W Cube wychodzimy z założenia, że rozwój to nie jest po prostu sam awans.
Słowo „rozwój” nasuwa wiele skojarzeń – „szkolenia”, „awans”, „zmiana”. To jednak spore uproszczenie – w Cube wychodzimy z założenia, że rozwój wynika z miksu kilku rzeczy:
- nabywania wiedzy specjalistycznej,
- przekuwania tej wiedzy w codzienną praktykę, czyli systematyczne robienie nowych, z czasem trudniejszych czy bardziej złożonych zadań,
- usamodzielniania się,
- poszerzania zakresu swojej odpowiedzialności, decyzyjności i wpływu na prowadzone przez siebie działania lub wręcz na procesy i strategię działu czy firmy.
Jak wygląda rozwój krok po kroku u nas?
Nasi managerowie wspierają Cię w rozwoju, masz regularne statusy 1:1 manager-pracownik, dostajesz instant feedback, raz do roku masz ewaluację (wiesz więc, jaki jest Twój obecny poziom kompetencji i na czym stoisz) oraz rozmowę rozwojową z managerem. Dodatkowo aby wspomóc Twój rozwój, opisaliśmy m.in. zadania i wymagania na większości stanowisk, kompetencje i profile kompetencyjne, przykładowe kamienie milowe na wybranych stanowiskach.
W zależności od tego, co Cię motywuje i co jest Twoim celem, od Twoich wyników oraz możliwości naszej struktury możesz u nas rozmawiać z managerem o różnych kierunkach rozwoju i zmiany stanowiskowej:
Twoim celem jest osiągnięcie mistrzostwa w wybranej przez siebie specjalizacji stanowiskowej? Chcesz nabywać coraz więcej wiedzy specjalistycznej? | Twoim celem jest kierowanie zespołem i odpowiedzialność za jego wyniki, rozwijanie go, motywowanie, usprawnianie procesów? | Twoim celem jest chęć zmiany, nauki nowej branży czy nowej dziedziny? |
Rozważ ścieżkę specjalistyczną. | Rozważ ścieżką liderską. | Rozważ zmianę specjalizacji w dziale, zmianę działu wewnątrz firmy lub stworzenie całkowicie nowego działu w naszej strukturze. |
Sporo naszych pracowników odnalazło stanowiska dla siebie właśnie po zmianie działu na inny. Część naszych pracowników miała możliwość współtworzenia razem z nami zupełnie nowego działu w ramach firmy! A nawet trójka z nich… stworzyła własne biznesy marketingowe (SEMSTORM i Feedink.com), w które zdecydowaliśmy się zainwestować i dziś jesteśmy partnerami.