Czego się dowiesz z wywiadu?
Jak AI zmienia zasady gry w marketingu
Zamiast klasycznego „czym są LLM-y?”, zadaj sobie pytanie: jak zmieniają one sposób, w jaki użytkownicy szukają informacji i wchodzą w interakcje z treściami? W wywiadzie poznasz nową perspektywę, która może zrewolucjonizować Twoje podejście do SEO i content marketingu.
Stare vs. nowe podejście do pozycjonowania
SEO, jakie znasz, to dopiero początek. Z materiału dowiesz się, dlaczego LLM-y to nie tylko moda, ale ewolucja sposobu wyszukiwania – i co to oznacza dla Twojej strategii widoczności w sieci.
Jak sprawdzić, czy Twoja marka już jest widoczna w AI
Nie masz pojęcia, czy Twoja marka pojawia się w odpowiedziach generowanych przez modele językowe? W wywiadzie poznasz praktyczne podejście do diagnozy obecności w odpowiedziach generatywnych – i narzędzia, które mogą Ci w tym pomóc.
Jak unikać pułapek LLM i prawidłowo interpretować wyniki
LLM-y działają inaczej niż wyszukiwarki – i mają swoje pułapki.Z materiału dowiesz się, jakie wyzwania czekają marketerów przy analizie wyników i co trzeba wiedzieć, by nie dać się zwieść iluzji skuteczności.
Które czynniki naprawdę zwiększają widoczność marki w odpowiedziach AI
Nie wystarczy pisać dobre teksty.Z wywiadu dowiesz się, co naprawdę wpływa na obecność marki w odpowiedziach generatywnych i jak budować treści, które „doceni” sztuczna inteligencja – nawet bez linków.
Zamów LLM-Audyt i poznaj swój prawdziwy ranking w AI – teraz taniej
Nie wiesz, jak często LLM-y wspominają Twoją markę? Kto jest Twoim realnym konkurentem w odpowiedziach czatów? Jakie zapytania triggerują Twój brand – a jakie pomijają?
Dzięki naszemu autorskiemu podejściu do analizowania LLM, otrzymasz:
- pełny przegląd widoczności Twojej marki w czatach AI,
- analizę konkurencji i wskazanie liderów odpowiedzi,
- konkretne zalecenia, co i jak poprawić.
Zamów audyt LLM – rabat 30% tylko do 14 dni od pobrania materiałów.
Odblokuj dostęp i wyprzedź konkurencję
Wywiad koncentruje się na zmieniającym się krajobrazie wyszukiwania i obecności marek w narzędziach opartych o modele językowe (LLM), takich jak ChatGPT, Gemini, Copilot.
Eksperci Mateusz Nić – Client Service Director i Michał Pustuł – Chief Product Officer w Cube Group omawiają, jak te technologie wpływają na marketing cyfrowy, SEO oraz widoczność marek.
W 30 minut dowiesz się, jak:
- sprawdzić, czy Twoja marka pojawia się w wynikach generowanych przez AI,
- odróżnić tradycyjne SEO od nowego podejścia do widoczności w LLM,
- zbudować przewagę konkurencyjną w ekosystemie opartym na modelach językowych,
- uniknąć kosztownych błędów i nie zostać pominiętym przez algorytmy.
To nie science fiction – to nowa rzeczywistość marketingu.
Zobacz, jak się przygotować i co możesz zyskać.

Prelegenci

Michał Pustuł
Chief Product Officer
Z branżą związany od 2015 roku. W 2017 roku dołączył do Semtec, jednej z marek w portfolio Cube Group, i od tamtej pory jest związany z agencją. Zajmuję się koordynacją działań zespołów produktowych w firmie i zgodnością kierunków rozwoju ze strategią organizacji.

Mateusz Nić
Client Service Director
Wywiad poprowadzi Mateusz Nić, który współtworzy zespół odpowiedzialny m.in. za strategie digital. O skutecznych działaniach opowiada na konferencjach dla marketerów, m.in. AdUniverse, Performance Day CEE.
Optymalizujesz
pod SEO? Teraz czas na LLM
Audyt obecności w dużych modelach językowych pokaże Ci, czy Twoje treści są „czytane” przez AI.