Strona Główna > Usługi > Dane i analityka > Marketing Mix Modeling

Marketing Mix Modeling

Zaawansowana analiza wpływu różnych kanałów marketingowych na wyniki kampanii, która wspiera bardziej efektywne zarządzanie budżetami reklamowymi i maksymalizację ROI

Zoptymalizuj swoje kampanie dzięki Marketing Mix Modeling.

Nasze usługi MMM obejmują korzystanie z narzędzi takich jak R, Robyn oraz Python, co pozwala na obniżenie kosztów w stosunku do tradycyjnych badań na rynku.

Dzięki temu oferujemy naszym klientom profesjonalne usługi w konkurencyjnych cenach, co jest naszym wyróżnikiem. MMM umożliwia precyzyjne analizowanie i optymalizowanie budżetów na różne kanały, co przekłada się na lepszą alokację środków i zwiększenie efektywności kampanii.

Co nas wyróżnia?

diagram

Wykorzystanie narzędzi R, Robyn, Python

waluta

Konkurencyjność kosztów w stosunku do rynku

wyszukiwarka

Precyzyjna optymalizacja budżetu reklamowego

weryfikacja

Analiza efektywności kanałów dla lepszych efektów

Zaufali nam liderzy rynku,
dołącz do nich

Historie sukcesu oczami naszych Partnerów

Media Markt

„Eksperci z Cube Group przykładają ogromną wagę do zrozumienia naszych potrzeb, starannie je analizując i poszukując dla nas optymalnych rozwiązań. Jesteśmy usatysfakcjonowani efektami sprzedażowymi, jakie udało nam się uzyskać dzięki działaniom agencji Cube Group.”

Dariusz Juszkiewicz

MediaPlanning and Digital Marketing Manager

Provident

„Indywidualne podejście do Klienta, strategiczne opracowanie planu działania, transparentność wszystkich działań i wymierne efekty to tylko niektóre z czynników potwierdzających profesjonalizm specjalistów z Cube Group.”

Bartosz Chojecki

Bartosz Chojecki

Digital Acquisition Manager 

Credit Agricole

„Cube Group to doświadczony Partner w prowadzeniu działań marketingu online. Na podstawie naszego wieloletniego doświadczenia możemy potwierdzić skuteczność realizowanych działań.”

Anna Płachta

Anna Płachta

Dyrektor Departamentu Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej i Digital

Restaumatic

„Cube Group okazał się znakomitym Partnerem. Dzięki świetnie wypracowanej strategii contentowej i konsekwentnym działaniom on-site, udało się zapewnić wyraźne wzrosty M2M we wszystkich interesujących nas parametrach.”

Filip Pietrek

Filip Pietrek

Marketing Director 

Orkla Care

„W Orkla Care nie pracujemy z agencjami, lecz z Partnerami i takim Partnerem jest Cube Group. Pięcioletnia współpraca zaowocowała niebotycznymi wynikami marce Moller’s i Colon.”

Krzysztof Bućko

Digital Manager

Triverna

„Cieszę się, że podjęliśmy rękawicę i dzielnie walczymy na dość zatłoczonym rynku travel. Dzięki skrupulatnemu podejściu Cube Group nasz blog osiąga dziś jedne z najlepszych wskaźników jakościowych w całej kategorii, stając się jednocześnie ważnym kontrybutorem wzrostu naszego biznesu.”

Krzysztof Dębski

Krzysztof Dębski

Chief Marketing Officer