
Audyt technologii marketingowych
Audyt Technologii Marketingowych pomaga zmapować obecne rozwiązania technologiczne, ocenić ich efektywność oraz zidentyfikować możliwości optymalizacji i usprawnienia procesów marketingowych. Nasz audyt technologiczny to kompleksowa analiza, która pozwala zminimalizować dług technologiczny, zwiększyć efektywność działań marketingowych oraz wprowadzić innowacyjne narzędzia, wspierające rozwój Twojego biznesu.
Dlaczego warto wybrać nasze usługi Audytu Technologii Marketingowych?
Kompleksowe mapowanie obecnych rozwiązań
Dokładnie analizujemy wszystkie istniejące narzędzia i systemy marketingowe, które Twoja firma już wykorzystuje. Dzięki temu mamy pełny obraz Twojej infrastruktury technologicznej i jej funkcjonalności.
Ocena efektywności i wykorzystania
Sprawdzamy, w jakim stopniu obecne narzędzia są wykorzystywane i jakie przynoszą korzyści. Identyfikujemy obszary, w których można zwiększyć efektywność poprzez lepsze wykorzystanie dostępnych zasobów.
Usprawnienia
Wskazujemy konkretne działania, które mogą poprawić efektywność obecnych rozwiązań technologicznych. Proponujemy optymalizacje oraz nowe narzędzia, aby wspierać Cię w procesach marketingowych.
Zminimalizowanie technologicznego długu
Analizujemy obecne technologie w kontekście długu technologicznego i proponujemy rozwiązania, które pozwolą go zredukować. Dzięki temu Twoja firma może działać bardziej efektywnie i elastycznie, bez zbędnych obciążeń.
Dostosowanie do potrzeb biznesowych
Nasze rekomendacje są dostosowane do specyfiki Twojego biznesu, co pozwala na maksymalizację korzyści z wdrożonych rozwiązań i narzędzi.
Co możemy zaoferować?
Co nas wyróżnia?

Holistyczne podejście do audytu

Dane zamiast domysłów

Redukcja niepotrzebnych kosztów

Dostosowanie do dynamicznych zmian

Indywidualne podejście
Zaufali nam liderzy rynku,
dołącz do nich












Historie sukcesu oczami naszych Partnerów
MediaMarkt
„Eksperci z Cube Group przykładają ogromną wagę do zrozumienia naszych potrzeb, starannie je analizując i poszukując dla nas optymalnych rozwiązań. Jesteśmy usatysfakcjonowani efektami sprzedażowymi, jakie udało nam się uzyskać dzięki działaniom agencji Cube Group.”

Dariusz Juszkiewicz
MediaPlanning and Digital Marketing Manager
Provident
„Indywidualne podejście do Klienta, strategiczne opracowanie planu działania, transparentność wszystkich działań i wymierne efekty to tylko niektóre z czynników potwierdzających profesjonalizm specjalistów z Cube Group.”

Bartosz Chojecki
Digital Acquisition Manager
Credit Agricole
„Cube Group to doświadczony Partner w prowadzeniu działań marketingu online. Na podstawie naszego wieloletniego doświadczenia możemy potwierdzić skuteczność realizowanych działań.”

Anna Płachta
Dyrektor Departamentu Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej i Digital
Restaumatic
„Cube Group okazał się znakomitym Partnerem. Dzięki świetnie wypracowanej strategii contentowej i konsekwentnym działaniom on-site, udało się zapewnić wyraźne wzrosty M2M we wszystkich interesujących nas parametrach.”

Filip Pietrek
Marketing Director
Orkla Care
„W Orkla Care nie pracujemy z agencjami, lecz z Partnerami i takim Partnerem jest Cube Group. Pięcioletnia współpraca zaowocowała niebotycznymi wynikami marce Moller’s i Colon.”

Krzysztof Bućko
Digital Manager
Triverna
„Cieszę się, że podjęliśmy rękawicę i dzielnie walczymy na dość zatłoczonym rynku travel. Dzięki skrupulatnemu podejściu Cube Group nasz blog osiąga dziś jedne z najlepszych wskaźników jakościowych w całej kategorii, stając się jednocześnie ważnym kontrybutorem wzrostu naszego biznesu.”

Krzysztof Dębski
Chief Marketing Officer