Korzystamy ze sprawdzonej metodyki budowy strategii komunikacji i doświadczeń Klienta.
Strategia komunikacji i budowania doświadczeń Klienta to wielowątkowa i wieloetapowa strategia zaskakiwania, inspirowania, angażowania, a wreszcie motywowania do częstych, powtarzalnych zakupów produktów Twojej marki.
Punkt wyjścia dla nas to zapoznanie się z elementami strategii oraz aktualnymi informacjami o Twojej marce.
01
Brief
02
Research i analizy
Określamy:
- Jakie insighty identyfikuje branża/kategoria?
- W jaki sposób marki odpowiadają na potrzeby odbiorców?
- Jak komunikowane są wartości?
- Jakie są główne kody komunikacyjne kategorii?
- Jakie są Points of Parity (POP) i Points of Differentiation (POD) komunikacji marek konkurencyjnych?
- Jakie kanały komunikacji wykorzystuje konkurencja?
- Jakiego rodzaju treści i formaty dominują w komunikacji?
- Jakie trendy dominują w komunikacji kategorii?
03
Praca koncepcyjna
Opracowujemy:
- Główne cele komunikacyjne marki.
- Ekosystem marki (kluczowe założenia strategiczne).
- Kluczowe przekazy marki w odniesieniu do konkretnych buyer persony.
- Kluczowe insighty konsumenckie, na które odpowiada marka.
- Unikalną propozycję wartości marki.
- Unikalną propozycję sprzedaży.
- Dowody i argumenty potwierdzające obietnicę marki.
04
Strategia komunikacji
Podczas spotkania przekażemy Ci playbook, który przeprowadzi Cię przez wszystkie elementy strategii komunikacji i pomoże w ich wdrożeniu w ramach Twojej firmy.
Co możemy zaoferować?
Co nas wyróżnia?

Strategiczne podejście do budowania relacji z klientami

Metodyczne i wieloetapowe podejście do komunikacji

Dogłębna analiza rynku i konkurencji

Indywidualnie dopasowane strategie

Kompleksowy playbook wdrożeniowy