Co to jest Google Panda?
Google Panda (Panda Update) to algorytm, który zaprojektowano, aby zwiększać widoczność witryn, które wyróżnia wysoka jakość publikowanego contentu. Stworzono go po to, aby w sieci promowane były strony wartościowe. Jest to bardzo ważne w dzisiejszych czasach, gdy zalewają nas witryny ze zduplikowanymi treściami lub takimi, które nic nie wnoszą czy niskiej jakości.
Algorytm Google Panda – na co zwraca uwagę?
Algorytm Google Panda ocenia m.in., czy informacje zawarte na stronach są godne zaufania, czy treści nie są skopiowane oraz, czy opublikowany content niesie za sobą jakąś wartość. Poza tym jest w stanie określić, czy dana witryna to dobre, zaufane źródło informacji, czy są na niej jakieś błędy oraz, czy zawiera ona nachalne reklamy.
Google Panda – jak ocenia strony?
Co ważne, Panda Google ocenia witryny dokładnie tak samo, jak zrobiłby to użytkownik. Dlatego też osoby prowadzące strony w sposób należyty nie muszą obawiać się o swoje pozycje. Widoczność witryny zostanie diametralnie ograniczona tylko wtedy, kiedy Google Panda uzna, że ona cała bądź jej część jest bezwartościowa dla odbiorców.