Wyzwanie analityczne to cykl szkoleń mających na celu podniesienie Twoich kompetencji analitycznych oraz wiedzy w zakresie obsługi narzędzi.
Z badań prowadzonych przez ManpowerGroup wynika, że pracodawcy w czołówce deficytów kandydatów upatrują brak analitycznego myślenia czy brak umiejętności w rozwiązywaniu problemów.
Wychodzimy naprzeciw tym oczekiwaniom z misją poprawienia tego stanu rzeczy. Zależy nam na wyedukowaniu naszych kursantów do poziomu umożliwiającego jakościowe prowadzenia analiz. Jednocześnie na podstawie obserwacji setek firm działających online możemy zauważyć bardzo niski poziom wykorzystania narzędzi web analitycznych. Firmy mają także problem z poprawnym wdrożeniem bardziej zaawansowanych strategii data driven.
Misją naszej firmy jest poprawienie również tego obszaru i podnoszenie świadomości i kompetencji u przedsiębiorców.
Zapraszamy na Wyzwanie Analityczne na Listopad, podczas którego nauczymy Cię analitycznego myślenia.
Co zyskasz dzięki Wyzwaniu Analitycznemu?
- Na zakończenie otrzymasz certyfikat, który będzie potwierdzał Twoją wiedzę i umiejętności analityczne oraz rekomendację na LinkedIn od naszych trenerów.
- Dostaniesz nielimitowany dostęp do materiałów i nagrań z kursu.
Co Cię czeka?
- 8 dni intensywnej nauki z zakresu analizy dany i narzędzi analitycznych.
- Spędzisz efektywnie 12 godzin pod okiem ekspertów, którzy na co dzień obsługują największe marki w Polsce.
Poznaj ekspertów, pod okiem których przejdziesz Wyzwanie Analityczne na Listopad.
Adrian Andrzejczyk — Head of Analytics w Cube Group. Koordynuje pracę zespołów z zakresu web analityki, data science, traffic i development. Prowadzi szkolenia na krakowskich uczelniach WSZiB, WSEI czy Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Występował na semKRK, In_DM czy Online Marketing Day. Prowadzi dedykowane szkolenia z zakresu web analityki dla klientów Cube Group.
Michał Stroyvans — Web Analytics Expert w Cube Group. Rozwija analitykę internetową i realizuje projekty u kluczowych Klientów. Wprowadza nowe narzędzia i szkoli zespoły marketingowe. Odpowiada za trackowanie, raportowanie i analizowanie wyników kampanii reklamowych. Dostarcza wnioski i rekomendacje dla klientów prowadzących działania multichannel (SEM, programmatic, remarketing, social media), dające realne korzyści dla biznesu. Skupia się na optymalizacji wskaźnika ROl. Na co dzień w pracy posługuje się narzędziami m.in. Google Analytics, Tag Manager, DoubleClick Manager czy Data Studio. Regularnie prowadzi szkolenia u Klientów, dzięki którym wdrażają efektywnie narzędzia analityczne w swoich firmach.
Nauczymy Cię:
- Praktycznego wykorzystania Google Analytics 4.
Poznasz najważniejsze funkcjonalności Google Analytics pozwalające przekuć dane na trafne decyzje. - Analizy danych.
Pokażemy jak bez potrzeby znajomości złożonych algorytmów, statystyki i zaawansowanej matematyki poprawnie przeprowadzić proces analizy danych. - Bycia data driven.
Omówimy najważniejsze scenariusze wykorzystania danych w organizacji. Po zakończonym kursie będziesz posiadać ogólną wiedzę z zakresu dostępnych technologii i rozwiązań stosowanych w web analityce.
Zapisy na kurs trwają do 13 listopada. Możesz wziąć udział w nich za darmo (2 pierwsze lekcje) lub wykupić pełen dostęp do kursu, dzięki któremu zyskasz pewność siebie i niezbędną wiedzę, aby czerpać kluczowe dla Twojej firmy informację z danych.
Spiesz się! Liczba miejsc mocno ograniczona!