Co to jest SEO?
Search Engine Optimization to proces, który pozwala zwiększyć pozycję strony internetowej w bezpłatnych wynikach wyszukiwania dla danych fraz i słów kluczowych. Znalezienie się na pierwszych miejscach na liście wyszukiwań zwiększa popularność witryny, liczbę wejść, dochód ze sprzedaży, a także buduje rozpoznawalność marki.
SEO – co to jest i do czego służy?
Działania SEO dzielą się na związane z elementami wewnątrz witryny – „On-site” oraz na te, które dotyczą struktury linków do niej prowadzących – „Off-site”. Ponadto, SEO może służyć nie tylko do optymalizacji strony pod względem wyszukiwarek, ale też do pozycjonowania. Głównym zadaniem działań SEO w ramach strategii marketingowych jest przewidywanie, w jaki sposób wyszukiwarka zareaguje, gdy internauta użyje konkretne słowa kluczowe. Optymalizacja strony pod kątem SEO jest możliwa m.in. dzięki opracowywaniu unikalnych treści, dostosowaniu kodu witryny w celu zwiększenia jej znaczenia dla danych słów kluczowych, a także na likwidacji przeszkód w indeksowaniu witryny przez wyszukiwarkę. SEO to więc podstawowe narzędzie marketingowe, które pozwala firmom znaleźć się na pierwszych miejscach wyszukiwarek internetowych, zwiększając tym samym zainteresowanie wśród klientów.
Teksty SEO – co to jest?
Teksty SEO, czy treści pisane pod SEO to krótkie lub długie formy tekstowe (opisy lub artykuły) optymalizowane pod kątem wyszukiwarek. Są to więc wpisy odpowiadające zarówno na potrzeby użytkowników, jak i odpowiednio nasycone słowami kluczowymi tak, aby znaleźć się wysoko w wynikach wyszukiwania Google.