Strona Główna > Usługi > Marketing Automation > Opracowanie i wdrożenie Action Plan MA

Opracowanie i wdrożenie Action Plan MA

W dynamicznie rozwijającym się świecie e-handlu skuteczność strony internetowej oraz komunikacji z klientami stanowi fundament sukcesu każdego sklepu internetowego.

Zoptymalizuj swój sklep internetowy i zwiększ konwersję

Opracowanie i wdrożenie Action Planu Marketing Automation to niezbędne działanie, jeśli zależy Ci na podążaniu, odpowiadaniu na potrzeby Twoich klientów oraz na rozwoju swojego biznesu online.

Dążenie do maksymalizacji wskaźników efektywności, takich jak współczynnik konwersji (CR), średnia wartość zamówienia (AOV) czy częstotliwość zakupów, wymaga nie tylko doskonałej oferty produktowej, ale przede wszystkim dopracowanego środowiska zakupowego i precyzyjnie zaprojektowanych działań marketingowych.

Strategia, która przełoży się na wzrost sprzedaży i lojalność Klientów

Dzięki Action Plan Marketing Automation zoptymalizujesz kluczowe procesy w swoim e‑commerce i poprawisz wyniki sprzedażowe!

Przeprowadzamy dogłębne analizy strony internetowej e‑sklepu oraz komunikacji marketingowej w celu wskazania wszystkich elementów wymagających optymalizacji lub zmiany. Koncentrujemy się na poprawie kluczowych wskaźników efektywności e‑commerce mających bezpośrednie przełożenie na efektywność finansową sklepu, w tym: współczynnik konwersji (CR), średnia wartość zamówienia (AOV) oraz częstotliwość zakupów. Naszym celem jest zwiększenie skuteczności działań marketingowych oraz poprawa doświadczeń użytkowników, co bezpośrednio wpływa na wzrost sprzedaży.

Optymalizację efektywności Twojego sklepu internetowego przeprowadzamy w kilku krokach. Analizujemy najważniejsze obszary wpływające na sprzedaż, takie jak struktura i elementy strony głównej, optymalizacja listingów produktów, strony koszyka oraz przestrzeń kontentowo-blogowa. Równocześnie przyglądamy się skuteczności komunikacji marketingowej w kanałach e‑mail, SMS oraz push, a także wykorzystaniu narzędzi marketing automation (onsite i offsite).

Na podstawie otrzymanych wyników przygotowujemy szczegółowy raport, który wskazuje elementy wymagające optymalizacji, uzasadnia konieczność ich poprawy i priorytetyzuje działania według ich potencjalnego wpływu na wyniki sprzedażowe. Finalnym etapem jest wdrożenie kompleksowego Action Planu, zawierającego precyzyjne rekomendacje dotyczące optymalizacji, opis wymaganych działań, harmonogram wdrożenia oraz kosztorys. Dzięki temu masz pełną kontrolę nad procesem zmian, co pozwala na skuteczne zwiększenie efektywności Twojego e‑commerce.

Co nas wyróżnia?

Kompleksowe podejście do optymalizacji e‑commerce.

wykres kolumnowy

Analiza poparta danymi i realnymi wskaźnikami efektywności.

Praktyczne rekomendacje z jasno określonymi priorytetami.

Doświadczenie w zwiększaniu sprzedaży i konwersji.

Zaufali nam liderzy rynku,
dołącz do nich

Historie sukcesu oczami naszych Partnerów

Media Markt

„Eksperci z Cube Group przykładają ogromną wagę do zrozumienia naszych potrzeb, starannie je analizując i poszukując dla nas optymalnych rozwiązań. Jesteśmy usatysfakcjonowani efektami sprzedażowymi, jakie udało nam się uzyskać dzięki działaniom agencji Cube Group.”

Dariusz Juszkiewicz

MediaPlanning and Digital Marketing Manager

Provident

„Indywidualne podejście do Klienta, strategiczne opracowanie planu działania, transparentność wszystkich działań i wymierne efekty to tylko niektóre z czynników potwierdzających profesjonalizm specjalistów z Cube Group.”

Bartosz Chojecki

Bartosz Chojecki

Digital Acquisition Manager 

Credit Agricole

„Cube Group to doświadczony Partner w prowadzeniu działań marketingu online. Na podstawie naszego wieloletniego doświadczenia możemy potwierdzić skuteczność realizowanych działań.”

Anna Płachta

Anna Płachta

Dyrektor Departamentu Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej i Digital

Restaumatic

„Cube Group okazał się znakomitym Partnerem. Dzięki świetnie wypracowanej strategii contentowej i konsekwentnym działaniom on-site, udało się zapewnić wyraźne wzrosty M2M we wszystkich interesujących nas parametrach.”

Filip Pietrek

Filip Pietrek

Marketing Director 

Orkla Care

„W Orkla Care nie pracujemy z agencjami, lecz z Partnerami i takim Partnerem jest Cube Group. Pięcioletnia współpraca zaowocowała niebotycznymi wynikami marce Moller’s i Colon.”

Krzysztof Bućko

Digital Manager

Triverna

„Cieszę się, że podjęliśmy rękawicę i dzielnie walczymy na dość zatłoczonym rynku travel. Dzięki skrupulatnemu podejściu Cube Group nasz blog osiąga dziś jedne z najlepszych wskaźników jakościowych w całej kategorii, stając się jednocześnie ważnym kontrybutorem wzrostu naszego biznesu.”

Krzysztof Dębski

Krzysztof Dębski

Chief Marketing Officer