Strona Główna > Usługi > Technologia > Audyt technologii marketingowych

Audyt technologii marketingowych

Audyt Technologii Marketingowych pomaga zmapować obecne rozwiązania technologiczne, ocenić ich efektywność oraz zidentyfikować możliwości optymalizacji i usprawnienia procesów marketingowych. Nasz audyt technologiczny to kompleksowa analiza, która pozwala zminimalizować dług technologiczny, zwiększyć efektywność działań marketingowych oraz wprowadzić innowacyjne narzędzia, wspierające rozwój Twojego biznesu.

Dlaczego warto wybrać nasze usługi Audytu Technologii Marketingowych?

01

Kompleksowe mapowanie obecnych rozwiązań

Dokładnie analizujemy wszystkie istniejące narzędzia i systemy marketingowe, które Twoja firma już wykorzystuje. Dzięki temu mamy pełny obraz Twojej infrastruktury technologicznej i jej funkcjonalności.

02

Ocena efektywności i wykorzystania

Sprawdzamy, w jakim stopniu obecne narzędzia są wykorzystywane i jakie przynoszą korzyści. Identyfikujemy obszary, w których można zwiększyć efektywność poprzez lepsze wykorzystanie dostępnych zasobów.

03

Usprawnienia

Wskazujemy konkretne działania, które mogą poprawić efektywność obecnych rozwiązań technologicznych. Proponujemy optymalizacje oraz nowe narzędzia, aby wspierać Cię w procesach marketingowych.

04

Zminimalizowanie technologicznego długu

Analizujemy obecne technologie w kontekście długu technologicznego i proponujemy rozwiązania, które pozwolą go zredukować. Dzięki temu Twoja firma może działać bardziej efektywnie i elastycznie, bez zbędnych obciążeń.

05

Dostosowanie do potrzeb biznesowych

Nasze rekomendacje są dostosowane do specyfiki Twojego biznesu, co pozwala na maksymalizację korzyści z wdrożonych rozwiązań i narzędzi.

Co nas wyróżnia?

Holistyczne podejście do audytu 

wykres wzrostu

Dane zamiast domysłów

Redukcja niepotrzebnych kosztów

Dostosowanie do dynamicznych zmian

grupa ludzi

Indywidualne podejście

Zaufali nam liderzy rynku,
dołącz do nich

Historie sukcesu oczami naszych Partnerów

Media Markt

„Eksperci z Cube Group przykładają ogromną wagę do zrozumienia naszych potrzeb, starannie je analizując i poszukując dla nas optymalnych rozwiązań. Jesteśmy usatysfakcjonowani efektami sprzedażowymi, jakie udało nam się uzyskać dzięki działaniom agencji Cube Group.”

Dariusz Juszkiewicz

MediaPlanning and Digital Marketing Manager

Provident

„Indywidualne podejście do Klienta, strategiczne opracowanie planu działania, transparentność wszystkich działań i wymierne efekty to tylko niektóre z czynników potwierdzających profesjonalizm specjalistów z Cube Group.”

Bartosz Chojecki

Bartosz Chojecki

Digital Acquisition Manager 

Credit Agricole

„Cube Group to doświadczony Partner w prowadzeniu działań marketingu online. Na podstawie naszego wieloletniego doświadczenia możemy potwierdzić skuteczność realizowanych działań.”

Anna Płachta

Anna Płachta

Dyrektor Departamentu Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej i Digital

Restaumatic

„Cube Group okazał się znakomitym Partnerem. Dzięki świetnie wypracowanej strategii contentowej i konsekwentnym działaniom on-site, udało się zapewnić wyraźne wzrosty M2M we wszystkich interesujących nas parametrach.”

Filip Pietrek

Filip Pietrek

Marketing Director 

Orkla Care

„W Orkla Care nie pracujemy z agencjami, lecz z Partnerami i takim Partnerem jest Cube Group. Pięcioletnia współpraca zaowocowała niebotycznymi wynikami marce Moller’s i Colon.”

Krzysztof Bućko

Digital Manager

Triverna

„Cieszę się, że podjęliśmy rękawicę i dzielnie walczymy na dość zatłoczonym rynku travel. Dzięki skrupulatnemu podejściu Cube Group nasz blog osiąga dziś jedne z najlepszych wskaźników jakościowych w całej kategorii, stając się jednocześnie ważnym kontrybutorem wzrostu naszego biznesu.”

Krzysztof Dębski

Krzysztof Dębski

Chief Marketing Officer