pozycjonowania stron internetowych oraz analizy linków. Sprwadź, co to jest Ahrefs i jak działa w biznesie.

Ahrefs – co to jest i jak działa?

Ahrefs daje możliwość precyzyjnego badania wszystkich kwestii związanych z widocznością stron, linkowaniem, ruchem organicznym, a także subiektywną wartością danej strony czy domeny. Narzędzie to jest również przydatne dla copywriterów i osób pozycjonujących strony. Oferuje rozbudowany panel sterowania, który zorganizowany jest w sposób klarowny i przejrzysty.

Jak działa Ahrefs?

W ramach Ahrefs pracować można w wielu wersjach językowych, w tym również polskiej. Narzędzie dostępne jest w ramach płatnej subskrypcji, jednak proponowane pakiety cenowe biorą pod uwagę potrzeby poszczególnych klientów oraz najbardziej interesujące ich funkcje.

Ahrefs – co daje?

Dzięki Ahrefs możliwe jest poznanie dziesięciu najistotniejszych konkurentów w branży klienta oraz przeprowadzenie analizy ruchu z uwzględnieniem położenia geograficznego. Narzędzie pozwala m.in. na seryjną analizę aż 200 linków w ramach jednej operacji. Daje to szansę na wybranie najtrafniejszych pod kątem reklamy miejsc do linkowania i reklamowania własnej strony.