Korzystamy ze sprawdzonej metodyki budowy strategii komunikacji i doświadczeń Klienta.

Strategia komunikacji i budowania doświadczeń Klienta to wielowątkowa i wieloetapowa strategia zaskakiwania, inspirowania, angażowania, a wreszcie motywowania do częstych, powtarzalnych zakupów produktów Twojej marki.

Punkt wyjścia dla nas to zapoznanie się z elementami strategii oraz aktualnymi informacjami o Twojej marce.

01

Brief

02

Research i analizy

Określamy:

  • Jakie insighty identyfikuje branża/kategoria?
  • W jaki sposób marki odpowiadają na potrzeby odbiorców?
  • Jak komunikowane są wartości?
  • Jakie są główne kody komunikacyjne kategorii?
  • Jakie są Points of Parity (POP) i Points of Differentiation (POD) komunikacji marek konkurencyjnych?
  • Jakie kanały komunikacji wykorzystuje konkurencja?
  • Jakiego rodzaju treści i formaty dominują w komunikacji?
  • Jakie trendy dominują w komunikacji kategorii?

03

Praca koncepcyjna

Opracowujemy:

  • Główne cele komunikacyjne marki.
  • Ekosystem marki (kluczowe założenia strategiczne).
  • Kluczowe przekazy marki w odniesieniu do konkretnych buyer persony.
  • Kluczowe insighty konsumenckie, na które odpowiada marka.
  • Unikalną propozycję wartości marki.
  • Unikalną propozycję sprzedaży.
  • Dowody i argumenty potwierdzające obietnicę marki.

04

Strategia komunikacji

Podczas spotkania przekażemy Ci playbook, który przeprowadzi Cię przez wszystkie elementy strategii komunikacji i pomoże w ich wdrożeniu w ramach Twojej firmy.

Co możemy zaoferować?

Co nas wyróżnia?

uścisk ręki

Strategiczne podejście do budowania relacji z klientami

ikona taktyki

Metodyczne i wieloetapowe podejście do komunikacji

Dogłębna analiza rynku i konkurencji

Indywidualnie dopasowane strategie

drzewko połączeń

Kompleksowy playbook wdrożeniowy