Strona Główna > Webinary > MarTech w Praktyce

Technologie, które działają w e-commerce

Strategie, które działają

MarTech w Praktyce to cykl intensywnych webinarów dla liderów e‑commerce i marketingu, którzy chcą przekształcać dane, technologie i procesy w realny wzrost biznesu.

Partnerzy medialni:

Wypełnij formularz

i zapisz się na cykl webinarów o MarTech!

    Administratorem danych jest Cube Group S.A. Twoje dane będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i Polityką prywatności Google

    Dla kogo?

    Dla dyrektorów e‑commerce, CMO, liderów digitalu i wszystkich, którzy chcą:

    • wykorzystać technologie do maksymalizacji ROI,
    • zbudować przewagę dzięki integracji kanałów i automatyzacji,
    • pracować z partnerem, który myśli strategicznie, a nie tylko „ustawia kampanie”

    Nie pokazujemy slajdów sprzedażowych. Nie ma marketingowego bełkotu. Dostarczamy konkretne case’y, gotowe do wdrożenia rekomendacje i rozmowy z ekspertami, którzy tworzą i integrują najskuteczniejsze rozwiązania technologiczne na rynku.

    Zapisz się na cykl webinarów MarTech w Praktyce i zyskaj dostęp do inspirujących spotkań!

    Dlaczego warto być z nami?

    Technologia w służbie strategii – nie odwrotnie

    Nie pokazujemy kolejnych „gadżetów MarTechowych”. Uczymy, jak wybierać technologie, które faktycznie napędzają Twój biznes: od bramek SMS i systemów CRM, po zaawansowaną automatyzację marketingu i kokpity analityczne. Dzięki temu unikasz chaosu narzędziowego i budujesz spójny ekosystem MarTech, który działa na Twoje KPI, a nie na wskaźniki dostawców.

    uchwyt

    Partner, który myśli o Twoim biznesie

    Nie jesteśmy dostawcą usług, który „odklepuje kampanie”. Jesteśmy Twoim sparing partnerem i doradcą strategicznym – podważamy status quo, weryfikujemy hipotezy i pokazujemy nowe ścieżki rozwoju. Razem szukamy nie tylko technologii, ale też optymalnych modeli wzrostu i monetyzacji.

    Eksperci z pierwszej linii frontu

    Webinary prowadzą praktycy, którzy od lat wdrażają rozwiązania dla największych graczy e‑commerce w Polsce i za granicą. Rozmawiamy z liderami technologicznymi (np. SMSAPI, GetResponse, User.com i inni), pokazując realne case’y – liczby, procesy, pułapki i sukcesy.

    #2 Webinar z User.com

    22.09 godz. 10:00

    8 rzeczy, które możesz poprawić w swoim porzuconym koszyku –
    nieoczywiste prawdy o Marketing Automation

    Dołącz do bezpłatnego webinaru i poznaj 8 kluczowych, choć nieoczywistych strategii Marketing Automation, które pomogą odzyskać porzucone koszyki bez nadmiernych rabatów. Mike Korba, CCO User.com, pokaże nowoczesne metody i praktyki zwiększające konwersję, poprawiające retencję i wzmacniające lojalność klientów – tak, aby zamieniać potencjalne straty w realne zyski.

    Powitanie i wprowadzenie

    • Krótkie przedstawienie cyklu „MarTech w Praktyce”
    • Omówienie tematu spotkania i jego znaczenia dla e‑commerce
    • Przedstawienie eksperta: Mike Korba, CCO User.com

    Porzucony koszyk – skala problemu i ukryte koszty

    • Dane i statystyki: dlaczego klienci porzucają koszyki
    • Najczęstsze błędne założenia marketerów
    • Jak nie wpadać w pułapkę nadmiernych rabatów

    8 nieoczywistych strategii Marketing Automation

    Nowoczesne metody i praktyki zwiększające konwersję, poprawiające retencję i wzmacniające lojalność klientów.

    Sesja Q&A

    • Odpowiedzi na pytania uczestników
    • Dyskusja wokół wyzwań uczestników

    W drugim webinarze wezmą udział

    Bartosz Jakubowski

    Ekspert w obszarze MarTech i Performance Marketingu z ponad 15-letnim doświadczeniem w zarządzaniu działami marketingu i sprzedaży. Jako Performance Marketing Director w Cube Group odpowiada za zespoły zajmujące się Affiliate & Influencer Marketingiem, Direct Marketingiem, CRM & Marketing Automation oraz Programmatic, tworząc strategie, które realnie zwiększają przychody i efektywność działań eCommerce.

    Mike Korba

    Ekspert marketing automation, pasjonat i teoretyk Internetu, praktyk e‑marketingu, prelegent na licznych konferencjach w tym WebSummit, Infoshare i SaaStock oraz How to Web, wykładowca w krakowskiej AGH, Collegium Civitas, WSB i innych uczelniach w Polsce. Zna zarówno perspektywę pracy w agencji reklamowej, dostawcy narzędzia oraz specyfikę pracy w dziale marketingu. Jako CCO doradza strategicznym klientom User.com i pracuje z największymi brandami na rynku nad wdrożeniem data- driven marketingu oraz hiper spersonalizowanej automatycznej komunikacji.


    Swoją wiedzą dzieli się w podcaście martechwelldone.pl oraz podczas licznych szkoleń realizowanych przy współpracy z m.in EY, Szkołą Biznesu LABA oraz sprawnymarketing.pl.

    Merytoryczne bonusy po każdym webinarze

    Bezpłatną konsultację 1:1 z ekspertem Cube Group

    Dostęp do nagrań i materiałów premium z każdego odcinka

    Kody rabatowe i specjalne oferty od naszych partnerów technologicznych