Mӧller’s
ZDROWIE
WYNIKI:
- Ponad 3 razy więcej (wzrost o 222%) wejść na stronę z wyników organicznych w Google.*
- 25 nowych artykułów w 2023 r. w ramach konsekwentnej realizacji strategii contentowej.
* porównanie 11.2023 vs 11.2022
97%
wzrost liczby fraz w TOP3*
121%
wzrost liczby fraz w TOP10*
NARZĘDZIA:
- Google Search Console
- Google Analytics
- Ahrefs
- SEMSTORM
- Link Building
- On-site SEO
Wyzwania
Mocna konkurencja z większym budżetem
Mimo że nasz budżet na działania on-site nie dorównywał rozmiarami do gigantów branży, takich jak poradnikzdrowie.pl (ponad 90 000 stron), portal.abczdrowie.pl (ponad 105 000 stron), medonet.pl (ponad 55 000 stron), z sukcesem rozszerzyliśmy zasięg markę i osiągnęliśmy pozycję lidera w swojej kategorii, skutecznie konkurując na tym dynamicznym rynku.
Cel: Zyskanie widoczności i zainteresowania brandem
- wzrost ruchu organicznego
- zwiększenie liczby słów kluczowych w TOP10
- zwiększenie zaangażowania na stronie poprzez utrzymanie uwagi użytkownika na stronie internetowej
- budowa świadomości i eksperckiego wizerunku marki
Strategia
Wysokiej jakości treści, które przynoszą wartość dla użytkowników w naszej grupie docelowej.
Bazując na analizie konkurencji pod wybranymi frazami i naszym szerokim doświadczeniu w branży, zdecydowaliśmy, że w kategorii YMYL (Your Money or Your Life) najlepszym sposobem na wydawanie pieniędzy jest tworzenie wysokiej jakości treści w celu zwiększenia autorytetu tematycznego i czynników EAT.
Działanie
W celu realizacji strategii podjęliśmy następujące działania:
- Strategia contentowa w oparciu o złożoność tematów oraz ich potencjał
- Stworzenie wysokiej jakości treści, które pozwalają odpowiedzieć możliwie szeroko na pytania użytkowników.
- Wzmocnienie autorytetu domeny poprzez pozyskiwanie solidnej jakości linków
- Konsultacje merytoryczne z lekarzami i dietetykami
- Budżet wykorzystaliśmy w następujący sposób:
- strategie contentowe i research: 20%
- nowe treści napisane przez specjalistów oraz treści poradnikowe: 30%
- link building: 35%
- konsulting: 15%
Rezultaty
97%
Wzrost liczby fraz w TOP3 (SEMSTORM)*
121%
Wzrost liczby fraz w TOP10 (SEMSTORM)*
222%
Wzrost liczby wejść na stronę z Google (Google Search Console)*
* porównanie 11.2023 vs 11.2022
Oczami Klienta
„W Orkla Care nie pracujemy z agencjami, lecz z partnerami i takim partnerem jest Cube Group. Pięcioletnia współpraca zaowocowała niebotycznymi wynikami marce Moller’s i Colon. Jest to najlepszy dowód na to, że konsekwencja w działaniu i partnerstwo jest kluczowe. Ogromne zrozumienie branży farmaceutycznej, niezawodny Client Service oraz know-how – to prosta droga do sukcesu, a najlepszym dowodem na to są wyżej prezentowane wyniki”.
Krzysztof Bućko,
Digital Manager w Orkla Care
OBSERWUJ NAS NA: