Real Time Marketing co to jest?
Real time marketing to marketing, który ma miejsce w czasie rzeczywistym. Pozwala zwiększyć popularność danej marki i przyczynić się do jej sukcesu nawet w ciągu jednego dnia.
Real time marketing – na czym polega?
Założenie real time marketingu jest bardzo proste i wymaga reakcji w nawiązywaniu do aktualnych wydarzeń w ciągu zaledwie kilku minut od ich wystąpienia. Ten refleks ma ogromne znaczenie, ponieważ nie tylko prezentuje najnowsze aktualizacje istotne dla danej marki, ale też świadomość firmy. Ważne jest jednak to, aby odpowiedź danej strony była adekwatna do sytuacji i odnosiła się do nastrojów odbiorców. Tylko wtedy zwiększają się szanse na zainteresowanie i pozyskanie nowych Klientów.
Co decyduje o skuteczności RTM?
Treść reakcji rtm powinna być więc trafna, przykuwać uwagę i angażować potencjalnego odbiorcę. W efekcie będzie on wiedzieć, że dany twórca jest kreatywny, elastyczny, a jego działania są dopasowane do obecnej sytuacji. Korzystając z RTM, można więc bardzo szybko zwrócić uwagę na dany produkt/markę, zwiększyć liczbę obserwujących czy przyczynić się do poprawy konwersji i ROI.