Strona Główna > Wzrost sprzedaży i maksymalizacja rentowności e-commerce

Wzrost sprzedaży i maksymalizacja rentowności e‑commerce

Każda wizyta na stronie ma znaczenie! Z nami zwiększysz liczbę i wartość transakcji, bez przepalania budżetu na ruch, który nie konwertuje.

Zmień odwiedzających
w kupujących

W obliczu rosnących kosztów reklamy i niskiej marżowości biznesów online, właściciele e‑commerce potrzebują dobrze przemyślanej strategii.

Ma ona efektywnie zarządzać każdym aspektem procesu sprzedaży, od pierwszej wizyty po finalizację zamówienia. Wiemy, że sukces w e-commerce wymaga nie tylko przyciągania odbiorców na stronę, ale przede wszystkim zmiany odwiedzających w kupujących. 

Nasze rozwiązania koncentrują się na rentowności Twojego biznesu: maksymalizacji liczby i wartości transakcji oraz budowaniu trwałych relacji z Klientami. Połączenie sprawdzonych strategii i zaawansowanej analityki danych, pomaga osiągać długofalową rentowność, wspierając trwały rozwój Twojego biznesu.

Ecommerce Profit Booster

Nasza autorska strategia „Ecommerce Profit Booster” stanowi odpowiedź na problem wielu biznesów online, związany z rosnącymi kosztami i nieefektywnymi inwestycjami reklamowymi.

Zamiast “przepalać” budżet na nieskuteczne działania, skupiamy się na optymalizacji wskaźników, które realnie zwiększają rentowność Twojego biznesu. Pracujemy nad obniżeniem kosztów pozyskania klienta, zwiększeniem współczynnika konwersji (CR), poprawą średniej wartości zamówienia (AOV) oraz lojalizacją klientów. Takie holistyczne podejście zapewnia efektywne wykorzystanie budżetu i trwałe rezultaty.

Maksymalizacja współczynnika konwersji (CR)

Optymalizujemy kluczowe punkty styku użytkownika z marką. Nasze podejście obejmuje personalizację ofert, upraszczanie ścieżek zakupowych oraz eliminację kluczowych barier. Wykorzystujemy wieloletnie doświadczenie, sprawdzone taktyki, testy A/B i dane z każdego etapu ścieżki zakupowej, aby ciągle poprawiać wyniki. Co ważne, nasze taktyki nie tylko zwiększają konwersje i podnoszą rentowność Twojego biznesu, ale także pozytywnie wpływają na doświadczenia zakupowe Klientów.

Maksymalizacja Średniej Wartości Zamówienia (AOV)

Wdrażamy najskuteczniejsze taktyki podnoszenia średniej wartości koszyka. Skupiamy się na hiperpersonalizacji, inteligentnych silnikach rekomendacji wykorzystujących AI oraz sprawdzonych strategiach dosprzedaży, co bezpośrednio odpowiada na częsty problem zbyt niskiej wartości zamówień. Takie rozwiązania nie tylko zwiększają rentowność, ale również poprawiają satysfakcję klientów, dzięki lepiej dopasowanym ofertom i bardziej trafnym rekomendacjom.

Strategie cross-selling i up-selling

Wspieramy wzrost sprzedaży poprzez implementację najskuteczniejszych strategii cross- i up-sellingowych, które dodatkowo inspirują klientów do eksploracji i odkrywania większej liczby produktów z Twojej oferty.

Nasze taktyki wykorzystują najskuteczniejsze techniki wywierania wpływu, komunikowania promocji, tworzenia zestawów oraz pakietów produktów.  Oparte o AI inteligentne silniki rekomendacji podnoszą wartość zamówień, jednocześnie sprawiając, że klienci czują się lepiej zaopiekowani i bardziej skłonni do powrotu.

Zaufali nam liderzy rynku,
dołącz do nich

Historie sukcesu oczami naszych Partnerów

Media Markt

„Eksperci z Cube Group przykładają ogromną wagę do zrozumienia naszych potrzeb, starannie je analizując i poszukując dla nas optymalnych rozwiązań. Jesteśmy usatysfakcjonowani efektami sprzedażowymi, jakie udało nam się uzyskać dzięki działaniom agencji Cube Group.”

Dariusz Juszkiewicz

MediaPlanning and Digital Marketing Manager

Provident

„Indywidualne podejście do Klienta, strategiczne opracowanie planu działania, transparentność wszystkich działań i wymierne efekty to tylko niektóre z czynników potwierdzających profesjonalizm specjalistów z Cube Group.”

Bartosz Chojecki

Bartosz Chojecki

Digital Acquisition Manager 

Credit Agricole

„Cube Group to doświadczony Partner w prowadzeniu działań marketingu online. Na podstawie naszego wieloletniego doświadczenia możemy potwierdzić skuteczność realizowanych działań.”

Anna Płachta

Anna Płachta

Dyrektor Departamentu Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej i Digital

Restaumatic

„Cube Group okazał się znakomitym Partnerem. Dzięki świetnie wypracowanej strategii contentowej i konsekwentnym działaniom on-site, udało się zapewnić wyraźne wzrosty M2M we wszystkich interesujących nas parametrach.”

Filip Pietrek

Filip Pietrek

Marketing Director 

Orkla Care

„W Orkla Care nie pracujemy z agencjami, lecz z Partnerami i takim Partnerem jest Cube Group. Pięcioletnia współpraca zaowocowała niebotycznymi wynikami marce Moller’s i Colon.”

Krzysztof Bućko

Digital Manager

Triverna

„Cieszę się, że podjęliśmy rękawicę i dzielnie walczymy na dość zatłoczonym rynku travel. Dzięki skrupulatnemu podejściu Cube Group nasz blog osiąga dziś jedne z najlepszych wskaźników jakościowych w całej kategorii, stając się jednocześnie ważnym kontrybutorem wzrostu naszego biznesu.”

Krzysztof Dębski

Krzysztof Dębski

Chief Marketing Officer