Colon C

Odkryj historię sukcesu Colon C, opartą na starannie zaplanowanej strategii treści i artykułach na blogu o wysokiej jakości.

Wyzwania

Ograniczony budżet i duża konkurencja

Strona internetowa jest nieodłącznym elementem naszej obecności w Internecie tak jak SEO. W 2022 roku Orkla Care dokonała modyfikacji działań marketingowych, co przyczyniło się do ograniczeń w budżecie SEO. Mimo tego, aby rozszerzyć zasięg musieliśmy stawić czoła dużym portalom zdrowotnym, takimi jak: poradnikzdrowie.pl (ponad 90 000 stron), portal.abczdrowie.pl (ponad 105 000 stron), medonet.pl (ponad 55 000 stron).

Cele: Odbudowa marki i zyskanie widoczności w liczbach:

  • zwiększenie zainteresowania brandem poprzez skalowanie ruchu na górze lejka,
  • wzrost ruchu organicznego,
  • zwiększenie liczby słów kluczowych w TOP10,
  • zwiększenie zaangażowania na stronie poprzez utrzymanie uwagi użytkownika na stronie internetowej,
  • budowa świadomości i eksperckiego wizerunku marki.

Biorąc pod uwagę wszystkie wyzwania i cele związane z budowaniem nowego wizerunku marki, musieliśmy skupić się na budowaniu wysokiej jakości treści.

Opisz nam swoje wyzwanie,
i porozmawiajmy.

Strategia

Planowanie wysokiej jakości treści, które przynoszą wartość dla użytkowników.

Na podstawie analizy konkurencji pod wybranymi frazami kluczowymi oraz opierając się na naszym rozległym doświadczeniu w sektorze Health, doszliśmy do wniosku, że największy potencjał wzrostu – przynoszący również korzyści dla użytkowników – tkwi w zainwestowaniu niemal całego dostępnego budżetu w opracowanie treści o wyjątkowej jakości. Pozwoli to zwiększyć nasz tematyczny autorytet i wzmocnić czynniki EAT.

Narzędzia

Ahrefs

Google Search Console

Semstorm

Link Building

Google Analytics

On-site SEO

Działanie

W celu realizacji strategii podjęliśmy następujące kroki:

  • Mapa contentowa w oparciu o złożoność tematów – wykorzystaliśmy filary oraz klastry tematyczne.
  • Przebudowa treści w serwisie i podzielenie ich na grupy tematyczne tak, aby użytkownik mógł znaleźć odpowiedzi na wszystkie możliwe pytania na dany temat bez konieczności opuszczania naszego serwisu.
  • Rekrutacja content creatorów z doświadczenie w podobnych tematach, aby zapewnić wysoką jakość.
  • Konsultacje merytoryczne z lekarzami i dietetykami.
  • Budżet wykorzystaliśmy w następujący sposób:
    • research słów kluczowych ze strategią treści: 30%,
    • refresh starych treści: 30%,
    • nowa treść na stronie: 30%,
    • konsulting: 10%.
Info

Ze względu na ograniczony budżet nie byliśmy w stanie zrobić setek artykułów, ale sprawiliśmy, że każdy z nich był absolutnie świetny.

Rezultaty

strzalka_w_gore
528%

Wzrost liczby fraz w TOP3 (SEMSTORM)*

strzalka_w_gore
426%

Wzrost liczby fraz w TOP10 (SEMSTORM)*

strzalka_w_gore586%

Wzrost liczby wejść na stronę z Google (Google Search Console)*

Co mówią o nas doświadczenia naszych Klientów

Orkla Care

„W Orkla Care nie pracujemy z agencjami, lecz z partnerami i takim partnerem jest Cube Group. Pięcioletnia współpraca zaowocowała niebotycznymi wynikami marce Moller’s i Colon. Jest to najlepszy dowód na to, że konsekwencja w działaniu i partnerstwo jest kluczowe. Ogromne zrozumienie branży farmaceutycznej, niezawodny Client Service oraz know-how – to prosta droga do sukcesu, a najlepszym dowodem na to są wyżej prezentowane wyniki.”

Krzysztof Bucko

Krzysztof Bućko

Digital Manager