Strona Główna > Usługi > Strategia > Strategia komunikacji

Strategia komunikacji

Chcesz, aby klienci pokochali Twoją markę, nawiązali z Tobą silną więź i zostali na długo? Zależy Ci, żeby byli zaskoczeni, jak dobrze ich znasz i potrafisz prowadzić do wymarzonego celu? Ważne jest dla Ciebie, by Wasza relacja nie polegała wyłącznie na sprzedaży i potrzebie tu i teraz, ale aby Twoi klienci, zachęceni komunikacją, zaglądali na…

Korzystamy ze sprawdzonej metodyki budowy strategii komunikacji i doświadczeń Klienta.

Strategia komunikacji i budowania doświadczeń Klienta to wielowątkowa i wieloetapowa strategia zaskakiwania, inspirowania, angażowania, a wreszcie motywowania do częstych, powtarzalnych zakupów produktów Twojej marki.

Punkt wyjścia dla nas to zapoznanie się z elementami strategii oraz aktualnymi informacjami o Twojej marce.

01

Brief

02

Research i analizy

Określamy:

  • Jakie insighty identyfikuje branża/kategoria?
  • W jaki sposób marki odpowiadają na potrzeby odbiorców?
  • Jak komunikowane są wartości?
  • Jakie są główne kody komunikacyjne kategorii?
  • Jakie są Points of Parity (POP) i Points of Differentiation (POD) komunikacji marek konkurencyjnych?
  • Jakie kanały komunikacji wykorzystuje konkurencja?
  • Jakiego rodzaju treści i formaty dominują w komunikacji?
  • Jakie trendy dominują w komunikacji kategorii?

03

Praca koncepcyjna

Opracowujemy:

  • Główne cele komunikacyjne marki.
  • Ekosystem marki (kluczowe założenia strategiczne).
  • Kluczowe przekazy marki w odniesieniu do konkretnych buyer persony.
  • Kluczowe insighty konsumenckie, na które odpowiada marka.
  • Unikalną propozycję wartości marki.
  • Unikalną propozycję sprzedaży.
  • Dowody i argumenty potwierdzające obietnicę marki.

04

Strategia komunikacji

Podczas spotkania przekażemy Ci playbook, który przeprowadzi Cię przez wszystkie elementy strategii komunikacji i pomoże w ich wdrożeniu w ramach Twojej firmy.

Co możemy zaoferować?

Co nas wyróżnia?

uścisk ręki

Strategiczne podejście do budowania relacji z klientami

ikona taktyki

Metodyczne i wieloetapowe podejście do komunikacji

Dogłębna analiza rynku i konkurencji

Indywidualnie dopasowane strategie

drzewko połączeń

Kompleksowy playbook wdrożeniowy

Zaufali nam liderzy rynku,
dołącz do nich

Historie sukcesu oczami naszych Partnerów

Media Markt

„Eksperci z Cube Group przykładają ogromną wagę do zrozumienia naszych potrzeb, starannie je analizując i poszukując dla nas optymalnych rozwiązań. Jesteśmy usatysfakcjonowani efektami sprzedażowymi, jakie udało nam się uzyskać dzięki działaniom agencji Cube Group.”

Dariusz Juszkiewicz

MediaPlanning and Digital Marketing Manager

Provident

„Indywidualne podejście do Klienta, strategiczne opracowanie planu działania, transparentność wszystkich działań i wymierne efekty to tylko niektóre z czynników potwierdzających profesjonalizm specjalistów z Cube Group.”

Bartosz Chojecki

Bartosz Chojecki

Digital Acquisition Manager 

Credit Agricole

„Cube Group to doświadczony Partner w prowadzeniu działań marketingu online. Na podstawie naszego wieloletniego doświadczenia możemy potwierdzić skuteczność realizowanych działań.”

Anna Płachta

Anna Płachta

Dyrektor Departamentu Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej i Digital

Restaumatic

„Cube Group okazał się znakomitym Partnerem. Dzięki świetnie wypracowanej strategii contentowej i konsekwentnym działaniom on-site, udało się zapewnić wyraźne wzrosty M2M we wszystkich interesujących nas parametrach.”

Filip Pietrek

Filip Pietrek

Marketing Director 

Orkla Care

„W Orkla Care nie pracujemy z agencjami, lecz z Partnerami i takim Partnerem jest Cube Group. Pięcioletnia współpraca zaowocowała niebotycznymi wynikami marce Moller’s i Colon.”

Krzysztof Bućko

Digital Manager

Triverna

„Cieszę się, że podjęliśmy rękawicę i dzielnie walczymy na dość zatłoczonym rynku travel. Dzięki skrupulatnemu podejściu Cube Group nasz blog osiąga dziś jedne z najlepszych wskaźników jakościowych w całej kategorii, stając się jednocześnie ważnym kontrybutorem wzrostu naszego biznesu.”

Krzysztof Dębski

Krzysztof Dębski

Chief Marketing Officer